Cilt Bakımı,

Sprey Nemlendirici Clinique Moisture Surge Face Spray İnceleme

13:25 chunlibeauty 3 Comments

Herkese merhabaaa! Bugün sizlerle yüzümüzü tazelemek için sprey şeklinde olan bir nemlendiriciden bahsetmek istiyorum.. Clinique Moisture Surge Face Spray ..
Özellikle kuru ciltlerin çok seveceği  sprey formunda bir nemlendirici;





Yazın yağlı karma, kışında kuru karma bir cilt tipine sahibim.. Bu sebeple kışın nemlendiricileri daha fazla kullanıyorum.. Bu sprey şeklinde olan nemlendiriciyi genel de makyajımı yapmadan önce 15-16 cm uzaklıktan bir kaç fıs sıkarak kullanıyorum.. Cildimin gerginliğini alıp makyajın cilde daha iyi tutunmasını sağlıyor.. Sprey şeklinde olması sebebiyle yüzümüze sadece iki fıs fıs yapmamız yetiyor.. Kendi kendine saniyeler içinde cilt tarafından emilip ıslaklığı gidiyor ve cilde yumuşak fresh bir tazelik veriyor...Verdiği bu tazelik hissi yüzünden sık sık yanımda taşıyorum.. :)

Ayrıca banyo sonrası nemli yüze sıkmakta cilde iyi geliyor.. Verdiği serinlik sayesinde kan dolaşımını hızlandırdığı için cilt daha taze daha canlı bir görünüme kavuşuyor..

Parfümsüz bir sprey.. Ama güzel hafif bir kokusu var.. Yağsız olması + bir puan.. Bu sayede benim gibi karma ciltler de rahatlıkla kullanabiliyor..
İçindekiler;

Tabii sadece makyaj altına cildimi nemlendirsin diye kullanmıyorum bu ürünü.. Aynı zamanda makyajımın üzerine özellikle pudra kullanmışsam yine belli bir mesafaden sıkıp cildimi o pudranın yoğun halini yok ediyorum..


Benzer Yazılarım

3 yorum:

  1. Bende nemlendiricimi degistirmeyi dusunuyordum.
    Clinique'in o sari ambalajli olanini denicem, bunada bakim ordayken bari :)

    Sevgiler canim
    Mutlu yillar
    B

    YanıtlaSil
  2. o degil de, fotografta hangi fari kullandin :) pek sevdim.

    YanıtlaSil
  3. benimde cildim kuru,guzel bir urun

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara