Aksesuar,

Kısa Kısa Kasım Ayı Özeti; Alaçatı ve Urfa Gezisi

13:39 chunlibeauty 12 Comments

Herkese merhaba :) Bugün farklı bir yazı olarak ay içinde aldığım, kullandığım, gittiğim&gördüğüm şeyleri kısa kısa sizlerle paylaşmak istiyorum.. 

Öncelikle makyaj odamda ki değişikliklerle başlamak istiyorum;
Bu odayı ultra yavaş bir şekilde hala dekore ediyorum :) Almak istediklerimi hala fırsat bulup alamadım ama bu haliyle bile çok seviyorum;
İkeadan aldığım Alex  dolabımı düzenlemek en büyük hobilerimden biri.. Sizde Çekmece içlerinizi daha düzenli bir hale getirmek istiyorsanız kesinlikle İkea'ya uğramalısınız..
Aksesuarlık olarak daha çok English home ürünlerini seviyorum.. Özellikle bu küpelik ve pamukluk en sevdiklerim arasında;
 
Ruj ve ojeleri koymak için akrilik organize arıyorsanız İtsbeauty 'nin organizerlerine bakabilirsiniz;

Makyaj olarak bu ay en çok nude ruj ve bordo rujları tercih ettim.. Nude olarak  Golden Rose MAT Velvet 03 nolu ruju ve  Wet N Wild Bare İt All rujlarını sık sık kullandım;
Bordo renk olarakta favori rengim MAC Diva ve ucuz Muadili Wet N Wild Cherry Bomb..
Koyu ruj kullanırken dudak kalemi kullanmayı ihmal etmeyin.. Dudak kalemi nasıl kullanılır diyecek olursanız;
Dudak kalbi diye tabir edilen yerden /V\ kendi dudak çizginizden hafifçe dışa doğru taşırarak çizin, geri kalan kısmı dudağınızın kendi çizgisinden devam ettirin. Alt kısımda da dudak çizginizden devam edip orta kısıma geldiğinde hafifce dışa taşırarak çizin. Ardından uygun tonda rujunuzla kombin edin  

Saç aksesuarlarına tekrar merak saldım :) Evde, işte sık sık saç bandı kullanıyorum. Ayrıca bu aralar saç düzleştiricisi ile doğal dalgalar yapmayı çok seviyorum;
Bu saç aksesuarımı instagramda Aseaccesories te bulabilirsiniz
 Bu saç aksesuarımı da Yelss aksesuardan almıstım;
 Düzleştirici olararak Remington markasını kullanıyorum, kesinlikle çok iyi bir marka.. 2007 den beri tık demedi alet :() Doğal dalga elde etmek için saçlarınızı kalın tutamlar halinde alıp yarıdan itibaren dışa doğru kıvırmanız yeterli..
Bu aralar boynumdan çıkartmadığım Luzdemia kolyemi de sizlerle paylaşmak istedim.. 
Eşim ve Fıstık  artık hep benimle :) Sizde Luzdemia 'nın sayfasına gidip kendi hikayenizle kolye  ya da bilekliklerinizi tasarlayabilirsiniz.. Sayfası için tıklayın
Bu aralar dudak balmları ile fazlaca haşır neşirim.. Zaten dudaklarımı yiyen biriyim kış gelince dudaklarım çok daha fazla yara bere içinde kalıyor.. Bu sebeple giysilerimin cebinde, yatak odam da başucumdaki komodin de, çantamda kısaca elimi attığımda bulabileceğim heryere lip balm yerleştirdim.. 
HURRAW Vegan, raw, organik içeriğe sahip dudak balmı   Birçok tat ve rengi mevcut ..
 Fiyatı 17,50 TL .. Daha detaylı bilgiye şu adresten ulaşabilirsiniz ;
 Benefit'in Bene Balmları da ambalajı ile makyaj çantamın demirbaşı oldu.. Ambalajı sevimli olan şeyleri yanımda taşımayı çok seviyorum.. Renkli görünmesine karşın dudaklara fazla renk vermiyor.. Yumuşak parlak bir yapısı var.. Onarıcı etkiden ziyade nemli tutmaya yarıyor..
Flormarın da yeni çıkardığı bu mini fırça setini sizlerle paylaşmak istedim.. Sentetik kıllardan oluşan bu set çantaya atıp çıkmak için çok kullanışlı.. Normal makyajı yapmaktan ziyade gün içinde tazeleme vs için tercih ediyorum..
 Kasım ayında İzmir, Ankara, ŞanlıUrfa ya hafta sonu tatilleri yaptık.. Bunlardan en keyiflisi ŞanlıUrfa oldu benim için.. Gerçekten gidip görmek, yöresel lezzetleri tatmak gerekiyor;
Hz. Ibrahim'in düştüğü Balıklıgöl ve Zeliha'nın düştüğü Aynzeliha gölü,



Künefesi, kebapları her lezzetin tadı damağımızda kaldı..

İzmir Kasımda da çok güzeldi.. :) Alaçatı ise çok daha güzeldi.. İlk defa sakin bir zamanda gitme fırsatı bulabildiğimiz için çok mutluyum.. O sokakların ve damla sakızlı muhallebinin  tadını doya doya çıkarttım :)
 
Kasım ayı  benim için dopdolu geçti. Umarım ilginizi çekebilecek türde bir post olmuştur..
Takip eden ve yorum bırakan herkese sonsuz teşekkürler :*

Benzer Yazılarım

12 yorum:

  1. Yazıyı beğendim :) Urfa'ya çok önceden gitmiştim şimdi Balıklı Gölü senin objektifinden görmek beni mutlu etti ve eve gidince sakızlı muhallebi yapacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Güzel yorumun için teşekkür ederim! Yazarken tekrar canım çekti benim yerime de ye lütfen :D

      Sil
  2. Düzenine ba-yil-dim canim, tüm kareler birbirlerinden güzel! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Guzel busem ne guzel berabermisiz hissi uyandi daha fazla bu tur yazilara yet vermelisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Beğenmene çok sevindim! Çok teşekkür ederim

      Sil
  4. Yastık kılıfın çok tatlı, 3 boyutlu gibi :) küpelik de çok şık duruyor.
    Saçlarıma özen gösterdiğim vakit saç aksesuarlarından kullanmak istiyorum ben de ya, Yels'den aldıgını çok beğendim.
    Bence bunu bir yazı serisine dönüştürebilirsin, eğlenceli olur :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Home Sweet Home dan almıştım aldığımdan beri de her baktığımda iyi ki almışım diyorum :)
      Yazımı beğendiyseniz devamını mutlaka getiririm. İlgin için çok teşekkürler :)

      Sil
    2. Ben kirlenti balkonunda gormustum gecen seneden beri internette dahil ariyorum kismet bulamadim harika yaa

      Sil
  5. Çok güzel bir yazı olmuş canım makyaj masana bayıldım!

    YanıtlaSil
  6. Harika bi oda insanin ozelinin olmasi mükemmel bi şey dinlendirir bile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle :) Yorum için çok teşekkür ederim

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara