Eyelash,

Make Up For Ever ile Nişan Makyajı Detayları

10:36 chunlibeauty 9 Comments

Özel günlerde herkes olduğundan daha güzel görünmek ister. Böyle zamanlarda günlük yaptığımız makyajdan daha farklı, fotoğraflarda daha güzel çıkmamızı sağlayan profesyonel makyajdan yardım alırız. Geçen hafta kızkardeşimin evde nişan töreni vardı. Biz de bizim için özel olan bu günde makyajımızı Make Up For Ever mağazasında yaptırmaya karar verdik..

Make Up For Ever 'dan kısaca bahsetmem gerekirse; Dünya çapında eğitim akademileriyle ünlü, makyaj dünyasının ünlü makeup artistlerini yetiştiren, profesyonel makyaj ürünleriyle adını duyurmuş bir marka..  Ülkemizde kendi mağazaları ve Sephoralar aracılığı ile ürünlerine ulaşmamız mümkün.. Kendi mağazalarında çeşit tabii ki daha fazla.. İşinde çok başarılı isimlerden oluşan MUA ekipleri de çok sağlam :) Özel ya da günlük akşam makyajlarını mağazalarında yaptırabilirsiniz. Biz özel gün makyajı için görüştük ve Akbatı Make Up For Ever dan randevu aldık... Bu arada Gelin makyajı ücretileri 500.00 TL ( prova dahildir ). Aynı zamanda ödediğiniz 500 lira karşılığında markanın ürünlerinden alabiliyorsunuz.. Yani aslında makyaj bedavaya geliyor :) Ama randevu almanız şart! Bu detayı atlamayın :)

Gelelim bizim nişan günümüze :) Kızkardeşim Pınar;
Bu güzel günde bize Banu ve Aylin hanım yardımcı oldu.. Makyajımız MUA Banu'nun ellerinden;
 Makyaja öncelikle cilt temizliği ile başlanıyor;
Göz makyajı hatta ten makyajını silmek için Make Up For Ever Sens'Eyes ile temizlik yapıldı;

Cilt temizlendikten sonra, ciltteki kızarıklıkları nötrlemek,gözenekleri küçültmek ve cildi ten makyajına hazırlamak içinMake Up For Ever HD  Green Primer sürüldü.. Bu ürünü daha önce alıp yorumlamıştım okumak isterseniz TIK TIK;

Baz sürüldükten sonra fotoğraflarda daha güzel bir ten görünmesi için HD sersinin fondöteni tüm cilde uygulandı..
Dipnot: Özel günlerde ten makyajınızda SPF 'siz (güneş korumasız) ürünler kullanmaya özen gösterin. SPF li ürünler fotoğraflarda cildinizin hayalet gibi çıkmasına neden olur.. 

Göz altı ve ciltteki problemli yerlere kapatıcı uygulandı.. Bu kapatıcı paleti yakın kadrajımda;

Kusursuz ten elde edildikten sonra sıra göz makyajına geldi..Make Up For Ever 'ın en tatlı MUA larından biri olan Banu koyu göz makyajı ve hafif dudak makyajını uygun gördü.. Bizim de aklımızda bu tarz bir makyaj olduğu için heyecanla göz makyajının yapılışını izledim;
Öncelikle ışıltılı ve alınacaklar listesine eklediğim kalemle göz kapağı gelişigüzel boyandı;

Kalemi fırçayla dağıtıp üzerine siyah farla gölgelendirme yapıldı.. Alt kirpik diplerine de aynı şekilde kalem sürülüp farla kalem sabitlendi;

Ardından pigmentlerle göz kapağına ışıltı katıldı;


Işıltının ardından bakışlara derinlik katılması açısından ve gözleri daha iri göstermek için takma kirpik takıldı.. 156 numara sonlara doğru yoğunlaşan doğal görünüme sahip;
Hafif kızıl tonlu kahverengi ile gözlere gölgelendirme yapıldı;

Kirpiklerden sonra kirpik diplerine liner çekildi.. Liner için bu mucize far&liner kullanıldı.. Kuruyken far, fıxle ıslatılınca da harika bir liner oluyor..  

Göz makyajının ardından yanaklar ve dudaklar renklendirildi.. Bu bölümde kullanılan renkleri maalesef ki fotolayamamışım :)
Makyajın bitmiş hali;


Ben de  liner makyajımdan vazgecemediğim için hafif klasik bir makyaj istedim;
Cildimde Face&Body Fondöten kullanıldı.. Bu fondönten çok hafif, su bazlı ve suya dayanıklı bir ürün.. Hafif / Orta kapatıcılıkta.. Gece boyunca beni çok güzel idare ettiği için fazlasıyla sevdim..
Kapatıcı olarak yukarıda ki kapatıcıdan uygulandı. Göz makyajım orta kalınlıkta bir liner, hafif kızıl gölgeli ve çok az ışıltılı yapıldı. Kaşlar benim de çok severek kullandığım şu yazımda da yorumladığım Make Up For Ever kaş jeli ile şekillendirildi;



Benim makyajımın bitmiş hali böyleydi.. Gördüğünüz gibi tüm gün boyunca cildimde sıkıntı yaşatmadan, bozulmadan durmayı başarabildi.. Bunda sabitleyici spreyinde payı büyük sanırım;

Gece sonunda bile akmayan bu güzel makyajlar için Make Up For Ever ailesine çok teşekkür ederiz..Makyajımızı yapan Banu ve Aylin'e de ayrıca çook çok teşekkür ederiz
Nişan organizasyonu ile ilgili tüm ayrıntıları ilerleyen günlerde yazacağım.. Takip eden, yorum bırakan herkese teşekkür ederiz :*

Benzer Yazılarım

9 yorum:

  1. pınara mutluluklar :) ikiniz de çok hoş olmuşsunuz :)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuşsunuz kız kardeşine de mutluluklar....

    YanıtlaSil
  3. Pinara mutluluklar kocaman : )) Hepinuz cok guzelsiniz ^^ Iyi is cikarmislar dogal ve zarif

    YanıtlaSil
  4. çok tatlısınız ikinizde.. pınarada mutluluklar dilerim tatlım çok güzelsiniz :) çok beğendim..

    YanıtlaSil
  5. aa Pınar senin kızkardeşin mi? Nişanlısı ilkokul arkadaşım, ben de nişan fotolarını Facebook'tan görmüştüm, seni de gördüm ama "benzetiyorumdur herhalde" diye düşünmüştüm :) mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Tatlım çok güzel olmuşsunuz ikinizede bayılmamak mümkün değil:)

    YanıtlaSil
  7. Pınara mutluluklar diliyorumm :)) Nişan yapacaklar içinde ayrıca bilgilendirici bir post olmuş, devamını merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  8. Peki nu makyajlarla gelin makyajının fiyatı aynı mı oluyor? Ne kadar ödediniz acaba özel gün makyajına

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara