Aydınlatıcı,

MAC Mineralize Skinfinish Soft and Gentle {Aydınlatıcı}

16:55 chunlibeauty 11 Comments

Uzun zamandır farklı aydınlatıcılar kullansam da en son olarak çok beğenilen MAC Soft&Gentle denemeye karar verdim.. 

Öncelikle makyajım da aydınlatıcının yeri çok büyük onu belirtmem gerekir.. Yanak bölgem geniş, elmacık kemiklerimin olmayışı sebebiyle kontür, allık ve aydınlatıcı 3 lemesi benim vazgecilmez ten makyajlarım arasında.. Yüzümde elmacık kemiği varmış hissi yaratmak için gölgeleme, üzerine allık ve belirginleşen elmacık kemikleri üstüne de aydınlatıcı uyguluyorum..  Aynen şu şekilde;


Peki bu Aydınlatıcı ürünleri nasıl kullanıyoruz??
 Aydınlatıcı ürünleri elmacık kemiklerinizin üzerine sürerken yüzün orta kısmına fazla getirmemeye özen gösteriyoruz.. Aksi takdirde yüzümüz yağlanmış gibi durur ve hoş bir görüntü olmaz. Bunun dışında aydınlatıcıyı kaş altına ve göz pınarına uygularsanız fresh bir görüntü yakalamış olursunuz. Alnın orta kısmına, burun kemiği üzerine ve çeneye de hafif bir dokuşunla yüzünü çok canlı gösterebilirsiniz.. :)

Gelelim MAC Soft&Gentle MSF'e
 Gördüğünüz gibi içerisinde dore ışıltıları olan pembe & şampanya renginde bir aydınlatıcı..Simsiz aydtınlatıcıları daha çok sevsem de ıslak kullanımında ki metalik duruşundan dolayı bu ürünü de severek kullanıyorum..
Oldukça pigmentli bir yapısı var.. 
Ciltte çok doğal bir duruşa sahip.. 
Kadifemsi yumuşak dokusu sayesinde uygulaması çok keyifli..
 Hem kuru, hem de nemli fırçayla kullanılabilir. Özellikle nemli fırçayla kullanınca harika metalik bir etki yarattığını söyleyebilirim.. Genelde bu metalik görünüm çok merak edilir.. Özellikle pro çekimlerde.. Bunun nedeni işte böyle aydınlatıcılar.. :)
Gramaj olarak bir pudra büyüklüğünde olduğu için son kuruşuna kadar hak eden bir ürün.. Zira bu ürünü belli yerlere az miktarda uyguladığımız için çok uzun süreli kullanmak mümkün oluyor.. :)
10 Gr ve 84TL.. :)






Benzer Yazılarım

11 yorum:

  1. Ben allik varken kontürü beceremiyorum birinden biri cok hafif surmeme ragmen cok agir geliyor gozume bununla ilgili ayni anda hangi konturle alligi ne olcude kullanmalıyım sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Allığı çok geniş alana yaymayın.. Zaten aydınlatıcı da allık üzeri dar bir alana uygulanıyor :) bununla ilgili çok güzel videolar var onlara bakmanı tavsiye ederim canım :)

      Sil
  2. Süper yanakların ışıl ışıl çok hoşuma gitti daha önce aydınlatıcı kullanmamıştım belki bundan sonra kullanırım (*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim canım! Mutlaka tavsiye ederim yüzü daha güzel gösteriyor :)

      Sil
  3. tavsiyelerin ve önerilerin hem egitici hem ögretici ,sayende yüzümün ne sebepten yaglı göründügünü ögrendim.teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Canıım! çok teşekkür ederim! Beğenip yorum yapmana çok sevindim :)

      Sil
  4. cok guzel bir post olmus her aman ki gibi :)

    YanıtlaSil
  5. ben tırnaklardaki ojeyi ve numarasını merak ettim:)

    YanıtlaSil
  6. Harika görünüyorsun şekerim.. contür için ne kullanıyorsun?

    YanıtlaSil
  7. bu ürünü nerden satın alabilirim ? Bulunduğum şehirde Mac ürünleri satılmıyor ve Mac'in sitesinde de bulamadım

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara