Boyner,

Yılbaşı Makyaj Trendi: Koyu Dudaklar

15:43 chunlibeauty 8 Comments

  Yılbaşı gecelerinin vazgeçilmezi Kırmızı dudaklar!  Ancak bu sene kırmızının yanında mor ve mürdüm tonları da yılbaşı makyajının trendleri arasında. 
Koyu Dudaklar! Nude Gözler!
 Bu makyaj stilinde sadece dudaklar ön planda olmalı.. Bunun için koyu rujlarınıza, hafif göz makyajı, bol maskaralı kirpikler ve kusursuz ten makyajı eşlik etmeli.. Not: Koyu ruj kullanırken dikkat edilmesi gereken en önemli adımlardan biri teninizin kusursuz görünmesi
Adım adım yılbaşı makyajı;
 Ten Makyajı; 
* İlk adım Makyaj Bazı! Cildinizle fondoteniniz arasında bariyer görevi gören ve makyajınızın daha güzel görünmesini sağlayan bu adımı sakın atlamayın! Shiesido Makyaj bazı; 

Makyajımın devamını Boyner'in sayfasından okuyabilirsiniz



Yeni yılın herkese sağlık, mutluluk ve güzellik :) getirmesi dileğiyle! 
Sevgilerle Chunlibeauty.. 

Benzer Yazılarım

8 yorum:

  1. gerçekten bayıldım harika :) ben de koyu renk rujlardan vazgeçemiyorum bu ruju da çok begendim :)

    YanıtlaSil
  2. her zamanki gibi yine çok güzel olmuş buse:) seni mecmua da görüp okumak ayrı bir zevkti:) yein yıl bol başarı getirsin o halde sana note rujuda not aldım sayende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim tatlım! Her daim güzel yorumların içinde ayrıca teşekkürler!

      Sil
  3. Elinize saglik�� iyi senelerr:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim! Size de mutlu yıllar :*

      Sil
  4. Rujun rengi gerçekten çok güzelmiş.

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara