Darphin,

Darphin SPF50 Güneş Koruyucusu İnceleme ve Şartsız Hediye

10:33 chunlibeauty 216 Comments

Güneşin zararlı etkilerinden cildimizi korumak için Güneş kremlerini gündüz cilt bakımı rutinimize mutlaka eklememiz gerekiyor. Değişen iklim koşulları, çevresel faktörlerin olumsuz etkileri nedeniyle yaş kış demeden hergün kullanmamız gereken demirbaş ürünler arasında olmalı.. Bugünkü konuğumuz yine güneş koruyuculardan Darphin Vital Protection SPF50  Yazın kavurucu etkisini yoğun şekilde hissettiğimiz son günlerde bu ürünü sizlerle paylaşıp bir şanslı arkadaşıma aynısından hediye etmek istiyorum;


Darphin VitalProtection oldukça hafif yapılı bir güneş koruyucusu.. Akıcı likit bir kıvama sahip olduğu için cilde uygulaması son derece kolay. Cilt tarafından hızlıca emiliyor. Hafif formülü sayesinde ciltte yağlı ve yapış yapış bir his bırakmıyor. 


 Darphin Vital Protection Spf 50 İçeriğindeki bitki özleri, güneş koruyucular ve güçlü antioksidanlar ile cildi UV ışınlarından korurken, çevresel faktörlerin neden olduğu cilt yaşlanmasına karşı da cildi koruyor.. 
 Yasemin, Gül ve Narenciye meyvelerinden gelen harika bir kokusu var..
Makyaj öncesinde baz niyetine de uygulayabilirsiniz.   
 Pompalı pratik bir ambalajı var. Bu tarz ambalajları uygulama kolaylığı sağlamasının yanında daha hijyenik bulduğum için seviyorum..

Darphin Vital Protection  Paraben içermiyor.
Spf 50; 50 ml 180TL

Uzun lafın kısası tüm cilt tiplerinin gönül rahatlığıyla kullanabilecekleri güzel bir güneş koruyucusu.. Bu kadar anlattığım yeter herhalde :) Gelelim günün sürprizine;

 Bu ürünün aynısını blogumu takip eden bir arkadaşıma hediye etmek istiyorum.. Bunun için yapmanız gereken tek şey aklınızdan ne geçiyorsa ister benimle ilgili, ister Darphinle ilgili bunu yorum kısmında yazmanız. Eleştiride yapabilirsiniz. Hakaret içermediği sürece her yorumu yazabilirsiniz :) Çekiliş çok kısa sürecek 15 Ağustos gece yarısı son bulacak 16 Ağustosta kazanan yine bu postun altından açıklanacaktır :) Katılan herkese şimdiden teşekkür ederim :*

Darphin ürünleri seçkin eczanelerde ve güzellik merkezlerinde bulabirsiniz. 


Çekiliş Sonucu;
Katılan herkese sonsuz teşekkür ederim.. Yarışma 15 Ağustos gece yarısı bittiği için bu süre sonunda yorum bırakan arkadaşlarımın ''haksızlık olmaması adına'' yorumlarını ne yazik ki silmek zorunda kaldım.. Yorum yazan ellerinize sağlık :*
216 yorum arasından kazanan arkadaş;
161. sırada yorum bırakan sweetandsilent mood :)
Kendisini tebrik ediyorum adresini en kısa zamanda chunlibeautyspot@gmail.com a bekliyorum :*

Benzer Yazılarım

216 yorum:

  1. Darphin kusursuz bir bakımın vazgeçilmezi..Çok isterim güneş koruyucusunu kullanmayı..
    Umarım sizin ki gibi kusursuz görünen bir cilde sahip olabilirim bir gün :/
    Sevgiler
    star343638@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Darphin daha önce kullanmadığım bir marka ama tavsiyelerinize güvenim tam denemeyi çok isterim.

    YanıtlaSil
  3. güneş koruyucusu hiç kullanmamış biri olarak ben de şansımı denemek isterim.. :)
    ist.fb.07@gmail.com sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. harika bir hediye olmuş. Öncelikle sizi çook önceden takip ediyordum ama blog alemine yeni katılıp ilk sizi eklemiştim. Darphin ürünlerini kullanmak daha nasip olmadı. Bu ürünle başlamayı isterim açıkçası. Bilgilendirme içinde teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Normalde öyle kolay kolay kimseyi sevemedim blog dünyasından ama sen başkasın.Darphini de bir kere deneme şansım oldu.kullandığım nemlendiricisi harika.Bu ürünü de denemeyi çok isterim.Sevgilerimle
    kendininruhdoktoru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. merhaba,
    darphin daha önce hiç denemediğim bir marka. Güneş koruyucusunu denemek isterim :)
    umut sukran
    umutsukran22@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. DAHA ÖNCE DARPHİN ÜRÜNLERİNİ BİLMEDİĞİM İÇİN BİRDE PAHALI OLDUĞU İÇİN DENEMEYE CESARET EDEMEMİŞTİM SENİN BLOGUNDA SÜREKLİ ADINI DUYDUĞUM VE MEMNUN OLDUĞUNU BİLDİĞİM İÇİN DARPHİN CC KREMLE BAŞLADIM CİLT ÜRÜNLERİ KİŞİYE GÖRE FARKLILIK GÖSTEREBİLİR SANA İYİ GELEN BANA İYİ GELMEZ AMA ÜRÜNDEN OLDUKÇA MEMNUNUM UMARIM ŞANSLI BEN OLURUMDA DARPHİN GÜNEŞ KORUYUCU BENİM OLUR. :)

    YanıtlaSil
  8. Seni zaten takip ederken İnstagramdan Darphin markası ile ilgili yazını gördüm ve bloğuna göz atayım dedim. Nişantaşında gittiğim bir klinikte tanışmıştım Darphin ile umarım şans bana güler. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Hem darphin markasini merak ediyordum hemde gunes koruyucusuna ihtiyacim vardi bu cekilis tam benlik :)

    YanıtlaSil
  10. darphinn tabikide denemek isterizz :))

    YanıtlaSil
  11. DARPHIN markasını ilk seninle duydum, ilk ürün deneyimimin de senin hediyen olmasını çok isterim:) İNŞALLAH BANA ÇIKAR :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. doğumdan sonra kendime pek baktığım sölenemez bu çekiliş iyi oldu size bu konuda güvendiğim için şansımı denemek isterim
    duykuaydin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. cok guzel gorunuyor ama cok pahaliymis..

    YanıtlaSil
  14. Darphin daha önce hiç denemediğim ama çok çok merak ettiğim bir marka. Umarım şans benden yana olur. ^_^
    gizem.arici@yahoo.com

    YanıtlaSil
  15. Ben Darphin markasının ürünlerini daha önce hiç denemedim, yeni ürünler deneme konusunda sana minnettarım, çünkü senin sayende çok güzel ürünler keşfettim ve hayatımın ürünleri oldu bunlar :)) tabi bu arada her çekilişinede bıkmadan usanmadan birgün bana çıkacağını umut ediyorum, tıbkı bu çekiliş gibi ....

    YanıtlaSil
  16. cok memnun kalmistim bir kere kullandim fiyati beni zorlamaya baslayinca hamiltona gectim.. tekrar bu urunu kullanmak sahane oluur..kaplumbaggibi@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Güzel bir ürün gerçekten.Denemeyi çok isterim.

    cankurtcandan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. darphin ürünlerini deneme fırsatım olmadı henüz. bu ürünü denemeyi çok isterim. sevgiler :)
    makyajdenizi@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Darphin merak ettiğim bir marka ve sen bu kadar seviyorsan bir bildiğin vardır bence :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  20. bloğa girince nedense direk senin sayfaya ışınlanıyorum
    alışverişlerimi senin fikirlerinide gözönunde bulundurarak yapmaya başladım
    pure beauty cc krem alıcam sayfanı geçengün talan ettim;)
    g.cakir35@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Darphin ürünü denemedim hiç sadece iyi olduğunu duydum ama özellikle nemlendiricisini denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  22. kime kısmetse onun olsun güle güle de kullansın. Şartsız hediye fikriniz hoşuma gitti. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  23. darphin hakkında olumsuz yorumlarla karşılaşmadım ve tabii deneme fırsatımda olmadı,denemek keyif verecektir.
    seher_uu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. Her gün yazı yazsan da keske bol bol okusak :) beray.dikilitas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Şansımı ve Darphini denemek isterim:))
    Hep takipteyiz.
    Çok sevgiler..
    ocakirhavuz@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. darphin'in meyve asitli peelinglerine bayılıyorum. bu koruyucuyu da edinmek hoş olacak :)

    YanıtlaSil
  27. Darphin hep merak ettiğim bir marka oldu, senin tarafsız yorumlarına güvendiğim için sanırım gidip kendime uygun bir şeyler alacağım yakın zaman da :) bu güzel ve cömert çekiliş için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  28. blogger olmadan önce adsız olarak takip ettiğim sayılı bloggerlardan birisin ve geride soru bırakmadan yaptığın çok detaylı anlatımını seviyorum.. :)
    daha önce darphin ürünlerinden de hiç kullanmadım ve denemeyi çok isterim..

    sevgiler.
    fndkfndk@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. Daha önce hiç kullanmadığım bir marka. Ama denemek isterim tabi ki :D
    birxman@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. merhaba uzun zamandır takipteyim başarılı bulduğum bir bloggersın bi heves bende açmıştım bir blog ama zorlugunu görünce vazgectim :)) foto cek yazı yaz düzenle falan filan zormuş yani :) o yüzden blogger arkadaşları gercekten tebrik ediyorum zorluklarına rağmen karşılık beklemeden devam ediyorlar :) Darphin markasını hic denemedim hazır güneş kremim bitmişken cekilişi kazanmak süper olurdu ;)

    YanıtlaSil
  31. Darphin cilt bakım kremlerini daha önce kullanmıştım markaya güvenim sonsuz.Güneş kremini denemeyi çok isterim.
    Her yerde takipteyim :)
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  32. yorumlarım niye görünmüyor?

    YanıtlaSil
  33. Darphin merak ettiğim bir marka,hadi şansımızı deneyelim bakalım :)

    YanıtlaSil
  34. Lekelenmeye eğimli bir cildim olduğundan güneş koruyucu hayatımın bir parçası.yaz kış kullanıyorum bir çok marka denedim darphin merak ettiğim markalar arasında

    YanıtlaSil
  35. 18 Ağustos doğum günüm kazanırsam güzel bir hediye olacak :) sevgiler

    YanıtlaSil
  36. Darphin markasının bütün ürünleri çok pahalı sizce bu kadar çok parayı hakediyorlar mı?
    deneyip yorumlamak isterim :)
    blue_girlsinem@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. Daha yeni güneş koruyucu alsam da ,nam salan Darphin markasını da denemek isterim.:)

    ryopi90@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. Darphin merak ettiğim bir marka kullanmayı çok isterim. Instagrama daha fazla foto yüklersen çok sevinirim

    YanıtlaSil
  39. İlk kez bi bloğa yorum bırakıyorum,uzun zamandır takip etmeme rağmen.Biçok markanın güneş koruyucusunu kullansam da darphin e yabancıyım.Genel de çok şanslı bi insanımdır marım şans bu sefer yine benimle olur da bu fıstığa sahip olurum,teşekkürler şimdiden.

    YanıtlaSil
  40. Öncelikle böyle cömert bir hediyeyi bu kadar kolay bir şartla hediye ettiğiniz için sizi tebrik ediyorum. Bu markayı çok merak ediyorum ama fiyat açısından halen bir tık benim bütçemin üzerinde umarım ben kazanırım:))

    YanıtlaSil
  41. Bu markanın ürünlerini çok merak ediyordum zaten belki bu çekiliş vesile olur:)

    YanıtlaSil
  42. darphin ürünlerini merak ediyorum ve sizin de yorumlarınıza güvendiğimden denemek istiyorum, çıksa da denesem :)

    YanıtlaSil
  43. gfc:imzalı
    beyaz ve hassas bir cildim var yaz kış güneş koruyucu kullanıyorum harika bir hediye olmuş inşallah kazanan olurum
    nazan imzalı
    nazanimzali@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. takipçinizim. çekilişe katılmak isterim
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. Ben de bu çekilişe katılmak istiyorum çünkü her gün 50 spf krem kullanmam gerekiyor, yalnız yağlı cildime uygun kremi hala bulamadım. O ürün belki de Darphin'dir.

    YanıtlaSil
  46. merhaba chunlicim seni severek takip ediyorum romantik tarzına da bayılıyorum :) şansımı deneyeyim istedim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  47. merhaba

    hiç denemediğim bir marka. denemek isterim. lifestyleofsiri@gmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  48. Güneş koruyucu cilt rutinimde en önem verdiğim adım. Farklı markalar ve ürünler deneyerek bana en uygun olanını bulmak için böyle çekilişler çok iyi oluyor. Teşekkürler Chunli :))

    YanıtlaSil
  49. Darphin i daha önce hiç kullanmadım. İnstagram da sanırım en sık gördüğüm kişi sensin. Bir ara cilt bakım rutinimde karma-yağlı ciltlere göre olan ürünlerine yer vermeyi düşünmüyor değilim.
    Herkese bol şans, sevgiler.

    YanıtlaSil
  50. Darphin markasını henüz denemedim.Şansımı deneyeyim bakalım :)

    YanıtlaSil
  51. Bi kere de bana çıksın şu şans :) bioderma gunes kremim can çekişiyor bitti bitecek ..

    YanıtlaSil
  52. Hem makyaj bazı hem de güneş kremi. Daha ne olsun ...

    YanıtlaSil
  53. Darphin ürünlerinin fiyatları yüksek olmasına karşın verdiği sonuçları beğeniyorum, hydraskin light nemlendiricisini ve skin mat serisi losyonunu kullanıyorum losyon özellikle çok başarılı. Bu çekiliş vesilesiyle bir ürününü daha tanırım belki :)

    YanıtlaSil
  54. merhaba darphin ürünlerini kullanmadım ve merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  55. selam aslında benim bu tür ürünleri almama imkan yok ama benim olmasını çok isterim burdaki çoğu kişi gibi benim öyle kalabalık makyaj çantam yok aslına bakarsanız hiç çantam yok :) ordan burda artırdığım parayla aldığım 1liraya pembe bir rujum 2,5 liraya rimelim , 1liralıkta gözkalemim var tabi bende isterim daha fazlasını ama durumlar kimse yanlış anlamsn lütfen acındırıpta almak için yazmadım gerçekten ihtiyacım oldugu için yazdım inşallah ilk yazdığım yorumda ilk defa şansım döner ve benim olur :)

    YanıtlaSil
  56. ben bunu istiyorum şans gülerde hediyeyi kazanır mıyım bilmem ama çıkmaz demeyip şansımı deneyeyim de mi:)))

    YanıtlaSil
  57. ben de denemek istiyorum hem şansımı hem darphini :) sevgilerle

    YanıtlaSil
  58. Her zaman boyle guzel hediyeler verdiğin için teşekkürler ;) Darphin ürünlerini ben de cok seviyorum. Purifying Gel ve Hydraskin Light tan cok memnunum. Güneş koruyucusunu da kazanırsam, Darphin'le cilt bakımı rutinim tamamlanır :)

    YanıtlaSil
  59. Çok uzun bir zamandır sizi takip eden, sessiz bir takipcinizim. Tarzinizi, paylasimlarinizi cok seviyorum. Her gün blogunuzu merakla aciyorum. Bugün bu kremi görünce ben de sansimi denemek istedim. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  60. güneş koruması konusunda çok tedbirli değilim. esmer olduğum içindir belki de ama tabi ki yaş geçtikçe değişiklikler de baş gösteriyor cildimde. ben şansımı deneyim. kim bilir bu sayede bir adım atmış olurum :D

    YanıtlaSil
  61. lütfen daha sık paylaşım yap artık tekrar... herkese bol şans... öpücük sana.

    YanıtlaSil
  62. Merhabalar darphin methini cok duydum ama deneme sansim olmadi insallah sizin araciliginizla deneme sansim olur herkese bol sans sevgiler

    YanıtlaSil
  63. Güzeliğinin , tatlılığının yanı sıra içtenliğine ve samimiyetine bayılıyorum. Ah bir de saçlarına hayranım nasıl güzeller öyle ? Nasıl bakımlılar ? :)
    Darphin ürünlerini çok merak ediyorum. Hazır yeni bir güneş kremine ihtiyacım varken bu ürünü denemeyi çok isterim. Umarım sanslı olabilirim :)

    YanıtlaSil
  64. Yeni bir gunes kremi ararken sahane oldu bu hediye. Benim olsun artik:)

    mesinkaleminden@gmail.com

    YanıtlaSil
  65. Darphin hiç kullanmadığım bir marka, ama çok kaliteli ürünleri olduğunu biliyorum, sizi de sosyal medyada ve blogunuzda çok beğenerek takip ediyorum, sevgiler.
    esratakim@gmail.com

    YanıtlaSil
  66. Darphın ürünü hiç kullanmadım merak ediyorum
    sevgiler daphnezamani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. Sen de kullandığın ürünler de harikalar.Güzelliğine hayran olduğum piremses :)

    YanıtlaSil
  68. Darphin markasını ve ürünlerini seviyorum

    YanıtlaSil
  69. merhaba gfcde Mürüvvet Tuncal olarak takip ediyorum.
    bu markanın ürünlerini hiç kullanmadım. ama çok iyi olduklarını duydum.denemek isterim
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  70. Darphin oldukça ilgimi çeken bir marka.Serumunu kullanıyorum ve çok memnunum :)
    Sevgiler
    makyajkelebegi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  71. Yaz basi kullandim ve bayildim.simdi bitti.tekrar istiyorum.insallah benim olur:)

    YanıtlaSil
  72. Şanssızlık abidesi olarak Merhaba :)))

    YanıtlaSil
  73. İnsallah benm olurrr❤️❤️

    YanıtlaSil
  74. Bayıldımmmm umarım bana cıkar

    YanıtlaSil
  75. Ismini sizden duyup araştırdigim ama fiyati pahalı geldiği için alamadıgim bi marka:))
    Sansimizi deneyelim:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  76. Bu sefer sansli Ben olurmusum darphin bana gelirmis seviyorum busì seni :)

    YanıtlaSil
  77. 16 Agustos annemin dogum gunü 💕 insallah sizin araciliginizla bu kaliteli ürünü anneme hediye edebilirim herkese bol şans 😊 handenurgezgin@gmail.com

    YanıtlaSil
  78. Urun 'ben burdayim' havasi icinde adeta. Rahat bir sekilde kullanacağıma eminim. Darphini ve seni seviyoruz :)

    YanıtlaSil
  79. Deneme sansim olur umarim sayende bol sans bana

    YanıtlaSil
  80. ürün sunumlarınıza bayılıyorummmmmmm :*

    YanıtlaSil
  81. En severek ve ilgiyle takip ettiğim blogger

    YanıtlaSil
  82. Darphin markasini hic kullanmadim denemek istiyorum
    Taktakistir2014@outlook.com

    YanıtlaSil
  83. Merak ettigim bir ürün deneme ve kullanma sansina sahip olursam mutlu olurum

    YanıtlaSil
  84. Bu markanın ürününü hiç denemedim.. Açıkçası benim için iyi olur mu çok merak ediyorum.. Ve bu ürün bana çıkarsa memnun kalırsam senin gibi bende diğer ürünlerini alabilirim :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  85. Sanirim gercekten iyi bir gunes kremine ihtiyacim var :) yakinda yuzum gunes lekesi dolacak :)

    YanıtlaSil
  86. Güneş koruyucusu olmaz sa olmazım darphini hiç denemedim umarım benim olur chunlim 😘

    YanıtlaSil
  87. Merhaba darphin urunlerinin kaliteli urunler oldugunu cok duydum fakat fiyatindan dolayi deneme firsatim olacagini sanmiyorum. Umarim sizin sayenizde bu guzel urune sahip olma sansi yakalarim:))
    Hatice-1406@hotmail.com

    YanıtlaSil
  88. Bu ürünü denemeyi çok isterim, umarım bana çıkar :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  89. Darphin'in bu ürününü kullanmadım denemek isterim. Ayrıca sizi takip etmeyi seviyorum :)

    YanıtlaSil
  90. merak ettiğim bir ürün, umarım deneme şansım olur.

    YanıtlaSil
  91. Sanırım herkes gibi benim de kullanmadığım bir marka Darphin. Benim eleştirim (yapıcı olduğunu düşünüyorum) daha sık yazmalısın. :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  92. darphin markasını ve müşterilerine saygısını seviyorum...

    YanıtlaSil
  93. Yorumumu goremiyorummm :((darphin markasini kullanmadim denemk isterim

    YanıtlaSil
  94. Blog dunyasına girme sebebim olduğunuz gibi darphin markasiyla da tanışma sebebim olmanızı cok istiyorum...

    YanıtlaSil
  95. Sizin sayenizde bir çok marka hakkında detaylı bilgi sahibi oluyorum bunun için teşekkür ederim ve tabi ki de Darphin markasını da denemek isterim :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  96. chunli ve darphini seviyoruzzzzzz :)

    YanıtlaSil
  97. Darphin markasını hep denemek istemişimdir umarım şanslı kişi olurum =) sevgiler =)

    YanıtlaSil
  98. Bu urunu cok denemek istiyorum umarim sans benimle olur tesekkurler..

    YanıtlaSil
  99. herkes gibi benimde denemek istediğim bir ürün...bizim bütçemizi birazcık aşan bi ürün...şaneseri sizi nette buldum takibe başladım.iyikide bulmuşum..trabzondan sevgiler

    YanıtlaSil
  100. Darphin üürnlerini hiç kullanma şansım olmadı şimdiye kadar,anlattığın güneş koruyucu losyon,gül kokulu süt kıvamında senin cildin gibi lekesiz kaymak ciltli olurum belki bende senin gibi Buse Hanım sevgileerrr....

    YanıtlaSil
  101. Hayatımın güneş kremi diyebilirim :)) umarım benim olursunn :)

    YanıtlaSil
  102. Yaptığınız her değişiklik ve yazdığınız her yorum genç bayanlara yol gösterici.. sizi takip etmek çok keyifli. ama instagram da daha çok paylaşım yapmanız gerektiğini düşünüyorum, bir de öğretici makyaj videoları çekmeyi düşünmüyor musunuz:(

    Keyifle takibe devam...

    Sibel.
    sibelergen55@gmail.com

    YanıtlaSil
  103. Yüzümde parlama yapmayacak bir koruyucu arıyordum ki Darphin ile karşılaştım. Siz hiç fotoğraflarda "o parlayan surat" olmuş muydunuz? :) Umarım deneme fırsatı bulabilirim :)

    YanıtlaSil
  104. Darphin kullanmadım merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  105. Darphin ile yasayacagim ilk deneyim bu urunle olsun isterim.Ayrica koyu sac size daha cok yakisti.Soylemeden gecmeyeyim..Sevgilerr

    YanıtlaSil
  106. Darphin ürünlerini şu ana kadar hiç denemedim. Hem siz hem frenchos methedince denemek farz oldu:)

    YanıtlaSil
  107. Uzun zamandır denemek istediğim bir ürün bakalım kısmet olacak mı:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  108. hiç denemediğim bir marka ama sizin tavsiyelerinize itibar ederim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  109. içimden gelen yorum şu yeni saç rengin çok hoş olmuş :)
    nihal_745@hotmail.com

    YanıtlaSil
  110. Severek yillardir takip ediyorum seni.Çok merak ediyorum Busecim bu ürünün benim olmasını çok istiyorum .

    YanıtlaSil
  111. Darphin'i denemeyi uzun zamandır istiyordum. Bakalım umarım bana çıkar:)

    YanıtlaSil
  112. Cildimdeki lekelenmeler için koruyucu kullanmak zorundayım darphin denemek istediğim bir üründür.

    YanıtlaSil
  113. Selamlar :) kazanmayi cok cok isterim cunku hem 50faktor hem de yuze uygulaninca cok hafif oldugunu hortlak gibi bembeyaz yapmadigini duymustum yaz bitmeden benim olsuuunn :)

    YanıtlaSil
  114. Yaz kış kullanılabilecek, makyaj bazı ihtiyacını ortadan kaldıran muhteşem bir ürün! ;)

    YanıtlaSil
  115. Farkli birurun denemek isterimm..

    YanıtlaSil
  116. Darphin ürünlerini duymuştum ama sizinle öğrendim.Acikcasi güneş koruma ürününe gördüğüm tedavi gereği ihtiyacim var.Fotografdaki diğer ürün benimdir umarım.

    YanıtlaSil
  117. Bir de bu markayı deneyelim bakalım ;) Eminim şahanedir, sonucu merakla bekliyorum :)
    Keyifli günler! :)

    YanıtlaSil
  118. Darphin ürünlerini merak ediyordum açıkcası. Belki bu çekilişi ben kazanırsam ilk bu ürünle darphin markasıyla tanışma fırsatı bulabilirim. Herkese iyi şanslar :))

    YanıtlaSil
  119. Darphin benim de hic denemedigim bir marka, umarim deneme firsatim olur bununla birlikte :)

    YanıtlaSil
  120. ben genel olarak güneş kremi kullanmaktan pek hoşlanmıyorum.ağırlık yapıyor sanki bana.fakat bu ürünü denemek isterim.

    YanıtlaSil
  121. Darphinle ilk buluşmamız senin sayende olur insallah Busecim ❤❤❤😊😘

    YanıtlaSil
  122. Hadi bakalım. İyi şanslar herkese :)

    YanıtlaSil
  123. KREMLERİNİ SEVEREK KULLANDIĞIM BİR ÜRÜN AMA GÜNEŞ KREMİNİ DENEMEMİŞTİM HİÇ OKUDUKLARIMDAN ANLADIĞIM KADARIYLA BANA YÜZYILLARDIR KULLANDIĞIM BABE GÜNEŞ KREMİMİ DEĞİŞTİRTECEK GÜÇTE :) BU ARADA BEN SİZİN DEKORASYON ÖNERİLERİNİZE DE BAYILIYORUM DAHA FAZLA DEKOPOST PLEASE :)

    YanıtlaSil
  124. çok denemek isterim... teşşekkürler bizlere bu tarz ürünleri deneme fırsatı verdiğiniz için :))

    YanıtlaSil
  125. Darphin denemeyi çok istediğim bir marka. İnşallah benim olursun :) bu arada saçlarınıza bayılıyorum 😍

    YanıtlaSil
  126. Sizlerden öğreniyoruz böyle şeyleri :)

    YanıtlaSil
  127. Böyle güzel bir ürüne kim hayır diyebilir ki umarım şanslı kişi benimdir,mutlu günler...

    YanıtlaSil
  128. Denemek için şansa ihtiyacım var ;)

    YanıtlaSil
  129. Iyi bir güneş kremine ihtiyacım var :) simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  130. Merhaba, öncelikle Darphin ile tanışma fırsatı verdiğin için teşekkürler, bloglarda bu tarz hediye çekiliş gibi fırsatların olması çok guzel bir durum :)
    Uzun zamandır ismini duyduğum bir markaydı, umarım şans bana güler :D Herkese iyi şanslar

    YanıtlaSil
  131. Iki küçük yaramazlarım sayesinde 😇Cildine pek bakamayan biri olarak 🙈bu ürünü çok merak ettim😊

    YanıtlaSil
  132. Önceki yorumum iletilip iletilmedine dair birşey göremedim o yüzden tekrar yazıyorum, eğer öncveki geldiyse bunu dikkate almayınız lütfen :D

    aymatac

    YanıtlaSil
  133. Çok merak ettiğim bir ürün, kullanmak isterim.

    YanıtlaSil
  134. darphin çokı sevdiğim bir marka ama çok az indirim kampanya vs oluyor

    YanıtlaSil
  135. O şansli kişi beniiiimmm :) :)

    YanıtlaSil
  136. doktorum balkona çıkarken bile güneş koruyucuyu sürün diyor, Darphin neden olmasın?

    YanıtlaSil
  137. Hadi bakalim istiyorummm bunuuu

    YanıtlaSil
  138. Rast gele diorum busecik seni seviyoruz

    YanıtlaSil
  139. Tam da ihtiyacım olan ürün. Umarım bana çıkar :))

    YanıtlaSil
  140. Merhaba...merak ettigim markalardan biri...
    Gfc:asabi cadi

    YanıtlaSil
  141. Markayı biliyorum, fakat henüz deneyimleme şansım olmadı.
    Sevgiler fıstık ;)

    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  142. Çok güzel olduğunu bi kaç blog ırdanda duymuştum ama fiyat meselesi gercekten beni aşııyo... Bende bazı ark l

    YanıtlaSil
  143. Merak ettiğim bir ürün. Bakalım kimin olacak ;)

    YanıtlaSil
  144. Nazenin,bilgili ve güzel bir bayandan oldukça cömertkar bir hediye,öncelikle tşkler :) Bir ögrenci olarak sahip olmayı çok çok isterim :) Sevgiyle... (:

    YanıtlaSil
  145. Şanslı olup denemeyi çok isterim :)

    YanıtlaSil
  146. Darphin markasını hiç denemedim umarım deneme şansım olur

    YanıtlaSil
  147. Çok güzel olmuş ben de markanın henüz bir ürününü kullanmadım umarım deneyimleme şansım olur :) eylemkeskin@gmail.com adresinden takipteyim archbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  148. Dermokozmetik ürünleri kullanıyorum ama darphin'i henüz deneme fırsatım olmadı. Kim bilir belki bu bir başlangıç olur :) benimkahvem@gmail.com

    YanıtlaSil
  149. Darphin kullanan herkesin çok memnun kaldığı amam fiyatlarını gerçekten yüksek bulduğum bir marka. güneş alerjisinden muzdarip bana çare olur mu bilemem:)

    YanıtlaSil
  150. Hiç Darphin ürünü kullanmayan ve karmadan yağlıya dönük cilde sahip olan biri olarak merak ettim açıkçası.paraben içermemesi de harika.spf50 olup hafif bir dokuya sahip memnun kaldığım,beni pasparlak yapan çok az krem oldu:)

    YanıtlaSil
  151. Yağlı ciltlere uygun güneş kremi bulmak zor, Darphin de çok duyduğum ancak denemediğim bir marka, denemek için güzel fırsat :) Herkese bol şans

    YanıtlaSil
  152. Darphin markası çok duymama rağmen daha önce kullanma fırsatım olmamıştı. Belki bu çekilişi kazanırsam kullanma ve yorumlama fırsatım olur :)

    mylittlemascara.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  153. Darphin adını hep duyardım ama kaliteli bi ürün olduğunu hiç düşünmemiştim taa ki sizin bu yazınızı okuyana kadar. Fiyatını görünce de tamam dedim bu ürün 10 numara ee bir de makyaj bazı özelliği varmış, daha ne olsun. Gerçekten merak ettim bu yazınızdan sonra; cildime yarar mı, makyajla nasıl durur diye... Kullanmak isterim Darphin'i. Umarım hediye bana çıkar ve merakım gitmiş olur ☺️

    YanıtlaSil
  154. güneş kremimden yüzüm pütür pütür oldu, bu markayı da denemek isterim

    YanıtlaSil
  155. dün yorum yapmıştım fakat bugün baktım gözükmüyor iletildiğine dair bir ibare yok bir daha yazayım dedim .

    blogunuzu uzun zamandır takip ediyorum ve avonda çıktığınız sayıyı vs. görünce hem şaşırdım hem sevindim bloggerlıktan böyle şeyler başardığınız için.
    markayı biliyorum öğrenci bütçemde deneme şansım olmadı umarım bana çıkar :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  156. Cilt bakımına çok meraklıyım fakat darphin ürünlerini deneme şansım olmadı.herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  157. en çok ben istiyorumm ppelincinar@gmail.com

    YanıtlaSil
  158. Bir eczaci adayi olarak Darphin'in guvenilir bir marka oldugunu biliyorum ancak ne yazik ki hic kullanma firsatim olmadi!
    turkogluozgee@gmail.com

    YanıtlaSil
  159. Yuppiiiii tabiki sansimi deniycam :)))

    YanıtlaSil
  160. şansımı burada da deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  161. Umarım şans benden yana olur. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  162. merhaba,
    darphin ürünlerini denemedim ama sizin önerdiğiniz herşeyi gözüm kapalı kullanırım :)

    YanıtlaSil
  163. Umarım şans benden yana olur. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  164. Darphinin ozellikle gunduz ve gece kremlerine bayiliyorum cizgi yok etmede basarililar fiyatlari evet yuksek ancak eczanelerde yaptiklari kampanyalar ile uygun firsatlar yakalayabiliyorum

    YanıtlaSil
  165. makyaj altında cildi parlatmayan ve çok iyi nemlendiren bir güneş koruyucuya ihtiyacım var sivilce ilacı kullandığım için kesinlikle min spf30 kullanmam gerekli elimdekinin yapısı da çok çok kalın

    YanıtlaSil
  166. Merhaba.. Ürünü çok merak ettim açıkcası :) Umarım kazanırım. Sevgiler !! xx

    YanıtlaSil
  167. Merhaba daha önce bu markayı hiç denemedim..Umarım güzel bi şans olur...Ayrıca zevkine fazlasıyla güveniyorum...Herkese bol şans..
    e-mail:nurcin.demir1@gmail.com

    YanıtlaSil
  168. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  169. Darphin, farklı ürünlerinin yorumlarını okumama rağmen hiç denemediğim bir marka. Bakalım burda deneme fırsatı bulabilecek miyim?

    YanıtlaSil
  170. Darphin in nemlendiricisini kullandım memnun kaldım,şimdi de koruyucusunu denemek isterim, bol şans olsun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  171. Hazir evlilik yil dönümum de gelmisken bir hediye hic de fena olmaz😊😊 ayrica sana bayiliyorum takipteyim her daim😍

    YanıtlaSil
  172. Biraz (!) geç fark ettim çekilişi :)
    Daha önce deneyimlemediğim bir marka olduğu güzel bir fırsat olabilir :)

    YanıtlaSil
  173. Son bir saat kala şansımi deneyeyim:)insallah bana cikar:*
    fndayavuz1955@gmail.com

    YanıtlaSil
  174. Bende katiliyorum😊 kozmetikdelisi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  175. Bu urunu kuzenimde kullaniyor ve cok memnun bende denemek istiyorum ama acikcasi cekiniyorum bu arada cok hos ve tarz sahibi bir bayansiniz soylemeden gecemeyecegim :)

    YanıtlaSil
  176. Umarim şanslı kişi ben olurum:)

    YanıtlaSil
  177. Darphin markasina dair cok guzel yorumlar okumama ragmen denemek firsat olmadi umarim sans brnden yana olur:) sulugunler@gmail.com

    YanıtlaSil
  178. Darphin hic kullanmadim.Urunu cok merak ediyorum denemeyi tabiki isterim:)

    YanıtlaSil
  179. darphini pek cok merak etmişimdir,

    bu arada yeni saclarin harika oldu chunlicim, gulegule kullan :)

    YanıtlaSil
  180. Daha once Darphin'in hicbir urununu kullanmadim. Fakat en sevdigim bloggerlarin olumlu yorumlarini gordugumden cok merak ettigim bi gercek :)

    YanıtlaSil
  181. Darphin çok kaliteli bir markadır :)

    YanıtlaSil
  182. Denemek isterim :)

    sheker_melik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  183. Daha once bende darphin urunlerini denemedim ve merak ediyorum😊

    YanıtlaSil
  184. darphin markasını çok duydum %85 ürünlerinden memnunlar bu ürününde standartların üstünde olduğuna eminim :)

    YanıtlaSil
  185. Darphin ürünlerini merak eden ama hiç kullanma fırsatı olmayan bir kişi olarak bole bir fırsatı bize verdiğiniz için çooooooooook teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  186. Sizi ınstagramda severek takip ediyorum. Cildimin yagliya dönük olmasından dolayı birçok güneş koruyucu değiştirdim. Ama Darphin bu konuda tüm olumsuzluklari yıkıp geçebilir. Herkese bol sans
    zerrincandan@gmail.com

    YanıtlaSil
  187. Benim olsa ya keşke olmaz mı bence olabilir 🙆 hayırlısı be güzelim 👏

    YanıtlaSil
  188. Bu ürünü denemeyi cok istiyorum;) bu arada sizi takip etmek cok keyifli mutlu aksamlar:)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara