Durulanmayan Saç Kremi,

L'oreal Elseve Extraordinary Oil İncelemesi

12:21 chunlibeauty 7 Comments

Saçıma sürekli maşa, düzleştirici gibi işlemler yaptığım için uçlarında kuruma fazlaca oluyor. Bu kuruluğu gidermek için de saç uçlarıma serumlar uyguluyorum.  Bugünkü incelememiz L'oreal Elseve Extraordinary Oil üzerine.. '' Bu serumu paylaşmamın en önemli nedenlerinden biri de şu yazımda tanıttığım Myhtic Oil 'e neredeyse birebir benzemesi..''

Lorealin market markası olan Elseve'in bu serumu hakkında ki kısaca yorumlarım;
*Mythic oil gibi saç uçlarında ki kuruluğu alıp saçı yumuşatıyor. 
* Islak saça uygulandığında saçın taranmasını kolaylaştırıyor. 
*Fön, maşa, düzleştirici gibi işlemlerden sonra uygulandığında saçın kuru görüntüsünü alıp daha yumuşak bir görüntü veriyor.


 * Duşta saç bakım maskemizin içine 1-2 damla katarak saçı yoğun biçimde besleyip saç bakımımızı daha etkili hale getirebiliriz. 
*Elektriklenen ve kabaran saçları bir nebze kontol altına alıyor. Eğer elektriklenme sorununuz fazlaysa yeterli gelmeyebilir.
* Yağlı bir görüntü & his bırakmıyor.
* Myhtic oilden sanırım tek farkı ambalajı ve kokusu.. Yalnız bunun da kokusu gayet güzel..
* Çoğu saç bakım markasında olduğu gibi içerisinde silikon var. Ürünü kullanmayı bıraktığınız da saçlarınız eskisi gibi olacaktır.
 * Paraben bulunmuyor.  
*İçerisinde çiçek özleri &  yağları mevcut. 
* Bu ürünün bir de kırmızı kapaklısı var onu denemedim ancak pek beğenilmediğini okumuştum. Alacak olursanız benimki gibi sarı kapaklısını alın derim.
* Uygun fiyatlı ve daha ulaşılabilir olması nedeniyle Mythic oil yerine bu serumu size tavsiye ederim.. 
Fiyatı 24,9 olması lazım ancak gördüğüm kadarıyla şu aralar indirimli satılıyor 10 liraya bile bulabilirsiniz :)

Benzer Yazılarım

7 yorum:

  1. kırmızı kapaklı olan gerçekten kötü ama bu sarı kapaklı bi harika bende çok severek kullanıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kırmızı kapaklısını kimse beğenmemiş :/

      Sil
  2. Alıp deneyeceğim ürünlerden :) Teşekkürler paylaşım için ♥

    YanıtlaSil
  3. bende kullanıyorum yeni aldım acaba her gün uygulamak mı lazım onu anlamadım? benim saçlarım kıvırcık çok kabarıyo ve kuru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün uygulayabilirsiniz ben de kuruluk hissettikçe uyguluyorum :)

      Sil
  4. Daha önceki yorumlarımda da belirttiğim gibi, bunlar hemen hemen tüm ürünlerde aynı yani sürekli kullanım gerektiren şeyler. Bana gerçek onarıcı kalıcı etki veren bir ürün veya marka lazım. Onarımdan sonra bu serumu kullansak daha mantıklı. Yani cila atmış oluruz. Kuaför Sabit.

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara