Cilt Bakımı,

Kiehl’s İki Doz Gençlik İksiri ile 28.Gün Analizi;

12:18 chunlibeauty 0 Comments

Yaklaşık bir ay önce Kiehl's markasının en sevilen,  gençlik iksiri diye lanse edilen Powerful Strength Concentrate ve Midnight Recovery Concentrate ile 28. günlük bir deneyim yaşadık.. Bu geçen süreçteki edindiğim izlenimleri fotoğraflı olarak yorumlamak ve bir şanslı arkadaşıma bu ikiliden hediye etmek istiyorum;


Aslında 28 günlük bir deneyimi daha detaylı paylaşacaktık. Ancak ülkemizde yaşanan üzücü olaylar sebebiyle paylaşımlarımıza bir süre ara vermiştik.. Bu sebeple 28 günlük deneyimimi şimdi sizlerle paylaşıyorum..
28. gün boyunca her iki ürünü de düzenli olarak kullandım.. Daha önce Midnight Recovery serumu bitirip yorumladığım için onun hakkında ekstra birşey yazmıyorum..Detaylı yazısını okumak isterseniz tık tık..

Powerful Strength C vitaminli Serum ve ikisinin birlikte kullanımı hakkında ki kısaca yorumlarım;

Powerful Strength C vitaminli Serumu sabah & akşam temizlenmiş cildime uyguluyorum. Sabahları 1,5 pompa, akşamları da bir pompa şeklinde kullandım.. (Midnight Recovery Serumu da sadece akşamları C vitaminli Serumdan sonra  yüzüme tampon hareketlerle uyguladım). Bildiğiniz gibi daha önce de söyledim C vitamini içeren ürünleri gündüz kullanırken sonrasında mutlaka güneş koruyucusu kullanmamız gerekiyor.. Bunun için de yine Kiehl'in ultra hafif güneş koruyucusunu seçtim.. Onun ayrıntılarını da okumak istereniz TIK TIK  
Cildim mevsim değişikliği sebebiyle kuru karmadan yağlı karmaya geçiş yaptı.. İki cilt tipinde de gayet rahatlıkla kullandım.. Herhangi bir hassasiyet, sivilce vs yaratmadı ( cildiniz çok yağlıysa Midnight Recovery belki ağır gelebilir:) 30 lu yaşların başında olduğum için cildim hafif kırışmaya başladı,( özellikle gülerken gözlerimle güldüğüm için bu bölgede kırışıklıklarım yer edinmeye başlamıştı.. Geçen sene bir  botoks deneyimi yaşamıştım.. Ancak daha sonrasında tekrar yaptırmaya vakit bulamadım.. Bu ürünleri birlikte kullanınca cildimde ki kuruluk gitti ince çizgilerde hafifçe açılma oldu diyebilirim.. Cilt tonunu düzenlemesini sevdim.. Zaten C vitaminin etkilerini biliyorsunuzdur hızlı onarıcı etkisi vardır.. Sıktığımız siyah nokta sivilce sonrası oluşan yaraları hızlıca onarıyor. Benim gibi yüzünüzü didiklemeyi seviyor ama yaralardan şikayet ediyorsanız Powerful Strength C vitaminli Serumun testerini alıp denemenizi öneririm.. (Ürün almadan önce testerini kullanıp kendi deneyiminizi oluşturmanız en sağlıklı yoldur)
Geçen süreçte cildimde ki etkisi;

Anti-aging diye lanse ediliyor diye +35 üzeri kullanabilir diye düşünmeyin. Aksine kırışıklıklar için ne kadar erken önlem alıp cildi nemli tutarsak o kadar iyi.. Bu sebeple burada size iş düşüyor.. Cildinizin eskisi gibi kendini onarmadığını, kurumaya başladığını, ince çizgileri gördüğünüzde hemen bu tipte ürünlere başlayın.. Unutmayın kırışıkşıklar oluştuktan sonra anti aging ürünler pek fayda vermez.. :)
 Deneyimlerimden sonra bu ikili arasında bana birini önerin birini alacağım derseniz sevgili dostum Ojemrujumrimelim gibi ben de Powerful Strength Concentrate'i almanızı öneririm.. Cildi onarmada gerçekten etkisini sevdim.. 

Günün sürprizine gelecek olursak; Aranızdan 1 şanslı arkadaşım bu mucizevi ikiliye sahip olacak.. 
Yarışmamız instagram üzerinden olacak.. Bu sebeple Powerful Strength Concentrate ve Midnight Recovery Concentrate kazanmak için sizleri hemen şuraya alalım tık tık..
Gördüğümüz görselde ki yarışma fotoğrafını  #ikidozgenclikiksiri hashtagiyle profilleriniz de paylaşıp Instagram'dan  @kiehlsturkiye' yi takibe almanız gerekiyor.  Paylaştığınız fotoğrafın altına  @kiehlsturkiye  #ikidozgenclikiksiri yazmayı unutmayın. Çekilişimiz 16 Haziran 2014 Pazartesi günü saat 00:00'da sona erecektir. 
Katılan herkese şimdiden bol şans :*

Benzer Yazılarım

0 Yorumlarınız;:

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara