Allık,

Benefit Hoola Bronzer ile Yüz Kontürleme

13:44 chunlibeauty 15 Comments

Makyajda  bazı hileler vardır. Bu hilelerin en başında gelen teknik kontürleme ve aydınlatmadır.  Kontürleme ile yüzümüzü inceltme, elmacık kemiklerini belirginleştirme, burnumuzu daha ince ya da daha kısa bir hale getirebiliriz.
 Kontür uygulamasında koyu renkli (kahve &toprak renkli) ve mat ürünleri tercih etmeliyiz.. Bugünde sizlerle dibini gördüğüm nadir bronzer/allıklardan  biri olan Benefit Hoola Bronzer'ı paylaşmak istiyorum .. 
Hoola 'dan önce The Balm Bahama Mama kullanıyordum. Bahama mama da renk ve fiyat bakımından son derece güzel bir ürün olmasına karşın zamanla cildimde homojen dağılmamasından ve olduça koyu olmasından dolayı kötü bir görüntüye neden olmaya başlamıştı.. Bu sebeple artık onu tercih etmiyorum..
Hoola allık/bronzer olmaktan ziyade kontür için biçilmiş kaftan.. İçerisinde sim olmaması sebebiyle; elmacık kemiklerinizi belirginleştirmede, burunu inceltmede hatta göz kapağınıza derinlik vermesi için far olarakta kullanabilen bir ürün. 
*Gri-kahverengi bir renge sahip 
*Açık tenden, buğday tene kadar her cilde uygun bir tonu var. Çok esmerseniz cildinize belirgin olmayabilir..

 Benefit'in klasik karton ambalajında olan bu bronzerin içinden kendi fırçası çıkıyor. Ancak ben kontür uygulaması için MAC 168 ya da 163 nolu kontür fırçalarını tercih ediyorum. 
Koyu bir renk ve pigmentasyonu iyi olduğu için fırçaya ürün aldıktan sonra fazlalığını atarak yüze uygulamak gerekir. Her zaman azdan çoğa gitme tekniğini kullanın.. Hızlı olmak adına ürünü fırçaya fazlaca alıp uygularsanız cildinizde çamur gibi bir görüntü oluşturabilir.
 Kontürü fotoğraftaki gibi elmacık kemiklerini daha çıkık göstermek için kullanıyoruz. Yüz tiplerine uygun kontürleme yazımı okumak isterseniz tıklayın
Dilerseniz bakışlarınıza derinlik katması için göz kapağınıza da uygulayabilirsiniz bu ürünü..
Aydınlatıcı ve allıkla tamamladığınızda yüzünüz daha güzel görünecektir;
 Bu bronzerı 1 senedir hemen hemen hergün kullanıyorum ve geldiği hal;
Ciltte istediğim görüntüyü vermesi bakımından çok seviyor olsam da, eksi olan yönlerini de görmezden gelemem tabii..
Çoğu pudra, allıkta olduğu gibi Benefit Hoola'nın da içinde TALC var. Talkın gözenekleri tıkadığına ve genişlemesine neden olduğu söyleniyor. Ayrıca paraben de içeriyor. Fiyatınında pek makul olduğunu söyleyemeyeceğim..
 Ülkemizde sadece Sephoralarda satılıyor.  
Fiyatı 99TL 
Önümüzde ki günlerde diğer markaların da kontürleme için uygun ürünlerini blogumda paylaşacağım..
Takip eden herkese sonsuz teşekkürler..
Sevgilerle Chunlibeauty.. 

Benzer Yazılarım

15 yorum:

  1. talk içermeyen pudra tavsiyeniz ne olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mineral makyaj markalarına bakabilirsin :)

      Sil
    2. The Balm ve bareMinerals talk içermiyor.

      Sil
  2. Yazını çokk çok beğendim ondan ziyade sana da bayildim :) Maşallah olsunçok çok guzelsin zarif ve asaletli bir bayansin. Allah bahtini da kendin gibi guzel etsin insallah. Kontürleme tekniğine gelince evet ben de seninle aynı düşüncedeyim. Kontürleme tekniği makyajin sihirli olan eli diye bilirim. Yazı için çok teşekkür ederim. Sen de beni takip edersen mutlu olurum mutlulukheryerde.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim. O sizin güzel bakan gözlerinizden kaynaklanıyor.. :) Blogunu hemen takibe alıyorum :)

      Sil
  3. Busecim bronzerların göz kapağına uygulanmasını ben de çok seviyorum, hafif ışıltılar da oldu mu harika duruyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle! :() Çok öpüyorum seni canım

      Sil
  4. Uygun ürünler yazını merakla bekliyorum. Benefit ürünlerine o parayı vermek istemiyorum çünkü değmediğine inanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The balm markasına bakabilirsin ancak onu kullanırken biraz daha dikkatli kullanmak gerekiyor aksi takdirde camur gibi bir görüntüye neden oluyor

      Sil
  5. ay cok güzel olmussun, kontür fircasi hosuma gitti bende istiyorum simdi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bu fırça o kadar da lazım olan bir fırça değil açılı olan daha güzel :)

      Sil
    2. Açılı fırça dediğiniz hangisi acaba?

      Sil
  6. İçinden çıkan fırça ile mac 163e benziyor mu sence? malum bu harika fırçayı bulamıyoruz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama daha yumuşak ve seyrek kıllısı.. MAC biraz daha tok.. Ama illa olması gereken bir fırça değil.. Bence açılı fırça daha çok işinizi görür :)

      Sil
  7. işte benim markam benefit hastayım ama uzaktan bakmakla yetiniyoruz hayallerimin makyaj markası biri bu diğeri ise make up for ever ikisinide çok seviyorum ancak ulaşılmayacak kadar uzaklar bana

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara