BB Cream,

Kiehl's BB Krem Denedik & Yorumladık :)

12:01 chunlibeauty 12 Comments

Havaların ısınmasıyla fondötenlerin yerini renkli nemlendiricler ve BB kremler aldı.. :) Bu sıcak havalarda kapatıcılık konusunda Fondötenlerle yarışan BB kremler vazgeçilmezim oldukları için size bugün de Kiehls'in BB kremini tanıtmak istedim; 

 Geçen ay misafirim olan OjemRujumRimelim ile birlikte Bağdat caddesi Kiehl's Mağazasını ziyaretimiz de  tüm ürünleri detaylıca mıncıklayıp denemiştik :) Özellikle Kiehl's BB Krem hakkında ki tüm bilgileri deneyimli çalışanlarından almıştık..
 
 
 Kiehl's BB KremLight, Natural ve Fair tonları olmak üzere 3 farklı tonda satışa sunulmuş. 

* Fair en açık rengi.. Açık tenlilere uyabilecek bir ton. 
* Light rengi benim gibi orta tenlilere uyan bir renk. Denemeden almamanızda fayda var cildiniz açık renkse  bu ton siz koyu gelebilir.  
* Natural, esmer tenlilere (NC 35,40,41) uyabilecek bir ton.


Light tonun testerini alıp denedim ve kullandığım kadarıyla yorumlarım;
Kiehl's BB Krem,  Likit fondöten yapısında. 
Birçok BB Kreme göre daha koyu kıvamlı.
Kapatıcılığı az&orta.. (Yoğun kapatıcılık arayanlara önermem)
Kremi uyguladığımız da ilk önce koyu gibi duran daha sonra cildi nötrleyip dengesizliklerini yok eden bir BB Krem. 
Koyu kıvamlı olmasına rağmen oldukça hafif bir ürün Tende varla yok arası..  
Nemlendirme açısından son derece başarılı  bulduğum bir BB krem.. Karma Ciltte parlama yapmaması artı bir puan :)
Tek başına ya da baz niyetine fond. altına uygulanabilinir :)
İçeriğinde C vitamini var C vitamini ile ciltteki renk eşitsizliğini ve cilt kusurlarını iyileştirme sağlanıyor.
Bazı ürünleri uyguladığımızda gözeneklerimiz belirginleşir ya bu üründe öyle bir sıkıntı yok aksine gözenek görünümünü azaltan bir yapısı var ..
En yüksek koruma faktörüne sahip olan BB kremlerden biri --> SPF50/PA +++ içeriyor.  
 Cilt dokusunu düzeltme gibi bir özelliği olduğu için sürdüğünüz an duru bir tene kavuşuyorsunuz.
Paraben,silikon, mineral yağ ve parfüm içermiyor(ama azıcık kötü kokuyor) (Fiyatı 69 TL)
Şahsen yaza yakışan güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum.. :) Kapatıcılığı az, cilt rengini eşitlerken aynı zamanda cilde bakım yapan hafif bir ürün arıyorsanız Kiehls mağazalarından testerını isteyerek ürünü denemenizi tavsiye ederim.. (Tester konusunda son derece bonkör olduklarını hatırlatmama gerek var mı bilmiyorum :)

OjemRujumRimelim'le birlikte size Kiehls'ten süprizimiz olacak ( Onun Kiehls BB krem yazısını okumak isterseniz TIK TIK)..  Takipte kalmaya devam edin :)
Kiehl's in web sayfasından detaylı bilgi alabilir, Bağdat caddesi mağazasından ürün ve tester siparişi verebilirsiniz. Telefon ile sipariş için : 0850 221 3483'ü arayabilirsiniz. 

XoXo! 
Sevgiler :) 

Benzer Yazılarım

12 yorum:

  1. Merak ettim şimdi. Süprizinizi merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) En kısa zamanda inşallah blogda yazacağız

      Sil
  2. slm canım bu markayı duydum ama bu kadar iyi vadlerde bulundugunu düşnmemeştm ilk işim bi testr istemek olcak begnrsem oh ne ala hemen alırım..bu arada süprayzınızı beklemekteyim..)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanan herkes olumlu yorumlarda bulundu ben de şahsen sevdim ama kapatıcılığı fazla değil :D bol tester veren bir marka olduğu için denemeni tavsiye ederim :D

      Sil
  3. balm shelter'a alıştıktan sonra yeni bir ürün denemek biraz zor olacak ama şans vermek lazım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Balm Shelter renkli nemlendirici Bu ise BB krem yani cildi düzeltici etkisi var :) Denk gelirsen testerını iste bi dene derim :D

      Sil
  4. aşırı beyaz tenliyim ve yanaklarımda kızarıklıklar var. ben de telefonla numune isteyip kullanmıştım,fair tam benim tonum... elimdeki bb kremler bittiğinde mutlaka alacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için çok teşekkür ederim.. Beğenmenize çok sevindim cildimize uyan ürün bulmak bazen çok zor olabiliyor :)

      Sil
  5. izmire de açılsa keşke...

    YanıtlaSil
  6. Bende bircok markanin bb kremini kullandim. Birde bunu denemek isterim. Blogun cok guzel canim...

    YanıtlaSil
  7. Ben dun gittim magazasina..renkler degismis..medium ve medium/deep renkleride eklenmis.fiyatda 110tl olmus

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara