Cilt Bakımı,

Neutrogena Çift Fazlı Makyaj Temizleyicisi İnceleme

10:00 chunlibeauty 9 Comments

Göz çevremiz en hassas deriye sahip olan bölgelerimizden biridir. Bu sebeple gerek makyaj yaparken, gerekse göz makyajımızı silerken ekstra hassasiyet göstermemiz gerekiyor. Bugün sizlerle göz makyajımı silerken zorluk yaşatmayan uzun yıllardır severek kullandığım çift fazlı Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisini paylaşacağım..

Yoğun göz makyajı yapan biriyseniz buna uygun makyaj temizleyicileri kullanmanız gerekir. Bioderma , Garnier gibi makyaj temizleme sularının göz makyajı çıkarmada çok başarılı olduklarını düşünmüyorum . Bu sebeple benim gibi göz makyajını ve maskarayı bol miktarda kullanan biriyseniz çift fazlı makyaj temizleyicisi en büyük yardımcınızdır..

  Çift fazlı makyaj temizleyicisini kullanmanın ilk adımı ürünü iyice çalkalayıp içindeki fazların birbirine karışmasını sağlamaktır. Ardından pamuğa bir miktar döküp, bir süre göz kapağında beklettikten sonra yavaş hareketlerle yukarıdan aşağıya doğru silmektir..

Uygun fiyatlı bir ürün 16-18TL arasında bir fiyata sahip.. Ara ara kozmetik mağazalarının yaptığı indirimlerde yarı fiyatına bile almak mümkün
Hemen hemen her yerde bulunabilen bir ürün. Kozmetik mağazaları, marketler vb..
Tabii her ne kadar bu ürünü çok sevsem de eksi yönlerini de görmezden gelmemek gerekir.
Öncelikle ambalajını sevmiyorum. Kapağı açtığımızda geniş ağza sahip olduğunu görüyoruz. Geniş ağzı nedeniyle ürünü bazen yere dökmüşlüğüm bile var..

Göz makyajımızı sildikten sonra kesinlikle suyla durulama yapmamız gerekiyor. Hatta su bile yetersiz bence bebe şampuanı ile göz çevremizi yıkamamız gerekiyor.. Eğer durulamazsanız göz çevrenizde yağ butoncuklarına sebep olabilir...

Bu ürün hakkında söyleyebileceklerim şimdilik bu kadar. Pekii siz göz makyajınızı temizlerken hangi ürünü kullanıyorsunuz neyi tavsiye ediyorsunuz ? Yorum kısmında görüşlerinizi bekliyorum :0

Benzer Yazılarım

9 yorum:

  1. Bir çok blog da tavsiye edilmişti dün aldım ve denedim ağzının fazla açık olması sebebiyle yerlere döküldü keşke bir koruması olsaydı veya pompa olsa süper olurdu. Temizlemesini çok sevemedim. Ellerimde bıraktığı yağlı his rahatsız etti beni....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence güzel bir ürün ama dediğiniz özelliklere ben de katılıyorum yukarıda da aynısını yazmıştım zaten :)

      Sil
  2. Ben de yogun goz makyaji yaptigimda bu urunu kullaniyorum cidden cok basarili. Fakat uzerinde yagli his birakmaz falan dese de inanilmaz yagli bi bitisi var sonrasinda temizlemek sart oluyo dedigin gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konuda tüketicileri yanlış bilgilendiriyorlar..Kesinlikle durulanması şart :)

      Sil
  3. Ben de bu ürünü begenmistim fakat size katildigim olumsuz ozelliklerinden dolayi yves rocher tercih ediyorum artik temizleyiciligi guzel ve daha kullanisli son olarak icerigi açık ara one cikariyor zaten

    YanıtlaSil
  4. Cift fazli temizleyicileri durulama olayi oldugu icin sevemedim. Ben garnier kusursuz temizleme suyunu kullaniyorum ve memnunum. Neden begenmediginizi merak ettim

    YanıtlaSil
  5. Göz makyajını temizlerken malesef fazla hırpalıyorum bu şekilde temizleme de kırışıklıklara neden olacağından pamukla kullanılan ürünler yerine makyaj temizleme yağı ile (loreal) temizledikten sonra bebe şampuanı veya bioderma sebium foaming gel ile yıkıyorum. Daha önce neutrogena kullanmıştım ilk başlarda güzel temizliyordu fakat bir süre sonra makyajımı tamamen temizlememe rağmen gözaltlarıma kirpiklerinden siyahlıklar bulaşmaya başlamıştı o nedenle kullanmayı bırakmıştım. Belki de o dönem kullandığım maskara yüzündendir.

    YanıtlaSil
  6. Ben yıllardır vazgeçmeden bu ürünü kullanıyorum çünkü en yoğun göz makyajım bile sayesinde hiç zorlanmadan hemen çıkıyor.Ancak dediğin doğru yağlanma yapıyor maalesef.Ürünün üzerinde sildikten sonra suyla durulayın diyor ancak yine dediğin gibi su yeterli gelmiyor maalesef.Benim cildim yağlı ama nemsiz türde olduğu için bebe şampuanı gibi şeyler kullanamıyorum maalesef ama onun yerine bu ürünle gözlerimi sildikten sonra tüm yüz için olan su gibi temizleyicilerle tekrar göz kısmımı siliyorum :)
    Bu arada benim bloguma da bakarsan sevinirim,
    http://pudrapembem.blogspot.com.tr/
    İyi yazılar :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, ben uzun yıllardır bu ürünü kullanıyorum ama sildikten sonra durulamıyorum:( Ve gözlerimle yanağım arasındaki bölgede minik et benimsi bişeyler var, yağ butoncukları deyince şüphelendim, tam olarak nasıl bir şeyi kastettiniz, acaba benim minik et benimsi kabarcıklarım bunun yüzünden olabilir mi :((

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara