Bioderma,

İnstagram Neler Yaptım, Neler Aldım, Nerelere Gittim..

12:00 chunlibeauty 34 Comments

 Kötü giden olaylara rağmen hayatımda yaşadığım güzellikleri paylaştığım bir derleme ile bugün karşınızdayım.. Hayatımız hep güzelliklerle dolsun, kötü insanlar& kötülükler uzak dursun.. :)
Geçenlerde katıldığım bir düğünde yaptığım saçım ve makyajım;

 MAC çıkartması favori ürünlerim ve yeni ciciler aldım; Detayları daha sonra paylaşacağım.. :)
Bu cicilerlerle yaptığım Makyajım;
 Arada bir böyle salaş saç modelleri yapıyorum kendi çapımda;
 China Glaze Tranzitions Koleksiyonundan bu hafta tanıtacağım renk değiştiren ojeleri;
 Bodrum tatilimiz.. :) Nasıl geçti bir hafta resmen ilaç gibi gelmişti..
 Plaj Çantam :) Çantam ve terliklerim H&M, Gözlük Zara, Bioderma Güneş koruyucu, Clinique Yüz güneş koruyucu demirbaşım :)
 Eşim ve ben :) 
 Bu da başka bir davete giderken Yaptığım saç ve makyajım;
 Ev dekoruma daha doğrusu banyo dekoruma eklenen harika Parisienhome sabunlarım.. Siz de bu sabunlara sahip olmak isterseniz çok sevgili arkadaşımın sayfasına bakın derim :) TIK TIK
 EnglishHome dan aldığım sabunluğumda dekoruma pek yakıştı :) 
En son aldığım Zara küpemle kapanışı yapıyorum :) Fiyat 29,90TL (kaşımın kalınlığını görmezden gelin lütfen :) şekil düzeltilmesi sebebiyle dağınık kaşı kalemle anca böyle toparlayabiliyorum)
XoXo 

Benzer Yazılarım

34 yorum:

  1. Takipteyiiiiz bu arada ilk fotoğraf my fav <3

    YanıtlaSil
  2. ne üzdüki seni şimdi. boşver gül hep sen. renk deiştiren oje yazısını mrkla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ard arda gelen ölüm haberleri, taşınma telaşı vs derken biraz dağıldım.. Renk değiştiren oje görsellerini hazırladım yakında yazacağım :D

      Sil
  3. Parisienhome'a bayıldım..nefis ürünler var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) dimi çok hünerli arkadaşım birbirinden cici seyler yapıyor .)

      Sil
  4. Güle güle kullan hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil
  5. Saç rengin harika, her zamanki gibi harika görünüyorsun. Hep isteyip bir türlü tutturamadığım bir renk. Kendin mi boyadın kuaför mü acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakan gözler güzel :) SAçımın rengi küllü kumral kuaföre boyatıyorum ancak son dip boyasını acık küllü sarıyla kendim yaptım rengi tutturdum kuaförüm de okeyledi iyi olmuş dedi :)

      Sil
    2. Bayildim bayildim ilk fotodaki kullu kumral mi? Zemin ne renkti acaba? 41 kere maasallah bu arada:)

      Sil
    3. Bayildim bayildimmm.ilk fotodaki kullu kumral mi, zemin ne renkti acaba? Aynisindan istiyorum da:) maasallah bu arada

      Sil
    4. Evet Küllü kumral canım..
      Zemin orta sarıydı riskli bir boyama işlemi yaptım aslında cunkü küllü renkler sarı üzerine boyanınca yeşillenme yaparmış.. Ama ben de pek öyle bir sıkıntı olmadı gayet sevdiğim bir renk elde ettim :)

      Sil
  6. Earcuf yıkılıyor! Makyajına her zamanki bayıldım eşinle çok tatlısınız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol :D Çok teşekkür ederim canııııııııııım beğenmene çok sevindiim :D

      Sil
  7. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz.Blog sayfamızı da incelemeye bekleriz ...
    Özgür Usta - Kişisel Blog

    YanıtlaSil
  8. İlk fotoğrafa hayran kaldım :)

    YanıtlaSil
  9. Chunlicim benim merak ettigim kas konusu oldu profseyonel yardim aliyor musun ? Bendr kasimin seklinden rahatsizim herkrs cok begeniyor ama benim gozume batiyor ustura ile sekil verdirmrk istiyorum dolmayan yerleri var cunku

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaşım kendinden şekiilli olduğu için bazen kuaförde bazen kendim alıyorum.. Müdavimi oldugum bir kaşçı yok hani.. Usturayla nasıl şekil veriliyor ki ben bilmiyorum onu :S

      Sil
  10. Canim Benim cok guzelmissin.saclarin super

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bakan gözlerin güzelliği:) çook tşk ederiiim

      Sil
  11. saçların ne renk tatlım çok yakışmış hangi markanın kaç numarası acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarım küllü kumral bu hafta onunla ilgili bir post yaptım istersen detaylara oradan bakabilirsin canım :*

      Sil
  12. merhaba :) İŞTE RENK BUDUR ASALET BUDUR. SAÇ RENGİNİZ SÜPER.
    GEÇEN SENEYDİ SANIRIM SAÇLARINIZI NEVACOLOR PLATİNLE KIZARTMIŞTINIZ.
    KÜLLÜ KARIŞTIRMANIZI TAVSİYE ETMİŞTİM.
    YANILMAMIŞIM GÜLE GÜLE KULLANIN
    HATTA BENDE BOYUCAM :d
    SAÇ BOYAMA KRİZİM TUTTUĞUNDA GOOGLE ALT ÜST EDİYORUM VE KARŞIMA HEP BU BLOG ÇIKIYOR :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hatırladım ben tamamen küllüye gecis yaptım :) Çok teşekkür ederim beğenmeniz beni mutlu etti :)

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara