Eyeliner,

Flormar Ultra Black ve Quartet Farla UyguLamalı Makyaj Denemesi

11:43 chunlibeauty 31 Comments


Dünkü yazımda size tanıtmış TIK TIK oldugum bu fevkaLade farLa yeşil bir makyaj yaptım.. Şimdi aşamalarıyla hepberaber yapalım :)
İlk önce Paletimizdeki ye$iL farı fırcamıza alıp göz kapağımıza sürüyoruz..
Daha sonra Kahverengi farı göz kapağımdaki boşluk kalan kısmına sürüyorum;
Daha Sonra (bunuda yeni aldım) Flormar Ultra Black KAlemimle Liner cekiyorum;
Sonra göz altınada aynı yeşil fardan sürüyorum;
Ve en son olarakta AVon Super Full rimelle makyajımı bitiriyorum :) NAsıl oLmuş??

Benzer Yazılarım

31 yorum:

  1. yaptığın göz makyajına bayılıyorum cnm yeşil benim rengim zaten çok severek yaparım güzel olmuş tam gözlerime uygun:)

    YanıtlaSil
  2. yeşillll yeşillllllllllll senin yeşil gözlerin :)
    yeşili çok severim sana da çok yakışmış o minnak kollarını yerim yaa :)

    YanıtlaSil
  3. busecim slm cnm sana ulaşabılecegım bi maıl adresı bulamadım bişiy rica edecektım senden... :)

    YanıtlaSil
  4. hacerelci :D beğendiğine cok sevindim :) günlükte kullanilabilecek hafif tarzda birşeyler yapmaya çalışıyorum :)

    Shewolf baldan tatlım benim!! :) beğenmene cok sevindim :D mcx mcxx bende senin minnak burnunu yerim

    YanıtlaSil
  5. Hasretcim yukarda bana ulaşın diye bir başLıgım var orayı tıklayınca mail adresime ulaşabiliyorsun direk :)
    Yada kısaca Chunlibeautyspot@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  6. hehehe yok canım dikkat cekmiyor fazla ondan dolayı :D

    YanıtlaSil
  7. Chunli, cnm yine şahane olmuş.. Bende flormarın o kalemini bayağıdır kullanıyorum. ii hoş sürüyorum ama kuyruk kısmını öle ince yapamıorum yaaaaa :)

    YanıtlaSil
  8. swL :D cok te$ekkür ederim canım :) bende güzeL yorumlar yüzünden aldım oldukca hoş :D kalemin ucunu ince tut yaparsın canım :) ben yaptıktan sonra herkes yapar :)

    YanıtlaSil
  9. Yesil yesil, super olmussun yine :) Lenslerinde yesil mi ela mi yoksa? Bu arada gecenlerde bana taktigim lensleri sormussun, lenslerim Fresh Look Colorblends - Green. Senelerdir severek kullanirim ve de tavsiye ederim, cok rahatlar! :)

    YanıtlaSil
  10. Her zamanki gibi süper olmuş yine makyajın canım ben renkli far çok fazla kullanamıyorum ama hiçde abartı durmamış sende bende deneyim en kısa sürede..

    YanıtlaSil
  11. harika olmuş cnm! çok seviyorum bu tonları ve sana da çok yakışmış ;)

    YanıtlaSil
  12. Ebru :) cok te$ekkür ederim canımmm... :D lensim ne tam yeşil nede ela ikisi arasında bir renk oldukca dogal duruyor :) Solotica NC MEL :) Seninkide cok hos ve dogal duruyordu cok cokta yakışmıştı o yüzden merak etmiştim sagol canım :)

    AytüLL bence sana renki makyaj cok yakışır güzel arkadasım arada bir dene :)

    Cicibebe cok te$ekkür ederim begenmene cok sevindim canım :)

    MyPrincess cok te$ekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  13. vuuuu süper olmuş tatlım yeşil çok güzel olmuş o paletede bayıldım zaten :)

    YanıtlaSil
  14. Merhaba yeni keşfettim bloğunuzu ve hayranlıkla izliyorum, mükemmel uyguluyorsunuz makyajı yüzünüze... Hele eyeliner çekmenize tek kelimeyle bayıldım...Asla yapamadığım şey :((

    YanıtlaSil
  15. Tubiss cok cok te$ekkür ederim bende renklerini cok sewdim : )

    Aşk Meleği Bloguma hoşgeLdin umarım keyif alırsın :) Güzel sözLerin icin te$ekkür ederim.. Bende son zamanlarda liner cekmeye başladım hergün süre süre elim alıştı :)

    YanıtlaSil
  16. canım çok yakışmış çok güzel olmuş makyajın. kaşın gözün o kadar güzel ve makyaja müsaitki en ufak şeyle bile mükemmel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  17. ay ben de çok beğendim bu farı chunli cim çok da güzel uygulamışsın.çok beğendim :)
    ultra black kalem bende de var çoğu kişi akıyor dese de bende hiç akmıyor çok beğenmiştim :)

    YanıtlaSil
  18. Sanem canım benim cok cok te$ekkür ederim tatlım :D her ne kadar makyajsızken birseye benzemesemde bu güzel sözlerin beni cok mutlu etti mcxx canım

    NEsLe :D cok t$ekkür ederim canım bende dedigim gibi cok sewdim bu farı :D sık sık uygulamalarımda göreceksiniz ztn :D kalem bendede akıyor ama yinede sewdim güzel :)

    YanıtlaSil
  19. bide soruyor nasıl olmuş diye! tabiki süper olmuş :) yeşil sana çok yakışıyor ;)

    YanıtlaSil
  20. yeşil aşığı seni çok cici olmuşsun sempatik şeker bayıldım :)

    YanıtlaSil
  21. giydigin kolsuz gomlek mi elbise mi bilmiyorum ama cok yakismis.sac,aksesuar,poz,makyaj hepsi cok guzel masallah

    YanıtlaSil
  22. Zeynep cok te$€kkür ederim tatlım :D bende cok seviyorummm biliyosunn

    Mor kelebek :D sempatik bıcır seni :) cok te$ekkür ederimmm

    ********* kolsuz gömlek canım :D bel kısmı kuşaklı bişi :) aynısının pembesinide bi ara resimlemiştim :) cok cok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  23. yeşil sana çok yakışıyor buse.. ;) ayrıca yeşil lenslerinide çok sevdim çok doğal duruyorlar

    YanıtlaSil
  24. gözlerinin doğal rengi mi bu yoksa lens mi?
    Kenarları hareli ne kadar güzel :)

    YanıtlaSil
  25. MEldacim cok Te$ekkür ederim :D

    Vintage Peony yok benim gözlerim kahverengi burdaki resimlerde SOLOTICA NC MEL kullandim :) Bunun daha kalin hareliside var :)

    YanıtlaSil
  26. hımm anladım, çok güzelmiş..

    YanıtlaSil
  27. lens kullanıyormusun bilmiyorum ama rahatlık açısındanda çok rahat bu lensler :) birde ben resimlerde yakın plan cekiyorum ama normalde duruşu daha güzel ve lens olduğunu belli etmeyen bir yapıda hani yandan filan bakınca bombe görünmüyor :)

    YanıtlaSil
  28. merhaba blogunuzu bır suredır ıncelıyorum oldukça yararlı bı blog olmuş..ben kalemı aynı bu sekılde çekmek ıstıyorum, ama beceremıyorum.kalem çekme teknıgınızıde vıdeolayabılırmısınız?kalemı çekebılsem eyelıner olayına gırısıcem tesekkurler

    YanıtlaSil
  29. merhaba blogunuzu bır suredır ıncelıyorum oldukça yararlı bı blog olmuş..ben kalemı aynı bu sekılde çekmek ıstıyorum, ama beceremıyorum.kalem çekme teknıgınızıde vıdeolayabılırmısınız?kalemı çekebılsem eyelıner olayına gırısıcem tesekkurler

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara