Keratin Bakımı,

Keratin Bakımı Nedir? Nasıl Yapılır? Detayları;

11:40 chunlibeauty 59 Comments

  Keratin  dişlerimizde, tırnaklarımızda ve saçlarımızda bulunan bir tür proteindir. Saçlarımızın esnek yapısı keratin sayesinde korunmaktadır. Benim gibi saçlarını sık boyatan, aşırı ısıya maruz bırakılan saçlarda keratin miktarı zamanla azalıyor..  Azalan keratinle birlikte saçlarımızın dengesi bozulup, sertleşip inceliyor ve birbirine dolaşmaya başlıyor.. Benim de en büyük sorunum saçlarımın incelmesi ve birbirine dolaşması.. Bu sebeple evde yaptığım bakımlara ek olarak arada bir Keratin bakımı yaptırıyorum..


 Öncelikle her kuaför farklı markanın keratin bakımını uyguluyor. Size tavsiyem silikon içerikle şişirilmemiş bir markayı tercih etmeniz..

Keratin Bakımı Aşamaları;
 Keratin bakımı yaptırırken önce saçınız  özel bir şampuanla yıkanıyor. Bu şampuan, saç tellerimiz de bulunan pulların açılmasını sağlıyor. Bir süre özel şampuanla bekletildikten sonra saç yıkanıyor. Daha sonra açılan pullarda ki boşlukları doldurmak için ''Keratin'' i tutam tutam saça uyguluyorlar.

Saça yavaş yavaş uygulandıktan sonra 15-20 dk kadar saçta bekletiliyor.  Klimazon gibi ısı veren makinalarda bekleme zorunluluğu yok..

Ardından yıkanıp saçlar kurutulup saçı ezmeden ince bir kat fön çekiliyor.. İnce bir fönle bile saçlar oldukça pürüzsüz duruyor. Keratinle doldurulup kapanan pullar saçta ışığı kırmadan yansıtıyor dolayısıyla saçlarınız eskisine oranla çok daha parlak görünüyor (Özellikle keratin bakımlarının ardından saça yüksek ısı ile fön çekmek ya da press yapmak ısıya karşı dayanıksız olan keratin moleküllerinin tahrip olmasına neden olur ve yapılan bakım  işlemi tamamen boşa gitmiş olabilir. )

Dikkat: Keratin bakımı her saça aynı oranda etki etmez. Saçınız çok ince telli, işlem görmemiş sağlıklı bir saçsa bu bakım saçınızda ağırlaşma yapabilir. Yukarıda da yazdığım gibi yıpranmış saçlarda daha iyi etki eden saçı toparlayan bir işlem..

Bu zamana kadar sık aralıklarla olmasa da 3-4 kere Keratin bakımı yaptırıdm.. Deneyimlediğim kadarıyla saçlarımdaki karışma azaldı diyebilirim..

Önemli:  İpek gibi yumuşacık bir saçtan ziyade, pürüzsüz ve sağlıklı bir saça sahip olmamızı sağlıyor...  Bu sebeple keratin bakımı yaptırdım saçlarım ipek gibi olmadı diye endişelenmeyin.. Bu işlemin amacı;
'' Saçları kimyasal işlemlerden dolayı yıpranmış ve elastik duruma gelmiş saçları sertleştirerek toparlamaktır. Zaten keratin olarak adlandırdığımız madde de tırnaklarımızda ve saçımızın doğal yapısında bulunan sert bir protein türüdür. Saçlarınızda açma işlemi yoksa ya da perma - açma işlemleri için saçlarınızı ekstra güçlendirmek istemiyorsanız keratin bakımlarına çok ihtiyacınız olmaz.''

Saçınız yıpranmış, uçları saman gibi olmuş ve kestirmeye de kıyamıyorsanız Keratin bakımını denemenizi tavsiye ederim.. Saçlarınız toparlanana kadar 5 yıkamada bir yapılması tavsiye ediliyor. Saçınız toparlandıkdan sonra ayda ya da iki ayda bir yaptırıp saçınızı dış etkenlere karşı koruyabilirsiniz.. Bakımdan sonra evinizde de iyi bir şampuan + maske ve serum alışkanlığını devam ettirirseniz saçlarınız daha sağlıklı, dolgun ve  canlı görünmeye devam edecektir.. :)
Keratin bakımını nerede yaptırabilirsiniz?

Keratin bakımını hemen hemen bir çok kuaförde yaptırabilirsiniz. Ancak emin olduğunuz, kullandığı malzemelerin orjinal olduğuna güvendiğiniz yerlerde yaptırmanızı tavsiye ederim. Bakımların fiyatını kuaförler belirlese de ortalama 50-100 tl arasında bir fiyata yapılıyor. Bu bakımı evde deneyen arkadaşlarım da var ancak tek başınıza yapabileceğiniz bir işlem değil maalesef. Bu sebeple ya yanınızda bu uygulamayı yapacak birini bulundurun ya da kuaföre yaptırın derim :)

Dipnot: Keratin içerikli maskelerin saça periyodik olarak yapılmasının en önemli nedeni, kimyasal işlemlerden dolayı yıpranmış saçlarınızda tahribata uğramış protein zincirlerini onarmaktır. Keratin de bir protein olduğu için ve saçın kendi hammaddesi olduğu için bunu tekrar saça yüklemek gerekir. Son dönemde oldukça popüler olan Hindistan cevizi yağı  saçın daha yumuşak hale gelmesini sağlar ancak saçın  kaybettiği proteini saça yüklemez. Bu yağları kullanmayı bıraktığınız anda saçlarınız eski haline geri döner.. Bu sebeple yıpranmış saçları onarmak için  hindistancevizi yerine protein açısından zengin olan yumurtayı sürmeniz daha faydalı olacaktır.

Zararsız Brezilya Fönü hakkındaki yazımı da okumak isterseniz tıklayın

Benzer Yazılarım

59 yorum:

  1. Çok iyi duruyor cnm Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm.guzel bayan.saçlarınız mükemmel görünüyor.kullandığınız.keratin markasını ogrenebilirmyim.

      Sil
    2. Merhaba, benim de saçımda yıpranma var ama asıl, saçımın hızlı uzamasını çok istiyordum, birkaç denemem oldu, pek memnun kalmadım. Şu an için keratin dip bakım yağı kullanıyorum, kesinlikle tavsiye ederim, dökülmem de vardı şu an o da durdu...

      Sil
    3. Saçınız ve rengine imrenıyorum. Benim de son zamanlarda saçımda yoğun dökülmem vardı, saçlarım hızlı uzamıyordu, sanırım boyadan dipler yandı saçım küstü. keratin dip bakım yağına başladım, o gunden beri saçım dirildi güçlendi. Üst kısmına da sürmeye başlamak istıyorum. ama faydası olur mu bilemıyorum.

      Sil
  2. acaba sac renginizi ögrenebılır mıyım harıka gorunuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumda rengi ile ilgili detayı bulabilirsiniz

      Sil
    2. Hangi şampuanları kullanabilirim

      Sil
  3. acaba sac renginiz nedir bayıldım....

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, diğer postlarınızdan anladığım kadarıyla Beylikdüzü civarlarında yaşıyorsunuz.
    Ben de o taraftayım da, acaba keratin bakımınızı yaptırdığınız yeri öğrenebilir miyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Beylikdüzünde yaptırmadım ancak Değişim kuaförlerinde ve bir çok kuaförde davines ürünü var artık oralarda yaptırabilirsiniz

      Sil
    2. Beylikduzu haramidere regnum solarkent sitesi arasında avm nin içinde bayan kuaförü 100 TL fiyatı keratin yuklemesinin

      Sil
  5. Merhaba , sacim kimyasal hic islem gormedi ama son zamanlarda seyreldi ve oldukca yiprandi uclarindan aldirdim ama kuaforum keratin bakimini onerdi , ince telli bir saca sahibim , yazinizi okuyunca arada kaldim. Sizce yaptirmam iyi olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıpranmış Saça Keratin Bakım




      Öncelikle başımdan geçen ve çok sıkıntı yaşadığım yıpranmış problemli saçlarımdan bahsedeceğim, sonra da nasıl bir çözüm bulduğumu anlatacağım, umutsuzluğa düşenlere bir nebze olsun faydam olursa ne mutlu bana, Çünkü ben bu internete merak ettiğim konuda girip her türlü bilgiyi tecrübeyi okudum ve cok faydalandım. Şimdi ben de yaşadığım bir tecrübemi size kısaca anlatacağım.




      Saçlarıma her zaman değişik renklerde boya yapan biriydim. Platin renklere kadar, balyaj, ombre, gölge gibi her türlü rengi saçımda deneyen zevk alan biriyim. Zaten kocam da saçımı sürekli açık renk olsun istediği için renk açma yapmak zorunda kalıyorum. Düzleştirme, sıcak fön ve press derken saçlarım dayanamadı ve kurudu, matlaştı. Kırıklar kopmalar sertlik arttı. ve saçımda incelerek zayıflama vs hepsi başıma geldi. Her türlü bakımı denedim. Hindistan cevizi, gliserin, ballı sütlü maskeler vs. Bir çoğunun da çok faydasını gördüm ama sonuçta sürekli bakım bakım derken bakım yapmaktan iyice bıktım.
      Umutsuzluğa kapıldığım bir anda internet sitesinde keratin bakım keratin yükleme konularının hepsini okudum. Bir çoğunu denedim. Biraz faydasını gördüm.. Ehhh .. Fakat 1 hafta sonra terar saçlar eski halinde... maalesef...




      Derken yine bu sitede doğal keratin veya katkısız keratin dikkatimi çekti, ben de araştırdım, iyice merak arttı.. Kimyasal içermeyen ''Katkısız Keratin'' dikkatimi çekti, okudum, önce güvenesim gelmedi, çünkü doğal deyip, yanıltıcı çok markaların keratin bakımını kullanmıştım. Beğenmemiştim. İstanbulun bazı lüks semtlerinde aktarlarda olduğunu duymuştum ama bulamamıştım. Fakat katkısız keratin olarak internette yazdım karşıma 4-5 çeşit çıktı ve birini aldım. Emin olmak için önce saçımın az bir kısmında denedim, baktım iyi geldi, sonra tamamına kullandım ve çok çok memnun kaldım. Nihayet rüyalarım gerçek oldu ve saçım toparlanmaya başladı. Sanki bir mucize yaşıyorum. Çünkü saçımı kesmeden eski haline yakın bir şekilde sağlıklı saçlarım oldu. Çok şükür Allah'a...




      Kullanımını da kısaca paylaşmak isterim. Sakın bunu diğer kımyasal bakımlar gibi aşırı ısılı fön veya sıcak maşa uygulamayın. sadece sürün ve kendi kurumasını bekleyin.




      Önce saçınızı sıcak suyla ve kremsiz bir şampuanla iyice yıkayın, tamamen kurutun, hiç nemli kalmasın. Katkısız keratinleri saçınıza boya yapar gibi sürün, bir gece saçınızda kalsın. Sabah ılık suyla durulayın, üzerine çok iyi bir maske veya krem uygulayın işlemi bitirin.




      Saçınız benimkinden de yıpranmış, özellikle de röfleli ise, bir kaç seans yapmanız gerekebilir, uygulamadan sonra da saçınızı bitkisel yumuşak şampuanlarla yıkamanız keratinlerin ömrünü uzatır diyebilirim. saçınızı çok fazla klorlu veya tuzlu suya maruz bırakmayın.




      Tüm işiniz bittikten saçınızı kurutup şekil verdikten sonra da bulabilirseniz katkısız argan yağı ile saçınıza serum uygulayın, yumuşacık ve canlı olsun. İnanın ben yazarken saçınızın ne kadar güzel olacağını hissedebiliyorum.




      Umarım benim saçıma iyi gelen, sizin de saçınızda işe yarar ve yaşadığım bu mutluluğu siz de yaşarsınız...

      Sil
    2. Yıpranmış Saça Keratin Bakım




      Öncelikle başımdan geçen ve çok sıkıntı yaşadığım yıpranmış problemli saçlarımdan bahsedeceğim, sonra da nasıl bir çözüm bulduğumu anlatacağım, umutsuzluğa düşenlere bir nebze olsun faydam olursa ne mutlu bana, Çünkü ben bu internete merak ettiğim konuda girip her türlü bilgiyi tecrübeyi okudum ve cok faydalandım. Şimdi ben de yaşadığım bir tecrübemi size kısaca anlatacağım.




      Saçlarıma her zaman değişik renklerde boya yapan biriydim. Platin renklere kadar, balyaj, ombre, gölge gibi her türlü rengi saçımda deneyen zevk alan biriyim. Zaten kocam da saçımı sürekli açık renk olsun istediği için renk açma yapmak zorunda kalıyorum. Düzleştirme, sıcak fön ve press derken saçlarım dayanamadı ve kurudu, matlaştı. Kırıklar kopmalar sertlik arttı. ve saçımda incelerek zayıflama vs hepsi başıma geldi. Her türlü bakımı denedim. Hindistan cevizi, gliserin, ballı sütlü maskeler vs. Bir çoğunun da çok faydasını gördüm ama sonuçta sürekli bakım bakım derken bakım yapmaktan iyice bıktım.
      Umutsuzluğa kapıldığım bir anda internet sitesinde keratin bakım keratin yükleme konularının hepsini okudum. Bir çoğunu denedim. Biraz faydasını gördüm.. Ehhh .. Fakat 1 hafta sonra terar saçlar eski halinde... maalesef...




      Derken yine bu sitede doğal keratin veya katkısız keratin dikkatimi çekti, ben de araştırdım, iyice merak arttı.. Kimyasal içermeyen ''Katkısız Keratin'' dikkatimi çekti, okudum, önce güvenesim gelmedi, çünkü doğal deyip, yanıltıcı çok markaların keratin bakımını kullanmıştım. Beğenmemiştim. İstanbulun bazı lüks semtlerinde aktarlarda olduğunu duymuştum ama bulamamıştım. Fakat katkısız keratin olarak internette yazdım karşıma 4-5 çeşit çıktı ve birini aldım. Emin olmak için önce saçımın az bir kısmında denedim, baktım iyi geldi, sonra tamamına kullandım ve çok çok memnun kaldım. Nihayet rüyalarım gerçek oldu ve saçım toparlanmaya başladı. Sanki bir mucize yaşıyorum. Çünkü saçımı kesmeden eski haline yakın bir şekilde sağlıklı saçlarım oldu. Çok şükür Allah'a...




      Kullanımını da kısaca paylaşmak isterim. Sakın bunu diğer kımyasal bakımlar gibi aşırı ısılı fön veya sıcak maşa uygulamayın. sadece sürün ve kendi kurumasını bekleyin.




      Önce saçınızı sıcak suyla ve kremsiz bir şampuanla iyice yıkayın, tamamen kurutun, hiç nemli kalmasın. Katkısız keratinleri saçınıza boya yapar gibi sürün, bir gece saçınızda kalsın. Sabah ılık suyla durulayın, üzerine çok iyi bir maske veya krem uygulayın işlemi bitirin.




      Saçınız benimkinden de yıpranmış, özellikle de röfleli ise, bir kaç seans yapmanız gerekebilir, uygulamadan sonra da saçınızı bitkisel yumuşak şampuanlarla yıkamanız keratinlerin ömrünü uzatır diyebilirim. saçınızı çok fazla klorlu veya tuzlu suya maruz bırakmayın.




      Tüm işiniz bittikten saçınızı kurutup şekil verdikten sonra da bulabilirseniz katkısız argan yağı ile saçınıza serum uygulayın, yumuşacık ve canlı olsun. İnanın ben yazarken saçınızın ne kadar güzel olacağını hissedebiliyorum.




      Umarım benim saçıma iyi gelen, sizin de saçınızda işe yarar ve yaşadığım bu mutluluğu siz de yaşarsınız...

      Sil
    3. Kullandiginiz keratin in markasi neydi

      Sil
  6. Merhaba ben kerastase ürünlerini kullanıyorum daha iönce siz kullandınız mi acaba davines mi daha iyi kerastase ürünleri mi

    YanıtlaSil
  7. acaba allık renginiz ve markası nedir burda çok hoş görünüyor:)

    YanıtlaSil
  8. Bu kadar detaylı anlatımınıza çok çok teşekkür ederim. Anlattığınız keratin ürün sanırım güzel bir ürün. fakat şu an tamamen natural olan bir keratin ürünü daha çıkmış. Yüzde yüz doğal keratin yükleme sistemiymiş. . Kullananlar acaip memnun kalmışlar. Aranızda bu ürünü deneyen var mı? Çok merak ediyorum. 1. 2. 3. uygulamada adım adım saçı toparlıyor ve resmen yanan saçları bile diriltiyormuş. İnanın sabırsızlanıyorum ama sizden yardım istiyorum. Ürünün adı liquid keratin sac botox u ..... Kuaför Sabit 5337651634

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Araştırdığım kadarıyla keratin serum, saçın kırık ve hasarlı noktalarını dolgu ve kaynak yaparak onardığı gibi, aynı zamanda saçın yüzeyine incecik bir film gibi bir koruma tabakası da oluşturyor. Bu da hasarlı saç pulcuklarını onararak hem pürüzsüz ipeksi yapıyor, hem de hacim kazandırdığı için ince telli saçları çok gürleştiriyormuş. Liquid keratin botox olarak da olabilir. Tam emin değilim.

      Sil
  10. Hmm benim saclarim kazak gibi gur.d renk degistirecegim umarim fena seyler olmaz

    YanıtlaSil
  11. Merhaba şampuan katılan Ampul sekildeki keratin yüzde tüylenme falan yapıyor acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tğba hanım, Hiç alakası yok. Keratin badem yağı, sarımsak yağı, ısırgan tohumu yağı veya çamterebentin değil ki saç çıkarsın. Keratin, saçın kırık ve hasarlarına doğal dolgu yapan bir proteindir. Nasıl ki, ağacın dibine su verirsen ağaç büyür ama oduna boya veya vernik yaparsan sadece onu korumuş, bakım yapmış ömrünü uzatmış ve parlatmış olursun, aynen keratin de öyle muhteşem bir bakım yapıyor.

      Sil
  12. Bwn aradığımı artık buldum. Meğer ürünün en büyük iddiası kesin çözüm vermesiymiş. Çok şükür artık müşterilerimizin kırık ve yanık saçlarını 2-3 seansta onardığını gözümüzle gördük. Piyasada sadece aktarlarda satıyorlarmış. O da ufak tefek yerlerde yok. Kadıköy beşiktaş, kapalı çarşı, üsküdar, bakırköy gibi bazı semtlerde satılıyormuş. İnternetten isteyen için satış var mı yok mu bilmiyorum ama likid keratin Saç Botoksu yazınca hemen bir resmi kurumsal site çıkıyor. Oradan belki yardımcı olurlar. Bu ürünü tüm kuaförlerin denemesi lazım bence...

    YanıtlaSil
  13. Elbette keratin deyince zaten saçı incecik bir film şeridi gibi kaplaması söz konusu aslında. Hem hacim hem güçlendirme etkisi var diye okumuştum.

    YanıtlaSil
  14. Sayenizde bu Katkısız Keratin yüklemesini ben de sonunda denedim. Tek kelimeyle muhteşem saşlarım oldu adeta yenıden dirildiler. iyiki sitenize giriş yapmışım, Çok çok teşekkur ederım. Böyle güzel şeyleri paylaşanlardan Allah razzı olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendiniz mi uyguladınız acaba hangi ürünü aldınız detaylı yazabilir misiniz?

      Sil
    2. Ayşenur hangi ürünle sonuç aldığını paylaşır mısın acaba

      Sil
  15. Arkadaşlar sık sık bana soruyorlar, katkısız keratini nereden buldunuz diye, ben de google'a katkısız keratin yazdım, bir kaç site çıktı, ben Liquid Keratin aldım, çok memnunum, diğerlerini bilmiyorum çünkü hiç denemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, benim saçlarım kuaförde Glat marka ürününden sonra yandı, neler yaptıysam çare olmadı, ben de çok çaresizim. Güzelim saçlarım, tam uzamışken kestirmek istemiyorum. Lütfen doğal katkısız keratini nereden buldunuz bilgi verirmisiniz.? herşeyi denedim bunu da denemek istiyorum. Teşekkürler. (Derya D.)

      Sil
  16. Bu yukardaki yorumlar saka mi ya resmen reklam amacli yazilmis hepsi o kadar belliki inanmayin sakin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ne fark eder ki, benim röfleden ölmüş saçımı düzeltti ya, mühim olan ürün saça iyi gelmesi. Ben 1 kutuya 80 lira ödedim ve denedim gayet de memnunum, saçlarım düzeldi. Saçınızda yıpranma ve kırık vs varsa bence ürünü denemeniz daha mantıklı.

      Sil
  17. Gerçekten saka gibiler :)) Ada'mın ismi sabit Çetin sonunda numarasını yazmış :)) 2 satır aşağıda karısı yazmış aynı soyismi ve sallamayon yazıyla ben buldum gibilerinden yuh size ya yuh bu kdr amatör ce yapmayın bari:))) Ayşegül denen bayanda kac para aldıysa kendini fazla yormuşsun..!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ben inatla yayınlamadım yazdılar yazdılar iyice abarttılar hepsini birden yayınladım foyaları meydana çıktı:) Gülüyorum ya ne gerek var böyle oyunlara..

      Sil
  18. reklam kokan hareketler bunlar

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşlar birbirinize rakip firma olabilir ve karalama yapabilirsiniz ama ben memnun olduğum bir Liquid Keratin markasının bir katkısız keratin ürünü var. Aldım ve kullandım, kırık ve yıpranmış yanmış saçımdan eser kalmadı. Bu memnuniyetimi kötülemenize hakkınız yok. Çünkü benim gibi bir çok arkadaşım çaresizlikten bir sürü saçımıza para harcıyoruz ve memnun kalmıyoruz bu da herkese yazık değil mi? Gerçekten saçlarım mükemmel dirildi.

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Zarife Hanım Merhaba,Yorumunuzu okudum. Bilmiyorum siz başkaları adına mı bu güzel ürünü kötüleme yaptınız Yoksa kendiniz özel bir sorun ürettiniz. Çünkü ben sitenin daimi müşterilerindenim. Az önce firmayı da telefonla aradım, sizin şikayetinizi sordum. Size ,isterseniz renksiz keratin gönderme teklifinde bulunmuşlar, siz istememişsiniz. Siz illa para iadesi istemişsiniz. Onlarda siz kutuyu açıp yırttığınız halde ve ürünlerden 1 şişeyi tamamen kullandığınız halde siz rica etmişsiniz onlar da sizi kırmayıp iadeyi kabul etmişler. Ayrıca sizden hesap bilgisi istemişler fakat siz yanlışlıkla kredi kartı numarasını vermişsiniz. Dolayısıyla para hesapta askıda kalmış. Daha sonra sizin verdiğiniz IBAN numarasına yatırılmış. Yatırma dekontları da 23.03 2016 tarihli ellerinde olduğunu söylediler. Sizden hesaba bakmanızı istemişler. Siz bir hafta cvp vermemişsiniz. Üstelik bazı yorum sitelerinde ve şikayet sitelerinde şirketi kötüleyen yazılar yazmışsınız. Sanıyorum bence sizde bir sorun var. Kocaman firma günde yüzlerce satış yapıyor ve neden sizinle 80 lira için sorun çıkarsın. Ben sürekli alıyorum. Ürünlerde ne de firma iletişiminde bir sorun yaşamıyorum. Bence çok yazık ediyorsunuz. Ülkemizin bir firmasını kimin adına ve ne için kötülüyorsunuz anlamış değilim? Bazı bayanlar ecnebi markaları sürekli överek büyük reklam paraları alıyorlar, buna vicdanen çok üzülüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markanın resmi elçisi felan mısınız? Kimse beğendiği bir ürün için sizin kadar açıklama yapmaz. Kabak tadı vermeye başladı bu reklam kokan hareketleriniz.

      Sil
    2. Ayşenur hanım bu marka da yerli bir marka değil. Bunu bilmenizi isterim öncelikle. Ayrıca ürünü sitelerdeki yorumlara dayanarak ve firma ortağı adını burda zikretmeyeceğim x kişinin yonlendirmesiyle 495 Tl lik setini aldım. Yorumlarda yazılan anında etkiyi görmedim. Set bitti saçlarımda hiçbir değişiklik yok. Sözüm ona müşteri memnuniyeti sağlamak adına arayan kuaförle de aramızda gergin konuşma iyice beni bu üründen soğuttu. 20 ml keratini kuru ve yanmış saça yetirmek için gerçekten profesyonel olmak gerek. Bu ürün faydalı ise bile kuaförde uygulanması gereken bir ürün. Ayrıca ucuz bir ürün de değil. Insanları aptal yerine koyuyorlar. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.

      Sil
  23. Merhaba Buse Hanım. Eğer sizin saçınız yansaydı ve 2 hafta dışarı çıkamaz bir durum yaşasaydınız, sonunda da mucize gibi bir ürün kullanıp saçlarınızı kesmeden kurtarsaydınız belki vicdanen beni anlardınız. Sizden ricam, üründen bir zahmet kullanın, test edin bakalım ne olacak. Belki de benden daha fazla methetmeniz olursa hiç şaşırmam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, benim de saçlarım kuaförde yandı, hiç bir kuaför çare üretemedi, mecburen Liquid Keratin denemek istiyorum, denersem sonuçları yazarım.

      Sil
  24. bu muhabbetlerden sonra deneyecek olsam da denemem artık bu ürünü..bütün itibarını kaybetti bende..

    YanıtlaSil
  25. 28 martta yayınlayıp sildigim yorumu tekrar tekrar yayınlamayınız.zaten yayınlamasını istesem kendim silmezdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sildigim yorumu tekrar yayinlayacak bir altyapisi yok blogspotun. Siz birden fazla yorum atmissiniz.

      Sil
  26. Katkısız keratin bulup kendim bakım yapabilir miyim umuduyla bütün yorumları okudum ben de.. Ne ilginç insanlar var insaf yahu! Saçıyla başıyla uğraşıyor diye salak mı sanıyorsunuz insanları? Biyerde okumuş da çok memnun kalmış firmayla görüşmüş böyle böyle dediler diye de anlatıyo. Reklam zeka işidir, olmayanlar da böyle eline yüzüne bulaştırır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yorumda benden olsun dedim hanımıma aldım samimiyetime inanın sacininda yüzününde ifadesi bile değişti uğraşandan Allah razı olsun emeğine saglik,,,,

      Sil
  27. Hanıma aldım cokta memnun oldu emeği geçenlere teşekkürler,,

    YanıtlaSil
  28. Hanım kullandı çokta memnun kaldı üretimi yapanin emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  29. Saçlarınız çok güzel olmuş. Fakat brezilya fönü gibi mi yaptırdınız acaba? yoksa direk saf katkısız keratin yüklüyorlar ondan mı yaptırdınız? Mavi Siyah saçlarımı açtırdım da. tabi şuan dışarı çıkamayacak haldeyim. o yüzden brezilya fönü değilse bende yaptıracağım. Aslında bir kuaför buldum ama kullananlar da memnun.. Bu arada Davinesi kuaför piyasası sevmiyor. Dipnot olarak söylemek istedim. Çok ünlü bir kuaför ipek şampuan kullan aynı şey demişti. belirtmek isterim.

    YanıtlaSil
  30. Merhaba bu işlemden sonra sulfatsız şampuanlar öneriliyor sizin kullandgıniz bir marka bar mı?

    YanıtlaSil
  31. Meerhabalar, arkadaşlar 3 aydır herşey denedim. Yok yok yok maalesef,saçımdaki yıpranma asla düzelmedi. Yıkanınca hepsinin etkisi gitti. Ben de son çare burada sayenizde okuduğum yorumlardan cesaret alarak, Katkısız keratın yükledım. Şu an toparladı.

    YanıtlaSil
  32. Saç dökülmesi ve güçlenmesi için nette bende araştırma yapıorum hala istediğim gibi bir ürün bulamadım. Bu konuda çokda kızgınım çünkü reklam amaçlı yönlendirmelerde var dikkat edin lütfen siz normal kullanıcı sanıyorsunuz yönlendirdiği ürünü arattığınızda, hep farklı isimde aynı kişiler ürünü öven yorumlar yapmış saçla ilgili site ve bloglarda, youtubeda bile saçla bakımıyla ilgili videoların altında varlar üşenmeden yazmışlar. Aslında ben peşine düşüp yorumda yazmam ama nette yeni yorumlara denk gelince kızdım ürünü kullandım memnun kalmadım bıraktım birazda araştırma yapınca farkettim reklam amaçlı olduğunu birsürü para ödüyosun saç keçe gibi oluyor leş gibi kokan ürünler bide dökülme durucağı yerde artıyor. Keratin bakım, likit keratin, katkısız keratin diye bahsedilen aslında ürün satış yapılan aynı siteye yönlendiriyor ürün ismi vermeden içerikten yönlendirme yapıorlar dikkat!

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara