Beğendiğim Ürünler,

Kuru Şampuan Nedir? Lee Stafford Dry Shampoo İnceleme

11:59 chunlibeauty 21 Comments

Herkese merhabaaalar! :) 2014 ün ilk postu olarak bugün sizlerle Zamanı olmayanların kurtarıcısı kuru şampuanlardan bahsedeceğim..  :) 
 Yağlanan saç diplerini, yıkamaya vakit bulamadığımız hacmini kaybetmiş, ağırlaşmış saçımızı o görüntüden uzaklaştırıp daha fresh bir hale getirmeye yarayan kuru şampuanlar son dönemde oldukça popüler hale geldi.. Öncelikle sizlere kuru şampuanlar hakkında kısaca bilgi verip daha sonra yeni keşfettiğim markayı paylaşacağım..


Öncelikle bilmemiz gereken şey kuru şampuan saçı yıkamaya alternatif bir ürün değil, sadece günü kurtarmaya yarayan bir üründür.... Sprey şeklinde olur ve saç dibine belli bir mesafeden sıkıldığında saç diplerinde ki yağı emer ve güzel bir koku verir.. Ama dediğim gibi saçı şampuan gibi temizlemez.. 

Sadece yağlı görüntüyü almak için kullanılmaz tabii.. Aynı zamanda saçınıza hacim kazandırmak için de bu tarz ürünleri kullanabilirsiniz.. Temiz saçlarınıza bile sıkıp saçınızı hacimlendirebilirsiniz..
Kuru şampuan kullanırken spreyin saç tarafından iyice emilmesini sağlamalısınız aksi takdirde saçınız da beyazımsı bir görüntü kalabilir.. .  Gelelim benim yeni keşfettiğim Lee Stafford Kuru Şampuana;

Bunu Gratis indiriminden 17 TL civarında bir fiyata satın aldım..  Saç diplerimde ki yağlı görüntüyü alıp daha fresh bir hava veriyor.. Aynı zamanda her ne kadar sigara kullanan biri olmasam da işyerinde saçıma sinen sigara kokusunu da yok ediyor..
Yoğun parfümlü olduğu için kokusu bazı arkadaşları rahatsız edebilir..
Kullanmadan önce iyice çalkalıyorum.. 15-16 cm uzaklıktan saç diplerime doğru sıkıyorum.. Daha sonra parmaklarımla saçlarımı karıştırıyorum..
Yağlanmış saç dipleri; (Bu kadar yakından çekilince görünen dip rengimi görmezden gelirseniz çok sevinirim :D  )

Sprey sıkınca oluşan beyazlık;
Ellerimle karıştırdığımda tazelenen ve güzel kokan saçım;
 
Koyu saçlı arkadaşlarda belki beyaz bir görüntü bırakabilir. Bunun için uzaktan sıkıp saçları iyice karıştırmanızı tavsiye ederim.. Bu markayı öncelikle ambalajı itibariyle çok sevmiştim ancak daha sonra kullandığım diğer markalarda daha iyi sonuçlar elde ettim.
Denediğim birçok marka arasından en sevdiğim uygun fiyatı nedeniyle de Batista markalarına ait ürünler oldu.. 

Benzer Yazılarım

21 yorum:

  1. aa acayip merak ediyordum bu ürünü
    bazen herçekten ihtiyaç oluyor
    teşekkürler tatlım, resimler ve bilgilendirmen için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bazen bir günde bile ağırlaşabiliyor saçlar.. Cantam da bile gezdiririm artık ben bunu :D

      Sil
  2. gratis kataloğunda görmüştüm bu markayı, denemek şart oldu artık:)
    sevgiler
    mutlu seneler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hazır indirimdeyken bakayım diye aldım ve sevdim.. Gerçekten bazen çok ihtiyaç oluyor bu tarz ürünlere :D

      Sil
  3. Ben decindirimden yeni aldım ama çok beğendim

    YanıtlaSil
  4. iyiymiş hemen bir koşu gidip ben de alayım :)

    YanıtlaSil
  5. İyiymiş madem hemen bir koşu gidip alalım :)

    YanıtlaSil
  6. Kuru şampuan uzun zamandır yurt dışında var benim bildiğim. Son zamanlarda da ülkemizde yaygınlaşmaya başladı. Ben saç konusunda çok bahtsızım. Saçlarım çok ince telli ve yıkadıktan sonra 1 gün geçmeden yağlanıyor :( Bazen acil durumlar söz konusu olduğunda zorluk çekiyorum her zaman o an duş alma en azından saç yıkama şansım olmuyo çünkü. Bu ürüneri merak ediyordum ama zararlı mıdır diye düşünüyordum. Ama bu yazıdan sonra bir tane almaya karar verdim. Arada beni kurtaracak bir ürün olduğu kesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle.. :) Sadece günü kurtarmaya yarıyor.. Akşamı ya da ertesi gün saçını güzelce yıkayıp durularsan hic bir sıkıntısı olmaz :)

      Sil
  7. temel bir gün yıkanıyormuş
    anneside sırtını yıkamak için yanına gitmiş
    bir bakmış bizim temel şampuanı kuru saçına dökmüş ovuşturuyor,
    demiş ki -oğlum niye su ile islatmadun saçini, böyle saç mi yikanur?
    temel de demişki: -ama anacuğum ha bu şampuan'ın üzerinde "kuru saçlar içindir" yazay :)

    YanıtlaSil
  8. daha iki gün önce bunu ve lighting spreyi aldım, indirim yok dediler. gratise özel ürün değil mi dediğimde ise ürün yeni ondan bunlar indirime dahil değil dediler. şu an çok kızdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok az bir indirim vardı 2-3 tl filan yani :/ Bazen aksaklıklar oluyor böyle işte

      Sil
  9. Yasadigim sehirde maalesef gratis yok sadece watsons war bu urune esdeger bir urun orada bulabilir miyim acaba ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı markaların kuru şampuanları var Watsons'ta canım.. Marka olarak aklıma bir isim yok ama sorarsan yönlendirirler seni :*

      Sil
  10. Günü kurtarmak icin gercekten güzel kuru sampuanlar. Bunu uygularken havluya gerek yok dimi ? Bazi kuru sampuanlar öyle ya hani ? Ben su ana kadar en cok "batiste" kuru sampuanlari sevdim ama bulursan mutlaka denicem. Tesekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım sadece sıkıp saçını karıştırıyorsu :) Batiste hic duymadım bakayım ona da :)

      Sil
  11. Yıllardir hayalini kurdugum bi urundu varmis demek cok sevindim bilgilendirme icin hemen aldim deneyecegim tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Aynen çok hayat kurtarıcı bir ürünnn!

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara