Altın Kumral,

Dore Kumral Saç Detayları;

09:00 chunlibeauty 24 Comments

Geçen hafta saçlarımda bir değişiklik yapma kararı aldım..  Renk konusunda kararsızdım. Bu sebeple işin uzmanına sormak için renk uzmanı Erman bey'den yardım aldım. Kendisi tenime sıcak tonların daha çok yakışacağını bu sebeple altın ışıltılar içeren kumral bir rengi tavsiye etti.. Bende uzman bir gözün tavsiyesine güvenerek  küllü renklere veda edip dore kumral tonlarına merhaba dedim.. 

Saçım için   7.3 ile 8.3 renkleri eşit oranda karıştırılarak ara bir renk elde edildi.. İçinde altın yansımalar bulunduran kumral bir renk.. Alt yapı küllü olduğu için 2. boyamada renk daha güzel oturacak.


 Bu arada saçlarım Cihangir Makas Bliss 'te boyandı.. 
ilk boyama da saç rengin epey koyu geldi. Ancak yıkadıkça renk aktı ve daha doğal bir renk ortaya çıktı;
Saçlarım boyadan sonra parlak bir görünüme kavuştu.. Boya sonrası saçlarımda kuruma hissetmedim..  Şimdi ikinci boya zamanı ve Flamboyage işlemini bekliyorum.. Onları da yaptırdıktan sonra detayları blogumda tekrar paylaşacağım.. 

Benzer Yazılarım

24 yorum:

  1. Saçlarınızın yeni haline baaayıldımmmmmmmmmmmmmmmm :)
    Güle güle kullanın. O güzel yüzünüze zaten her renk yakışır. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Renk cok yakismis sevgili Buse, gule gule kullan

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, dediğiniz gibi daha da güzel olacak :) Peki bu güzel saçların maliyeti ne olmuştur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. :) Saçın maaliyeti kuaföre ve saçın uzunluğuna göre değişmekte

      Sil
  4. Çok yakışmış bu renk size kesinlikle sıcak tonlar kullanmalısınız:))

    YanıtlaSil
  5. merhaba, ben de küllü tonlar kullanıyorum ve yavaş yavaş dore kumrala geçiyorum. benim kuaförüm de danives kullanıyor, denk geldik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Eğer benim gibi sarı alttoluysanız dore kumral daha çok yakışacaktır. Davines boyalarını tavsiye ederim saçı kurutmuyorlar :)

      Sil
  6. Ne kadar güzel durmuş bayıldım .Zaten kendinde güzel olduğun için yakışır gerçi her renk , tekrar boyatmasan kırmasan rengini olmazmı .Tutmazsa aynı ışıltı ,koyulaşırsa ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim aralara biraz daha ışıltı attırdım ben çok sevdim aslında

      Sil
  7. Merhaba,saclarınız cok guzel olmus gercekten.gule gule kullanın:).sız dedıkten sonra flamboyage arastırıp anlamaya calıstım ama ombre gıbı bı ıslemmı ya da dogal atılmıs balyaj gıbı mı pek anlayamadım.sormak ıstedım sıze ve bır de cok ucuk fıyatmıdır bu ıslem?mumkunse ogrenebılırmıyım,cunku saclarınız gercekten cok canlı gozukuyor:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğal balyaj gibi bir işlem :) Saçtan doğal düşen ışıltılar yaratıyor .) Fiyatları ucuk degil kuaförler kendi ününe ve mevkiisine göre fiyat farkı yaratıyorlar aslında :)

      Sil
  8. bu saç rengini evde hangi boyalarla elde edebiliriz.Benim kuaför fobim varda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazımda da yazdığım gibi 7.3 ile 8.3 ü eşit oranda karıştırarak yapabilirsin :)

      Sil
  9. merhaba bende bu saç rengini yapmak istiyorum ama saçım şuan röfleli acaba nasıl bi sonuç alırım :)

    YanıtlaSil
  10. Topuzlu olan fotoğraftaki renk size çok yakışmış o da 8.3, 7.3 lü olan mı yoksa bir önceki renginiz mi Buse hanım :)

    YanıtlaSil
  11. kaçlık oksidan acaba teşekkürler..,

    YanıtlaSil
  12. topuzlu olan fotoğraftaki kesinlikle daha iiiyi peki buna kaçlık oksidan konuldu acaba?

    YanıtlaSil
  13. Topuz olan fotoğraftaki saç rengi süper nasıl elde edebiliriz okudum yazdiklarinizi acaba taban rengi ile alakalimidir her sacta sonuç bu olur mu acaba ben kendim evde dediğiniz boyaları alıp boyayacagim bayıldım rengine umarım elde ederim cok tesekkurler 😘

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara