Givenchy,

Nude Ruj; Givenchy Le Rouge Lipstick 101 Beige Mousseline İncelemesi

12:11 chunlibeauty 8 Comments

Yeni yıla birkaç gün kala severek kullandığım Nude renkteki  Givenchy Le Rouge Lipstick 101 Beige Mousseline sizlerle paylaşmak istiyorum..


Dikkatleri üzerine çeken Lüx bir ambalaja sahip.. Parlak gümüş şeritli, kadifemsi deri ambalajı ile göz dolduruyor...

Sürümü son derece yumuşak.. Dudakları nemlendiren ve kalıcılığı gayet başarılı bir ruj..

Kremsi dokusu sayesinde dudaklarımda ağırlık hissi yaratmıyor. Aynı zamanda dudakları pürüzsüz gösteren bir yapıya sahip.. (Benim gibi dudaklarını yiyen biriyseniz dudaklarınızı biraz daha iyi gösterebiliyor)
Pigmentli bir yapısı var. Bu sebeple tek katta bile rengini güzel veriyor..  
101 numarası Şeftali - Bej rengine sahip ve (yarı mat) satin bitişli..
Dudak rengim açık olduğu için bileğimde ki duruşundan daha açık bir renk elde ettim.. Üzerinden bir kaç kat geçince bileğimde ki gibi koyultabiliyorum..
Fiyatı 99TL..
Givenchy rujlarını Boyner, Sephora, Tekin Acar gibi mağazlarda bulabilirsiniz. 

Benzer Yazılarım

8 yorum:

  1. Nude ruj rengine bayılırım, çok doğal ama bir o kadar da seksi dudaklar elde edilebiliyor :)

    YanıtlaSil
  2. ilk takip ettigim bloggersınız bu yuzden benim icin farklisiniz:)
    nihal _745@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Ambalajina ba-yil-dimmm cok güzel görünüyor, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen önce göze hitap ediyor!! :) Teşekkürler

      Sil
  4. Bayılıyorum size ve severek takip ediyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara