2015 e Büyük Sürprizlerle Merhaba!

13:44 chunlibeauty 6 Comments

2014 ün son günü başlattığım hediye etkinliğinin sonuçlarını açıklama zamanı geldi :) Öncelikle birbirinden değerli yorumlarınızı okurken çok ama çok mutlu olduğumu söylemek istiyorum.. Bu güzel yorumlar karşısında hediye çekilişimi biraz daha genişletme kararı aldım ve toplamda 3 kişiye hediye paketi hazırladım;


  Bir nevi sürpriz olsun ve katılım blogumu gerçekten takip edenler arasında sınırlı kalsın diye bu kararımı daha önce duyurmak istemedim.. Lafı fazla uzatmadan kazanalar;

1. Paketin Kazananı; 

335. Yorum ile Sevgili Madam

2.Paketin Kazananı;

658. Yorum ile Ceren Sezer
  

3.Paketin Kazananı;

68. Yorum ile Kubra Alkan
Kazananları tebrik ediyorum :) Adreslerinizi chunlibeautyspot@gmail.com a bekliyorum.
Not: Kazananlar 3 gün içinde ulaşmazlarsa cekiliş tekrarlanacaktır :*

Benzer Yazılarım

6 yorum:

  1. Surpriz cok şık olmus:) kazananlara tebriklerrr:)

    YanıtlaSil
  2. Resmen şansız bir insanım :( Kazanları tebrik ediyorum :)

    http://mylittlemascara.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Buraya da yazmak istedim, teşekkür ediyorum:) mutlu sağlıklı yıllar dilerim

    YanıtlaSil
  4. Kazananları tebrik ediyorum. 3 çekiliş yapman da ayrıca güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. tebrikler, şanslı girdiniz 2015 e öyle devam etsin

    YanıtlaSil
  6. tebrikler canım ayy ne kadar düşünceli bir davranış 1 kişi yerine 3 kişiyi mutlu ettin
    allah gönlüne göre versin inşallah..
    kazananlarda baya şanslılar maşallah
    güle güle kullansınlar tam yeni yıl hediyesi olmuş.;)
    kendine ii bak banada beklerim

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara