Hediyeler,

2014 'e Büyük Hediye Çekilişi İle Elveda..

13:08 chunlibeauty 794 Comments

Herkese merhaba!! 2014 ün son gününde blogumu okuyan, yorumlarıma güvenerek beni yalnız bırakmayan sevgili takipçi arkadaşlarımdan birine bu büyük paketi şartsız olarak hediye etmek istiyorum.. Lafı hic uzatmadan hediye paketinin içeriğine bakalım;









Sizlere teşekkür amacıyla hazırladığım bu paketi umarım sevmişsinizdir..
 Çekilişe katılmak için tek bir isteğim var, o da yorum kısmında blogumla ilgili artı/eksi hiç farketmez düşüncelerinizi yazmanız :*
NOT: Sadece Bir Kere Yorum Bırakın Lütfen..
Çekiliş 04/01/2015 gecesi sonlanacaktır..

Mutlu, sağlıklı, huzurlu ve bol sürprizli bir yıl geçirmeniz dileğiyle.. 
Hoşgelsin 2015!  

Benzer Yazılarım

794 yorum:

  1. İyi bir sene diliyorum ilk olarak ;) blog açmadan öncede seni okuyordum,yazılarından çok görsellerini seviyorum ;)) yorumlarıma cevap vermen hoşuma gidiyor,teşekkürler. Şanslı kişi ben olmak isterim,hiç çekiliş kazanmadım :(

    YanıtlaSil
  2. musmutlu yıllar 😊 chunlifıstık ı da öpüyorum 😘

    YanıtlaSil
  3. Onerilerini dikkate aldigim nadir bloggerlardansin. Kocaman opucukler Buse.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim bizi düşündüğün için , iyi seneler...

    YanıtlaSil
  5. Harikasın canım. Görür görmez senin de yeni yılını kutlamak ve bonkörlüğün için teşekkür etmez istedim. Bol sağlıklı bol kazançlı bol başarılı bol aşk ve huzurlu yepyeni güzel bir yıl olsun inşallah 😊

    YanıtlaSil
  6. Ben ben ben
    moral için harika bir hediye
    sorananne@gmail.com

    Çiğdem özdemir
    Nam-i diğer soran anne

    YanıtlaSil
  7. Instagram kitapkahvedelisiii
    Gfc Busra baran
    Mail. Bsrbrn1@gmail.com
    Blogu begrnerek takip ediyorum makya urunlerini daha cok swatchlemenizi isterim çünkü makyajlariniza bayiliyorum
    Herkese bol sans

    YanıtlaSil
  8. Sana bayiliyorum.Blogun bence çok anlaşılır diledigim zaman merak ettiğim ürünlerde ilk senin yorumlarını okuyorum.ayrıca şartsız surtsuz bu suprizlerine bayiliyorum inşalah şanslı olurum :)

    YanıtlaSil
  9. Harika bir set dolusu seçilmiş ürünler ve harika bir blogerla tanıştım takipte ulucami sevgiler mutlu yillar

    YanıtlaSil
  10. Hadi bakalım ilk şans ılk yorum mutlu yıllarrrr chunly

    YanıtlaSil
  11. 2015 herkese bol sağlık ,mutluluk ve şans getirsin :) yeni yılda sevdiklerinizle birlikte olmak dileğiyle :) hoş geldin 2015:)
    Blogunuzu çok uzun zamandır takip ediyorum ve ilk takip ettiğim Bloggerlardansınız:) hiç bıkmadan ve severek takip ediyorum :)
    Herkese bol şans dilerim, hiç kar yüzü görmeyen
    Antalya'dan selamlar :)

    YanıtlaSil
  12. Sevgili Buse uzun zamandır seni takip ediyorum ve sayende güzel bilgiler edindim bu yüzden hep burada ol, hiç gitmee :)) Seviliyosunnn çokça..

    YanıtlaSil
  13. Harika bir hediye umarım benim olur iyi seneler

    YanıtlaSil
  14. Harika bir blog yazarisiniz.Sizi Instagramdanda takip ediyorum.Hediyeler harika herkese bol sans..

    YanıtlaSil
  15. Çok güzeller inşallah benim olurlarr :)

    YanıtlaSil
  16. bu 2, yorumum az önceki silindi galiba :D yeni yılınız mutlu kutlu olsun sevdiklerinizle beraber hediyeler on numara olmus ıns bana cıkar ve seneye dahada guzel başlamıs olurum :)

    YanıtlaSil
  17. Ben istiyorum beeen lütfen yazık bana ama yeni yıl hediyesi alan yok☺️☺️☺️

    YanıtlaSil
  18. bloğunuzu zevlke takip ediyordum şimdi de instagramda takibe aldım =)) yüz hatlarımız ve cilt yapılarımız çok benzeşiyor benim de cildim yağlı karma =/
    umarım bu dolu dolu hediye paketi bana çıkar ve 2015 nefis bir giriş yapmış olurum =))) yeni yılınız kutlu olsun 2015 tük güzellikleriyle ve dileklerimizle gelir inşallah =)) Sevgileerrrr

    YanıtlaSil
  19. En şahane blog ve en şahane hediye işte bu.. 😊 mutlu yıllar 🎉🎄🎅😍

    YanıtlaSil
  20. Yorum bırakın yazisini simdi gordum sizi severek takip ediyorum harika ogretici aciklayici seyler paylasiyorsunuz ve bizde yararlaniyoruz ictenliginizle daha da takip etme arzusu uyandiriyorsunuz . Sevgiler instagram adim rapunzelwoman_ teşekkürler

    YanıtlaSil
  21. merhaba
    bloğunda özellikle apaydınlık fotolarını seviyorum :) nice yıllara :)
    meral unal
    meralumeral@gmail.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  22. Blogunuz cidden iyi bişey almadan ilk siz almişmısınz ve nasil yorumladınz diye bakarim..instagramdanda severek takio ediyorum :) çekilise katılıyorum..şmdiden herkese iyi yıllarrr 😊😊

    YanıtlaSil
  23. 2015 bütün hayallerimizin gerceklesecegi bir yil olsun, nutlu huzurlu yillar dilerim 😊

    YanıtlaSil
  24. Bence blogunuzu renkli kişiliğinize uygun sizi diğer blogların bir kaç tık önünde tutacak profesyonel bir yardım alarak kişiselleştirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  25. Emeğiniz için teşekkürler.Mutlu seneler:)

    YanıtlaSil
  26. Üzmeden, yormadan, çok fazla kurcalamadan, sağlığınla, huzurunla gel 2015! Herkese mutlu yıllar😚🎄🎁🎉

    YanıtlaSil
  27. Mutlu yıllar herkese,

    Sibel YILDIRIM
    blogfullbeauty@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Bakalım bu güzel paket kimin olacak tabi insan doğal olarak bana çıksın diyor hayırlısı bilgi paylaştıkça anlam kazanırmış 2014 yılında bize tüm bilgilerini aktardığın için teşekkürler mutlu seneler... ( istagramda ismim gereksizsirin tekrar teşekkürler)

    YanıtlaSil
  29. makyaj ile ilgili her konuda bilgi edinmemi sağladığınız için çok teşekkür ederim.2015 in de bol makyajlı, sağlıklı ve huzurlu bir yıl olmasını diliyorum :-D sevgiler...

    YanıtlaSil
  30. Severek takip ediyorum sizi bu yilda umarım herşey gönlünüzce olur,takibe devammm

    YanıtlaSil
  31. cok cok cok güzeller umarım benim olurlar :) güzel seneler

    YanıtlaSil
  32. Hayal ettigimiz herseyin bizim olmasi dilegiyle.. İyi yillar.

    YanıtlaSil
  33. Sizi hem instagramdan hem burdan takip ediyorum makyaj yapmayı beceremeyen bana verdiğiniz önerilerle çok şey kattınız sizde koca bi teşekkürü hakediyorsunuz yeni yılda herşey gönlünüzce olsun sevgilerimle

    YanıtlaSil
  34. Ürünler hakkındaki yorumlarının samimiyetine güveniyorum. Sık sık okuyorum o yüzden :) Bir de saçlarına bayılıyorum bunu her seferinde söylemezsem olmaz �� :) mutlu seneler ����

    YanıtlaSil
  35. Muhteşem hediyeler nice senelere herkeze umarım benim olur :)

    YanıtlaSil
  36. Mutlu yıllar yeni yıl sağlık başarı huzur getrmesi dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  37. Sıkı takipçiniz seni seviyoruz iyi senelerr 😄

    YanıtlaSil
  38. Begenerek takip ediyorum sizi :) mutlu yillar 💞👌

    YanıtlaSil
  39. Blog yazılarınızı severek takip ediyorum, size ve herkese mutlu yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
  40. Harika bi insandan anca böyle harika bi hediye olabilirdi:) Herkese pamuk seker tadinda 2015 yili diliyorum. Saglik,mutluluk, aşkla.. :)

    YanıtlaSil
  41. Bloğunuzu kısa bir süredir takip ediyorum... Ürün yorumlarınız gerçekten çok işime yaradı... Bende bu ürünleri isterim tabii ki... 😆 💅 💇

    YanıtlaSil
  42. Sana ve blog postlarına ayrı ayrı bayılıyoruz.Umarım 2015 sana önce saglık mutluluk ve daha cok post yazma imkanı getirrir :) nice güzel senelereeee 😘

    YanıtlaSil
  43. Yeni yılda bu ürünleri kullanmak için sabirsizlaniyorum fazla bekletme beni :*

    YanıtlaSil
  44. Herkese mutlu saglikli ve bol kozmetikli seneler! :)

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. Hepimize mutlu yıllar :) Umarım şans benden yana olur :)

    YanıtlaSil
  47. Cok tatlisin mutlu yillar ;))

    YanıtlaSil
  48. Blogunuzu yorum yazmasam da düzenli takip ediyorum ve yorumlariniza çok güveniyorum yalnız çok pahalı ürünler yerine herkesin alabilecegi uygun fiyatlı drogstore markaları da kullanıp yorumlamaniz bnm olduğu gibi başkalarının da işine yarayacaktır. Mutlu yıllar diliyorum umarım hediye benim olur :)

    YanıtlaSil
  49. Yeni yil size musmutlu saglikli huzurlu ve yepisyenisinden bir gardirop ve cantalar dolusu makyaj malzemesi getirsin !

    YanıtlaSil
  50. merhaba
    ürün yorumlarınızı ve makyajla ilgili olan herşeyi beğeniyorum
    iletişim htokmak10@hotmail.com
    Tüm hayallerinizin gerçeğe dönüştüğü, harika bir yıl yaşamanız dileğiyle

    YanıtlaSil
  51. Bayıldım çok güzeller benim olmalarini istiyorum :) musmutlu güzel senelere ... :))

    YanıtlaSil
  52. Herkese mutlu yıllar 😄

    Instagram : gkcnnbektas

    YanıtlaSil
  53. Hepsi birbirinden güzel.Herkese bol şans diliyorum.
    Yeni yılınızı sağlıklı,huzurlu ve mutlu geçirmeniz dileğiyle sevgiler..

    YanıtlaSil
  54. Ne guzel paket :) 2015 umarim bu guzel paketi bana vermenle baslar ve hep de surprizle devam eder :))) iyi seneler :)

    YanıtlaSil
  55. Hiç katılmam çekilişlere, piyango biletleri almam... ama bu sefer içimden geçti. Sizi severek takip ediyorum, önerilerinizi sadece güzel değil, aynı zamanda practical buluyorum, bunun için teşekkür ediyorum, tuhaf Türkçem için özür diliyorum, herkese mutlu yıllar diyorum :))) Dilşad

    YanıtlaSil
  56. Ya cok tatlis bir set 🙈🙈umarim herkes icin cok guzel bir yil olur 💜💜☆☆

    YanıtlaSil
  57. Ürün incelemeleriniz, açıklamalarınız deneyimlerinizi paylaşmanız çok başarılı. Sizin sayenizde emin olamadığım bir çok ürün hakkında fikir sahibi olmuş oluyorum. Bu sebeple size teşekkür ederim. Yeni yılınız sağlıklı ve huzurlu geçer umarım :)

    YanıtlaSil
  58. Muhtesemsiin 😊 hepimiz icin cok guzel bir yıl olur umarım mutlu seneler!

    YanıtlaSil
  59. düşünülmek güzel insallah benim olurlar herkese mutlu yıllar :))

    YanıtlaSil
  60. bloğunuzun bir eksisi yok ,güzellik,sağlık ,alışveriş olarak gerçekten tatmin edici..eğer seviyorsanız arada okuduğunuz kitaplarınızın yorumlarını da görmek isterim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  61. Musmutlu bir yıl diliyorum ^^

    YanıtlaSil
  62. Muhtesemsin!! Blogger olmasamda instagramdan ve blogunuzdan surekli takipdeyim Chunli :) Fistigi da ailecek seviyoruz :)

    YanıtlaSil
  63. mutlu yıllar hepsi benim olsun

    YanıtlaSil
  64. Az önceki yorumumun devami olsn yanlışlıkla gonderdim çünkü 🙈blogunuzu değilde instgram hesabinizi cok eskiden takip ediyorum blog takip etmeyi bilmiyorum çünkü çok fazla ama simdi inceledikten sonra soyleyebilecegim sey evet cok tatli ve mutevazisiniz artilariniz cok fazla eksi olarak soyleyebilecgm seylerde reklam fazla oluyo ama bu tum bloggerlarda mevcut anladigim kadariyla size ozel en olumsuz sey gulusunuz cok guzl olmasina ragmen az gulumsemeniz bu yuzden yeni yilda umarim gülüşünüz yüzünüzden hic eksik olmaz...

    YanıtlaSil
  65. Blogunuzu severek takip ediyorum herseyi en ince ayrıntısına kadar anlatıyor yayınlıyoraunuz kendinizi bizim için denek olarak kullanoyoraunuz ki bu çok az insanın cesaret edecegi birşey ..gülümsemek sana çok yakısıyor biraz blogunun görselliğinde degişiklık yapabılırsın yazıların ve içeriğin müthiş ..yeni yıl mutluluk gülümseme ve bol bereket getrsin herkese ..sevgilerimle

    YanıtlaSil
  66. Merhabalar öncelikle iyi,mutlu, sağlıklı seneler.
    Blogunuzu uzun süredir takip ediyorum ve sadece belirli markaları değil her cebe hitap eden ürünleri deneyip yorumlarınızı paylaşmanız çok hoşuma gidiyor.yeniyıl için çok güzel hediyeler seçmişsiniz,gerçi geçen yıl daha çok yeniyıl çekilişleri yapmıştınız öyle hatırlıyorum umarım bu defa şansım yaver gider

    YanıtlaSil
  67. Mutlu yillar 2015'de daha da cok post bekleniyor🎃🎄🎀

    YanıtlaSil
  68. Mutlu yıllar hediyeler harika görünüyor😁

    YanıtlaSil
  69. Kahkahalar dolu bir sene olsun, gözlerimiz ışıl ışıl baksın, hayatımız hediyeler ve aşk ile dolsun, yazılarını ve tavsiyelerini takip ettiğim Chunlibeauty şansı bu defa beni bulsun. Perihan Kobakçam @perishan34

    YanıtlaSil
  70. merhaba,
    tugce tasgin bloğunuzu takip ediyorum. özellikle makyaj ve kozmetik inceleme bölümlerini vakit buldukça inceliyorum. medikal estetik pek ilgimi çekmiyor şimdilik :) bloğunuz ihtiyaç duyduğumda ilk baktığım bloglardan biri.
    sevgiler, mutlu yıllar....

    tugce_tasgin@hotmail.com
    tuğçe caner

    YanıtlaSil
  71. Paylasimlarinizi severek takip ediyorum. Zevkiniz cidden ilk gordugumden beri cok hosuma gidiyor. Yine cok guzel hediyeler var yeniyila girerken. Umarim musmutlu bir sene oluur :)

    YanıtlaSil
  72. Umarim hepimiz için iyi bir yil olur. Senin ve bloğunun gayet faydali oldugunu düsünüyorum. :) nice senelere buse :)

    YanıtlaSil
  73. Merhaba chunli profilinizde sizin gibi çok eğlenceli :)

    YanıtlaSil
  74. 2015 herkese mutluluk getirsin:) herkese mutlu yillar:)

    YanıtlaSil
  75. Yeni yılda da başarınızla ışıldamanız deligiyle mutlu yıllarr :*

    YanıtlaSil
  76. çok güzel bir çekiliş umarım bana çıkar iyi yıllar herkese

    YanıtlaSil
  77. bloğunuzu beğeniyle takip ediyorum. ayrıca harika hediyeler seçmişsiniz. umarım şanslı olurum.mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
  78. Merhabalar,sizi çok beğenerek takip ediyorum hem buradan hem instagramdan ürün yorumlarınızı çok dikkatli okuyorum böylece benimde aklımda bir fikir oluşmasına yardımcı oluyorsunuz size çok teşekkür ederim ve size yeni yılın daha başarılı işlere imza atacağınız bir yıl olmasını diliyorum..iyi seneler ! :)

    YanıtlaSil
  79. Ben de katılmak istiyorum kiii, mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  80. Blogun güncelliği ve yazıların uzunluğu bence süper:) Ben de şansımı deniyorum ve şimdiden herkese iyi yıllar diliyorum:)

    pln_ofluoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  81. Çok güzel bi sene olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  82. Herkes için her şeyin hayırlısını diliyorum bloğunuzda yok yok ☺️2015 de herşey daha güzel olsun..

    YanıtlaSil
  83. Bana vursa milli piyango cikmis kafar sevinirim herhalde😊

    YanıtlaSil
  84. Samimiyetine inandigim nadir blogerlardansin. Mutlu seneler

    YanıtlaSil
  85. Mutlulugunuz katlanarak katlansin yillariniz mutlu haberlerle birbirni kovalasin mutluluk sans basiniz tek belasi olsun inşallah:):)

    YanıtlaSil
  86. Benim için berbat bir yıl oldu 2014 her açıdan.2015ten de çok ciddi mucizeler beklemiyorum fakat en azından huzur fena olmazdı.Bu da evrene böyle bir pozitif mesajım olsun:) Hem blogunuzu hem de instagram sayfanızı severek takip ediyorum.Hediyeler de gerçekten pek bir güzel pek bir afilli :) Umarım herkes için güzel bir yıl olur :)

    YanıtlaSil
  87. merhaba sevdiklerinizle musmutlu yıllar :))
    harika görünüyorlar umarım benim olurlar :))
    instagram da idygkr isimli takipçin
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  88. Bunlardan bende istiyorum bana çıksın ;)

    YanıtlaSil
  89. İnstagramda sürekli paylaşım yapıyosun.Ürünlerin yanı sıra kendinde birşeyler katıyorsun.Kimsin,nesin,nerelerdesin.Takipcin olarak değil bir abla olarak seni takip etmekten büyük keyif alıyorum.Ve o çekmecelerinde kurduğun düzene hastayım!

    YanıtlaSil
  90. Sizi çok beğenerek takip ediyorum bu yıl hiç hediye almadım umarım bu güzellikler benim olur :)))

    YanıtlaSil
  91. Iyi seneler diliyorum herkese. Herkese bol şans diliyorum ama ilk kendime:))

    YanıtlaSil
  92. Adaşım olduğun için söylemiyorum sevecenliğinin yanı sıra güzel kalbinin takipçilerine saçtığı enerjin için öncelikle başarından dolayı kutluyorum. Yeniliklere açık biri olman bizleri de cesaretlendirdiği gibi keyifli bir izleyicin olduk. Chunli yeni yıl sana en güzel kapılarını açsın 💋 not(yeni yılda da sokak hayvanlarına karşı vicdanlı olmamız dileğiyle)

    YanıtlaSil
  93. sağlıklı mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  94. Mutlu yillar yeni yildada onerilerinize ihtiyacimiz olcak sevgiler

    YanıtlaSil
  95. Takip ettiğim en tatlı en güzel bloggersınız. Üslubunuz yaşam tarzınız ve o harika köpeğinizle sizi çok seviyorum! Yeni yıl size mutluluk ve başarı getirsin 💗

    YanıtlaSil
  96. Bol şansli çok mutlu bir yıl gecirmeniz dilegiyle

    YanıtlaSil
  97. 2014 yılı boyunca katıldığım her çekiliş ne yazık ki hüzün ile sonuçlandı benim için :)) umarım 2014'ü uğurlarken, sizin yapmış olduğunuz bu güzel çekilişin şanslı kazananı ben olurum... Herkese mutlu, sağlıklı, bol kazançlı yıllar diliyorum. 💋❤️

    YanıtlaSil
  98. MUSMUTLU BİR YIL OLMASI DİLEĞİ İLE:)

    YanıtlaSil
  99. hepsi birbirinden güzel umarım benim olurlar şimdiden hzurlu mutlu seneler:)

    YanıtlaSil
  100. Sevdiklerinizle mutlu, huzurlu seneler diliyorum :))

    YanıtlaSil
  101. Mutlu seneler diliyorum ve bu yıl ki dilek hakkımı bu cicilerin benim olmasından yana kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  102. Bir ürünü merak ettigim zaman bizzat arama motoruna urun ismi arti chunlibeauty yazip arıyorum yorumlariniza güveniyorum gorsellerinize de bayılıyorum en ufak bir negatif düşüncem dahi yok. Hediyenize bayıldım mutlu seneler dilerim :) ay bi de cok guzelsiniiizz ��

    YanıtlaSil
  103. İnstagramdan severek takip ediyorum.. İyi seneler :)

    begumargilli@gmail.com
    İg: begumargilli

    YanıtlaSil
  104. Herkese iyi yıllar.mutlu mutlu musmutlu bi yıl olsun.blogunuz süperrr takipteyim :))

    YanıtlaSil
  105. Saglik ve mutluluk dolu bir yil olsun insallah. Bu guzel hediyeler de benim olsunnnn.:)

    YanıtlaSil
  106. Herkese mutlu yıllar dilerim :) Lütfen benim olsunlar lütfen :))

    YanıtlaSil
  107. Musmutllu yillar herkeseeee :)

    YanıtlaSil
  108. Bloğunuzu ilk takip etmeye başlama nedenim itifaf ediyorum chunli fıstıktı :) ama sonra paylaşımlarınız o kadar içten o kadar samimi geldiki şimdi instagramda size bakmadan bir günümün geçtiğini dahi hatırlamıyorum.. Fıstığın gülümsemesindeki masumiyet kadar güzel bir yılınız olsun dilerim..Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  109. Senî sevîyoruz iyîki varsın:))

    YanıtlaSil
  110. Herkese mutlu yıllar 😊 yeni yılda şanslı olmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  111. Yorumlariniza bakmadan makyaj malzemesi almiyorum cokta memnunum:) hazirladiginiz paketede bayildim mutlu yillar:)

    YanıtlaSil
  112. Mutlu huzurlu yıllar gönlü bol insan umarım 2015 senin yılın olsun

    YanıtlaSil
  113. hepinize mutlu seneler diliyorum:)

    YanıtlaSil
  114. öncelikle herkese iyi yıllar! ben açıkçası senin sayende bu kozmetik konularına bu kadar çok merak saldım, yorumların hem çok içten hem de çok yararlı, sana bol başarı, sağlık ve huzur dolu bir yıl diliyorum, herkese iyi şanslar :)

    YanıtlaSil
  115. Bilgi ve deneyimlerini bizlerle paylaştığın için teşekkürler Buse 😊 zevkle takip ediyorum seni
    Mutlu yıllar....

    YanıtlaSil
  116. Doğru kozmetik ürünlerle tanışmamı sağlayan güzellik:::)ojemrujumrimelim ile birlikte yine neredeler ne giymişlerr hangi ürünleri seçtiler diyebileceğim çalışmalarla devam etmenizi merakla bekliyorum.gönlünün zenginliği çekilişe vurmuş:) heryönden zengin olsun 2015 senin için sevgilerle .:):)

    YanıtlaSil
  117. Mutlu yillar, zevkle takip ediyirum. 2015 herkese ugur getirsin. Bunlar icinde sans :))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  118. Bloğunu çok çok severek takip ediyorum..Paylaşımların, sen gerçekten harika😊 Umarim bu güzel hediyelerde şansım güler..Sevgiler :)) yoncadeniz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  119. Çok tatlısın chunly seni ilgiyle takip ediyorum bu sefer şans benden yana olur umarım herkese mutlu yıllar 😊

    YanıtlaSil
  120. Harika bir 2015 yılı diliyorum! Sevgi, sağlık ve huzurla.

    YanıtlaSil
  121. herkese mutlu yıllar 2015 tüm güzellikleriyle gelir inş.

    YanıtlaSil
  122. Keskelerimizim hic olmadigi bir yil olsun inşallah burda yorum yapan herkesin de yeni yilini kutluyorum ve bol süslenmeli bir yol diliyorum :*

    YanıtlaSil
  123. ŞANS HEPİMİZDEN YANA OLSUN, BENDE İÇİNDEN KENDİM İÇİN BOL BOL ŞANS DİLİYORUM.UMARIM HEPİMİZ İÇİN FESATLIKTAN UZAK BOL SAĞLIK DOLU VE TEOG YGS VB. SINAVLARA GİREN GENÇLERİMİZ İÇİN YÜKSEK PUANLI İYİ GELECEĞE ADIM ATILAN BİR YIL OLUR

    YanıtlaSil
  124. musmutlu yıllar :) daima takipteyim

    YanıtlaSil
  125. blogunuzu ve instagram hesabınızı severek takip ediyorum.bu güzel hediyeler umarım benim olur mutlu seneler:)

    YanıtlaSil
  126. Genc bir anaokulu öğretmeniyim makyaj yapmaya bayiliyorm profilinizn renkli olması hosuma cok gidiyor hediyeyi elbette kazanmak isterim ama kazanmasam bile sizden kucuk bir istegim olacak chunli nedemek cok merk ediyorum bir kac kere daha sormustum size cvp veririsnz mutlu olurm bu yni yilda umarim kocaman bir aile olursunuz birde bebeginiz olur mutlu yillar 😘 🎅 🎄 🎉 🎊 💜 kbtas65@gmail.com

    YanıtlaSil
  127. Merhaba
    Seni Instagram'dan takip ediyorum. Blogunu yeni yeni okumaya başladım. Bu sebeple eksikliğin var mı bilemiyorum ama ürün incelemelerin çok yardımcı oluyor. Teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  128. Yeni yılda 56 kişinin içinde şanslı olan ben olmak istiyorum 🙆 bir öğrenci olarak yeni yıla bu güzelliklerle girmek istiyorum. Herkese musmutlu yıllar 🎅🎄🎊🎉🎈

    YanıtlaSil
  129. Seni cok severek, begenerek takip ediyorum Buse Abla, cok sey ogrendim senden cok yardimci oldun, tesekkur ederim, iyi ki varsin! :)

    YanıtlaSil
  130. Amannn Allahım hediyelere bak ne kadar güzellerrr bu sefer şans benden yana olsa süper olur :)

    YanıtlaSil
  131. Tek kelimeyle bayıldım! Umarım ben kazanırım :) sevgilerr iyi yıllar :)

    YanıtlaSil
  132. Musmutlu bır yıl dılegıyle onerılenız çok fazla işime yarıyor dogrusu 2015 saglık,mutluluk getırmesı dılegıyle :)))

    YanıtlaSil
  133. Inamiyorummmm nekadar güzel hediyeler çok comertsin teşekkür ederim kendi adıma bu güzel şeyleri bize hediye etigin icin.iyi senelerrrr:)
    ipekcglyn87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  134. Blogunuzu zevkle takip ediyorum. Mutlu yillar!

    YanıtlaSil
  135. Mutlu yillaaar! :) Blogunuzu ozellikle instagramdan takip ediyorum ve su ana kadarki onerilerinizr hep guvendim :) Umarim yeni yilda da siz yazarsiniz biz okuruz :)

    YanıtlaSil
  136. Mutlu yillaar 🎄🎅🎉 guzel hediyeler icin tesekkurler 😊😚😚 instagram adim cakmablogger 😊

    YanıtlaSil
  137. 2014 güzel bi yıldı ama 2015 den beklentilerim daha çokk :) Umarım herkes içinde güzel bi yıl olur.Musmutlu yıllar dilerim herkese bizi unutmadığın için teşekkürler chunli :)

    YanıtlaSil
  138. Busecim süper bir hediye paketi hazirlamissin.. Senin kadar cömert başka bi blog yazari daha yoktur heralde her firsatta ya blogunda yada instagram sayfanda sürekli hediye veriyorsun ☺ Umarim bu defa şans benden yana olur.. Yeni yilin sağlık mutluluk getirsin sana bolca ☺ çok sevgiler 😘 Çiğdem Gürsoy tindem17@gmail.com

    YanıtlaSil
  139. Sizin gibi blogger olmayı ümit ederek yeni bir yıla giriyorum. Özellikle Fıstık'a bayılıyorum,çok tatlı. Herkesin anlayacağı,yapabileceği türden makyajlar yapıyorsunuz. Bol makyajlı 2015 ler.

    YanıtlaSil
  140. Takipteyim. İyi seneler :)

    YanıtlaSil
  141. Yeni yıla böyle bir hediye ile başlamayı kim istemez ki😊 iyi yıllar☺☺

    YanıtlaSil
  142. güzel yazılarınız için asıl biz teşekkür etmeliyiz bence. yeni yılınız size mutluluk huzur ve güzellikler getirsin. nice güzel senelere.. =)

    YanıtlaSil
  143. Hadi bakalimmm iyi yillarr :)

    YanıtlaSil
  144. Ürünlerin hem eksi hem de artı yönlerini belirtmeni seviyorum. Herkese çok güzel bir 2015 diliyorum...

    YanıtlaSil
  145. Buse haniiiiim 2015 size esinize vee tatlis fistiga sans getirir umarim! Guzel seneleeer ve umarim sans benden yana olur zira denemedigim cokca urun var orada 🎊🎉😌💄

    YanıtlaSil
  146. Yorumlarına güvenerek yaptığım seçimlerden pişmanlık duymadım hiç. Yeni yılda da bu başarıyla ilerlemeni dilerim.
    İyi seneler :)

    YanıtlaSil
  147. Şekerci dükkanına girmiş gibi :) ben taze bir takipçiyim tesadüfen instagramda keşfettim sizi. Hepimize güzellik iyilik esenlik getirsin yeni yıl..

    YanıtlaSil
  148. her gün ilk işim senin bi paylaşımın var mı diye telefona sarılmak oluyor Busecim bloğunun sıkı takıpçısıyım mutlu seneler hepimize şans benden yana olsun :)

    YanıtlaSil
  149. Instagramda severek takip ettiğim içimde gizli kalmis makyaj ve makyaj malzemeleri ne olan hayranligimin ortaya cikmasina vesile olan sayin sirin bayan zevkle ve mutlulukla takip ediyorum basarilarinizin devamini dilerim sağlıklı huzurlu başarılı bir yil diliyorum.. chunlifistik ve sevdiklerinizle dolu iyi seneler.. sabırsızlıkla sonucu bekliyorum ve bu yeni yildan dilediklerin yanina bu harika urunleri de ekliyorum😊✌😙💞🎅🎄🎁🎉🎊

    YanıtlaSil
  150. Seni takip etmekten keyif alıyorum. Kozmetik ürünler dışında kozmetik uygulamalar konusunda da uygulamalar yaptırıp bizlere bunları anlatmak ayrıca hoşuma giden şey (farklı manikür uygulamaları, iğnelerle yapılan minicik rötuş uygulamaları vs.). Bu konularda da bilgimiz ve bir fikrimiz oluyor sayende. Veee Fıstık'sız olmaz :)
    Teşekkür ediyorum :) Mutlu yıllar! :)

    YanıtlaSil
  151. Onumuzdeki ay kendi imkanlarimizla nisan yapacagiz. Eger urunleri kazanirsam cok buyuk bir iyilik olur gercekten. Yeni yilda butun hayalleriniz sizin olsun :)

    YanıtlaSil
  152. İnsallah yeni yılda şansım sizinle başlar ve bu guzel baslangıc devam eder:)

    YanıtlaSil
  153. 2015 de her şey gönlümüzce gönlünüzce olsun. hediyelere bayıldımmm. :))

    YanıtlaSil
  154. Herkese mutlu yıllar diliyorum umarım hediyeler en çok isteyenin olur:)
    gamzekaraagac@gmail.com

    YanıtlaSil
  155. Saglikli,huzurlu, musmutlu bir yil olsun umarim. Katilim cok yogun yine de sansimi denmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  156. Merhaba Chunli Beauty yani Buse Abla, blogunu ilk kez Avon'un color trend lip gloss yani bu ürünün incelemesiyle http://www.chunlibeauty.com/2010/08/avon-color-trend-read-my-lips-lip-gloss.html?m=1 keşfettim. :) 2010dan beri ne zaman bir ürün almayı düşünsem girip bloga bakiyorum sen neler düşünüyorsun diye. 4 yildan beri o kadar sey kattin ki bana bilmediğim markaları, ürünleri, makyaj inceliklerini senden öğrendim diyebilirim. Buna sebep olduğun için bana ve benim gibi binlerce genç kıza birseyler kattığın için çok teşekkürleeer. Blog yazilarinin hiç bitmemesi , 2015'in sana ve sevdiklerine mutlu yıllar getirmesi dileğiyle.. :)

    YanıtlaSil
  157. Yorumlarını her zaman önemsediğim bir blogger sın. Bu hediyelerle farkını gösterdin yine. Umarım şans benden yana olur . İyi seneler.

    YanıtlaSil
  158. Hem ınstigramda hem de blogunu takip ettiğim önerilerini ve yorumlarını uygulamaya çalıştığım eksisi olmayan blog 👍Bu yil basi sevdiklerinizle birlikte mutlu huzurlu bir yila baslangic yapmanizi ve tum yilinizin ayni guzellikte gecmesini diliyorum ,Yeni yiliniz kutlu olsun ☺😊😀☺😊😀🎀🎄🎈🎇🎉🎆🎈

    YanıtlaSil
  159. Eksi bir yani yok bu blogun ozellikle ojeler harika 😊 iyi seneler 😆

    YanıtlaSil
  160. Hey Chunlirella :) Seni uzun süredir instagramdan takip ediyorum. Sadece bakım ve güzellik önerilerin için değil saç bantlarını hayatıma kattığın için de teşekkürleri borç bilirim sana :) Hatta kendi deneyimimi paylaştığım zaman tüm samimiyetinle bana dönüş yapıp mutlu etmiştin. Birçok blogger var ürün tavsiyeleri veren, ama senin başka bir enerjin var bence. Sıcaklığın ve samimiyetinle gülümsetebiliyorsun çoğu zaman. Sana sevdiklerinle, ailenle ve tabiki Fıstıkla musmutlu, sağlıklı, huzurlu ve güzellik dolu bir yıl diliyorum tatlı Buse :)

    YanıtlaSil
  161. herkese mutlu yıllar dilerim, sizi yakından takip ediyorum başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  162. Mutlu yıllar huzurlu yarınlar olsun sevgıler

    YanıtlaSil
  163. mutlu yıllar dilerim bana çıkar =)

    YanıtlaSil
  164. Blogunuzu ve instagram hesabinizi heyecanla takip ediyorum. Urun alimlarinda kararlarimi etkiliyor ve cok dogru cikiyor. Mutlu seneler :)

    YanıtlaSil
  165. Bloğunuz bana çok şey öğretti herşey için teşekkürler :) Herkese mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  166. Ojemrujumrimelim'den tanımaya başlamıştım seni. Tavsiyede bulunmaların olsun bilgi vermelerin olsun ve (benim sende en sevdiğim) bizler ne kadar kurcalasakta seni bıkmadan cevap vermelerin olsun Seni bizde farklı yapıyor. Tesekkür ediyorum 😊

    YanıtlaSil
  167. İlk defa bir çekilişe katılıyorum inşallah şanslıyimdir :) mutlu yıllarrr

    YanıtlaSil
  168. mutlu yillar:-)cekilisin sonuclarini sabirsizlikla bekliyorum ..

    YanıtlaSil
  169. Hepsi harikaa keşke şanslı ben olsam :))

    YanıtlaSil
  170. Mutlu yıllar 🎄🎀🎁🎈💄👗👠💕

    YanıtlaSil
  171. Benim böyle güzel birşeylerim yok benim olsun istiyorum. Mutlu seneler

    YanıtlaSil
  172. Yeniyilin size , sevdiklerinize saglik mutluluk huzur getirmesini banada yeniyilda dogucak olan prensimle prensesimle esimle ve ailemle saglik huzur getirmesini diliyorum blogunuzuda uzun zamandir kaliteli ve faydali oldugu icin izliyorum basarilarinizin devamini diliyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  173. Daha çok post paylaşımı ve objektifliliğini kaybetmemen benim blogla ilgili önerilerim :)
    Mutlu seneler .

    YanıtlaSil
  174. Acaba bu ürün nasıl dediğim tüm ürünleri yorumlanız harika, umarım 2015 herkes için muhteşem bir yıl olur :)

    YanıtlaSil
  175. Umarım 2015 herkese sağlık mutluluk huzur getirir. Görsellerin çok hoşuma gidiyor ayrıca üslubunu da çok beğeniyorum. Ama en çok fıstığı seviyorum ne yalan söyliyim şimdi :D

    YanıtlaSil
  176. 2015le beraber hayatımıza güzellikler dolsun inş hepimizin :) busem seni ve ürün yorumlarını severek takip ediyorum hediyeler zaten müthiş ama senin hediye etmen onları anlamlı kılıyor aslında. 2015 çok güzel bir yıl olsun inş :)

    YanıtlaSil
  177. Yazılarınızı beğenerek takip ediyorum. Mutlu yıllar. :)

    YanıtlaSil
  178. Merhaba, bu zamana kadar paylasimlarinda samimiyetine guvendigim nadir bloggerlardansiniz.. Hep takipteyiz insallah :) baksaniza hediye paketinin hayali bile herkesi mutlu etmeye yetti.. Bu cok kiymetli bisey.. Simdiden sizi ve kazanan arkadasimizi tebrik ediyorum :) mutlu yillar dilerim..

    YanıtlaSil
  179. Mutlu yıllar chunli :) senicokseviyoruuuzzzzz

    YanıtlaSil
  180. İlk takip etmeye başladığım bloglardansın. Doğal makyajlarını daha çok beğeniyorum. Hediyeler çok güzel. İyi yıllaaar!!

    YanıtlaSil
  181. Blogunuz öğrenciler için çok faydalı kısıtlı bütçemiz de gereksiz ürünlere gitmiyor. Olumlu olarak bunu söyleyebilirim umarim şanslı olurum iyi seneler :)

    YanıtlaSil
  182. Umarım bu kez şans benimle olur diyorum ve herkese mutlu seneler diliyoruum!! :)

    YanıtlaSil
  183. Başta darphin olmak üzere birçok harika ürünü sizinle tanıdım :) severek takip ettiğim nadir bloggerlardansınız :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara