Alix Avien,

Alix Avien Golden Nails ile Altın Değerinde Tırnaklar (Swatches)

14:09 chunlibeauty 12 Comments

Merhabaalar! Bu aralar oldukça üzüntülü ve stressli günler geçirdiğim için blogumu oldukça ihmal ettim.. Bu sessizliğimi kısa süreliğine bozmak adına Alix Avien'in bu şahane Ojesini tanıtmak istedim;
24 Ayar Gerçek Altın içeren Alix Avien Golden Nails;

Oje sektörü o kadar hızlı değişiyor ve gelişiyor ki hızına yetişemediğimi her zaman söylüyorum.  Son cılgınlık  tırnaklarımıza altın parçacıklarını serpen Alix Avien den geldi.. Altın ve siyah rengi uyumunun hastası olduğum için bu özel seriyi çok sevdiğimi söyleyebilirim :)..
İkili şık bir kutuda satışa sunulan bu ojelerin detaylarına gelecek olursak;

'Golden Nails’ın adeta bir mücevheri saklayan şık kutusunun içerisinde birde, Altın oje 
uygulamadan tırnaklara ilk kat olarak sürülecek olan siyah oje yer alıyor ve böylece Altının 
ışıltısı siyahın asaleti ile buluşuyor… Altın oje sadece siyah üzerine değil her renk üzerine 
uygulanır, her renge ayrı değer katar. ''

Ojeler minik boyutta olduğu için fırçalarda minik.. Benim gibi geniş tırnakları biraz zorlayabiliyor.. Ojelerin kuruma hızı pek hızlı değil (altın parçaçığı bol olsun diye bol keseden sürdüğüm için) Benim gibi sabırsız davranmadan yavaş yavaş kurumasını bekletin derim.. :)  
Altın parçacıkları bol olsun diye bir kaç kat sürmek gerekiyor.. 
Altın renkli ojeyi tabiki sadece siyah üzerinde kullanmak şart değil.. İstediğiniz renklerin üzerine bu ojeyi kullabilirsiniz.. :) Değişik renklerle de oldukça iddialı bir görünüm olabilir?
Fiyatı: 13,50 TL

Öncelikle siyaj ojeyi sürüp kurutuyoruz. Ardından altın parçacıkların olduğu sarı ojeyi sürüyoruz ve Altın parçacıklı tırnaklara kavuşuyoruz;
  XoXo..:)
* Basın ürünüdür. Objektif yorumlarımı içerir.

Benzer Yazılarım

12 yorum:

  1. Gerçek altın parçacıkları ! Kulağa çok hoş geliyor.Yakından bakıldığında pullu ojelerden farklı duruyor gerçekten.
    Yokluğun hissedildi.Yazılarını bekliyorum canım.Öpüldün :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pullu değil altın varak gibi birşey sanırım.. :) Çok hoşuma gitti..
      Ben de uzak kalınca hep aklım buralarda kalıyor nasıl bir bağımlılık yapmışsa.. :) Çook teşekkür ederim canım çok öptüümmm

      Sil
  2. Ürün tasarımı da ürünün kendisi de harika görünüyor. Altın imajını hakikatten vermişler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) imajını vermemişler gerçekten altın parçacıkları koymuşlar.. Çok klas bir ikili olmuş çok sevdim :)

      Sil
  3. Bayılıyorum senin postlarına, ne kadar doğal içten gerçekçi. Çok beğendim bu tırnakları ama benim gibi sabırsız biri için kuruma kısmı ciddi problem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canıımm yaa :D çok teşekkür ederiim! epeydir görüşemedik seninle :)
      Altın varak kısmı bolca uygulamak icin yoğun sürmek gerekiyor o sebeple kalın yapıda sürünce kuruma hızı uzuyor maalesef :/

      Sil
  4. Evet yokluğunu çok hissettik ama şimdi iyiysen sorun yok :) Ojeyi çok beğendim hemen almak istedim :) Güzel günlerde kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiii çok teşekkür ederim böyle demeniz bile beni iyi etmeye yetti :)

      Sil
  5. Çok beğendim :) En kısa zamanda alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Biraz minik boy olması kötü ama özel zamanlarda kullanmak için çok şık :)

      Sil
  6. ayy çok güzelmiş ya bende hemen denemeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Minik boy olması dezavantaj olsa da çok güzel bir ikili

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara