Kalıcı Kaş,

Kaşları Kıl Tekniği İle Kalınlaştırma & Şekillendirme; Mikropigmentasyon

13:10 chunlibeauty 44 Comments

 Kaşlar yüz güzelliğinde önemli bir role sahip. Bu sebeple yüz şeklimize uygun bir şekilde kaşlarımızı alıp şekil vermemiz gerekiyor  Hepinizin de bildiği gibi son zamanlarda kalın ve belirgin kaşlar moda. 
Benim de blog hayatıma ilk başladığım yıllarda kaşlarım zamanın modasına uygun şekilde ip gibi ve aşırı kavisliydi.. O an için soracak olsanız harika görünüyordum ama şimdi dönüp baktığımda ben bu incecik kaşlarla nasıl insan içine çıkmışım diye kendi kendime kızıyorum. Son 2-3 senedir kaşlarımı kalınlaştırmaya çalışıyordum. Nihayetinde kaşlarım uzun süredir istediğim kalınlığa ulaştı.. Ancak ara ara boşuklar vardı ve bu boşlukları kaş farları ile dolduruyordum. Her gün kaşlarımla uğraşmak yerine daha kalıcı bir yöntem ararken Mikropigmentasyon işlemini gördüm;


  * bir zamanların ince kaş modasına kapılan chunli

 Mikro Pigment uygulaması mikro ince uçlu ve tek kullanımlık bir iğne ile yapılıyor. Bitkisel ve mineral içerikli boya bu mikro iğnelerle deri altına uygulanıyor. Uygulama kendi kıl şeklinize göre doğal kıl efekti verilerek tek tek çizilerek yapılıyor. Bu sayede karşınızdan bakan biri bunun kendi kaşınız mı yoksa kalıcı makyaj mı olduğunu anlamıyor. 

Kıl tekniği Mikropigmentasyonu kimler yaptırmalı?
 1- Doğuştan  kaş şekli seyrek olanlar,
2- Yanlış kaş alımlarına bağlı olarak kaşı küsmüş olanlar
3- Daha kavisli ya da daha düz kaşlara sahip olmak isteyenler
4-  Kaşlarını kalınlaştırmak isteyenler
5- Kaşlarında asimetri olan kişiler
6-  Rahatsızlık sonucu kaşları dökülenler (kemoterapi görenler doktor izni alarak)

Ben kaşlarımı Merve Demirci 'ye yaptırdım. Kendi deneyimimi anlatacak olursam;

 İlk önce sevgili Merve ile şekli konusunda fikir alış verişinde bulunduk. Bildiğiniz gibi bu sene herkeste bir düz kaş sevdası var. Ben kendime düz kaşı yakıştıramadığım için düz olmasını istemedim. Sevgili Merve 'de orjinal şeklini çok bozmadan  kavisi biraz daha yumuşatmayı önerdi. Bu konuda anlaştıktan sonra kaşlarımı anestezik bir kremle ile uyuşturdu., Benim kaşım fazla boşluklu olmadığı için işlem yaklaşık 1 saat sürdü  Ancak kaşı daha seyrek olanlarda bu işlem biraz daha uzayabiliyor. İşlem süresince pek acı hissedilmiyor. Ancak sinirleri uyardığı için sürekli bir hapşırma hissi geliyor.
 ilk uygulamada kaşlarımı pek kalınlaştırmadım.
İkinci Rötuşta Merve'den biraz daha kalınlaştırıp kavisi azaltmasını istedim;
Uygulama yeniyken rengi koyu görünüyor. İlerleyen günlerde renk oturuyor ve doğallaşıyor.



Kontür uygulamasında kişinin kaş ve saç rengine uygun bir renk ayarlanıp öyle boyanıyor. Siyah  boya kullanılmıyor. Kaşım çok siyah tabii ki siyah kullanılacak diye bir hataya düşmeyin. Bu sizi doğallıktan uzaklaştırır. Bu sebeple uygulayan kişinin tavsiyesini dikkate alın.
Kaşlarımın son hali;

Uygulama sonrasında hafif kaşınma oluyor. Uygulanan bölgeyi sürekli nemli tutmak gerekiyor. Eğer önerilen kremleri uygulamazsanız uygulama yapılan bölge kabuklanırsa boya atar ve kalıcı makyajınız silinmiş olur.

Bazı kişilerde ilk uygulamada boya rengini alıyor ve tekrar rötüş gerekmiyor. Bu kişinin cilt tipine göre değişen bir durummuş. Özellikle yağlı ciltler de boya kendini daha çabuk atıyormuş.. Bu sebeple ilk uygulamadan 2-3 hafta sonra  tekrar bir kontol gerekiyor. Biz de 2-3 hafta sonra sevgili Merve ile tekrar buluştuk kaşlarımızı kontrol ettikten sonra gerekli gördüğü yerleri tekrar çizdi.. İlk uygulama sırasında kaşlar biraz koyu görünüyor. Bu gözünüzü korkutmasın daha sonrasında renk hafifliyor. Ama bazı arkadaşlar koyu kalmasını isteyebiliyorlar bu sebeple ne istediğinizi biliyorsanız ona göre uygulayan kişiye bunu aktarmanızı öneririm. Sonuçta 1-2 senelik kalıcı bir işlemden bahsediyoruz. İçinize sinen istediğiniz bir görüntü olmalı..

Bazı uygulamalarda daha sonrasında kızıla ya da griye dönme gibi sıkıntılar yaşanıyormuş. Ben kendi deneyimimde böyle bir sıkıntı yaşamadım. Sanırım bu kullanılan boyanın kalitesine ve de cilt alt tonumuza bağlı olarak değişiyormuş. Bu sebeple uygulayacak kişinin bunları bilmesi büyük önem taşıyor.
Benden sonra işlemi beğenip yaptıran kuzenimin kaşları;
Biz kendi adımıza çok memnun kaldık.  Bu alanda bir çok isim var. Önemli olan sizin içinize sinen birine yaptırmanız.
Fiyatlar konusunda bilgi vermem gerekirse ortalama 1000 liraya yapılıyor.

*Bu işlemi yaptıranlar kimden memnun kaldı, işlemin neyini sevdi neyini sevmedi yorum kısmında anlatırlarsa çok sevinirim.

EDİT:
* Bu işlem 1 sene kadar kaşlarımda durdu.. 13. ayın sonunda bu sefer TırnakButik'te Bio Kıl uygulaması yaptırdım. Detaylı yazısını şu yazımda bulabilirsiniz.

Benzer Yazılarım

44 yorum:

  1. Kaşların çok çok hoş olmuş, merve hanımın ellerine sağlık onunda kaşlarına ayrıca bayıldım. Bu yöntem ne kadar doğalmış, aslında haklısın uğraşmaktansa bir kere yaptır geç mantığı daha iyi. Keyifli günler geçirmeni dilerim yeni görüntüsüyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim canım beğenmene çok sevindim :*

      Sil
  2. Cildiniz harika pürüzsüz duruyor. ne yapıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildim kusursuz değil çekim kalitesinden dolayı öyle görünüyor :) ama eskisine oranla daha iyi bir cilde sahibim tabii onu da cilt bakım rutinimde yazarım :*

      Sil
    2. Mrb nerde bu yaptirdiginiz yer bilgi verebilirmisiniz acsba:) ve islemi yapmadan once uyusturucu krem suruyorlarmi

      Sil
    3. Mrb nerde yaptirdiniz bu islemi ankaradsmi? Ve uygulamayi yapmadan once herhangi uyusturucu bisey suruyorlarmi:)

      Sil
    4. Mrb nerde bu yaptirdiginiz yer bilgi verebilirmisiniz acsba:) ve islemi yapmadan once uyusturucu krem suruyorlarmi

      Sil
    5. Merhaba sizinki gerçekten hoş. Ben malesef selin dumana yaptırdım çok pişmanım renk açıcı bi solüsyondan bahsetti ama artık kendisine herhangi bir işlem yaptıramam hem canım çok acıdı hemde çekdiğim zahmete değmedi. Rengi nasıl açtırırım fikriniz var mı?

      Sil
  3. mart ayı gibi bende samsun da yaptırdım.öncelikle şunu belirtmeliyim ki fiatlar samsun da 300-350 arasında oynuyor.yapım işlemine gelince benim kaşlarım çok açık renkli olduğu için yok gibi duruyorlardı sürekli boyatmaya uğraşıyordum.böylece boyatma işinden kurtulmuş oldum.ben yaptırırken doğallığın bozulmaması açısından kaş hattımı hiç bozdurmadım.rengi de cilt rengime uygun bir renk seçtik.ancak yaptırırken her ne kadar krem sürselerde bir miktar acı oluyor.dediğiniz gibi hapşırma hissi ve zaman zamanda işlem uygulanırken belirli yerlerde iğne değdiği zaman istemsiz mimikler yaşanabiliyor kaşınız boyayı bir miktar atıyor 1 ay kadar sonra atan yerler varsa da yeniden rotüj yaptırıyorsunuz yaptırıyorsunuz.yapılan işlemin 2 yıl kadar dayanacağını söylüyorlar.deneyip göreceğiz.herşeye rağmen ben sonuçtan memnunum.bu arada sizede çok yakışmış.güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin orada daha uygunmuş :) Sen de güle güle kullan o halde :*

      Sil
    2. Samsun'da nerede yaptırdınız adres verebilirmisiniz

      Sil
  4. Merhabalar,
    Ben de bir hafta once yaptirdim cok memnunum simdilik. Fakat bana koruyucu krem onerisi yapilmadi. Hatta krem ile yaglandirmamami soylediler ki renk gri olmasin. Bir ay sonra tekrar rutus yapilcak. Sizin kullandiginiz kremin adi nedir acaba sorabilir miyim veya onerebilcegeniz bi krem var mi? Pul pul dokulmeler var boyadan.

    Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arzu hanım antibiotikli göz kremlerini kulanabilirsiniz.aklınızda olsun o pulları elinizle kaldırmayın.

      Sil
  5. Bende ankarada gürcan bilgeye yaptırdım. İlk başta çok memnundum ama 6 ayda aktı, şu An kızıl bi renk kaldı.

    Bana da yağlı ve ödem tutmayan ciltler çabuk atar demişti. Öyle de oldu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle yağlı ciltlerde biraz sıkıntılı oluyor uygulama.

      Sil
  6. Çok yakışmış, çok doğal görünüyor.

    YanıtlaSil
  7. Kaşlarına bayıldığımı biliyorsun kimin eseri olduğunu okumak çok keyifli oldu ^^ Ben de boşlukları doldurtmak istiyorum bir ziyaretimde bu hanfendiyi yakalamak niyetindeyim :)

    YanıtlaSil
  8. koyu saçlarda bu kaşlar on numarada saçlarınızı sarıya boyatmak istediğinizde saçlar sarı kaşlar koyu duruyor ve hoş olmuyor ben yaptırmıştım şimdide sildirmek istiyorum herşeyin doğalı güzel yaptırmadan önce iyice düşünün derim ben

    YanıtlaSil
  9. Canım yazını büyük bir keyifle okudum. Uzun zamandır seni takip ediyorum ve kaşlarını çok beğeniyorum. Ankara da bu işi hakkıyla yapan birilerini arıyorduk. Eğer Merve hanım için tamam diyorsan değerlendirmeye alacağız. Çünkü bu konuda ağzımız yandı. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Samsunda nereye yaptırabiliriz acaba

    YanıtlaSil
  11. Bende yaptırdım 3 gün önce sadece vazelin sürmemi istedi yspan kişi ama çok koyu oldu kaşlarım ya açılacak öı rengi ��

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Chunli :) Kaslarinin sekli gercekten de cok basarili, Merve Hanim'in ellerine saglik! Sana nacizane bi sorum olacakti, kaslarin rengi solmaya basladiginda grilesiyor mu yoksa kizil ya da mora mi donuyor? Ben de yaptirmak istiyorum ama silinme surecine yakin nasil bir renk alir emin olamadim. Tesekkurlerr :)

    YanıtlaSil
  13. Kızlar selam ben de Şişli'de Arist Estetik var Arzu Hanım bu konuda baya bi iddialı oraya yaptırdım. 1 yıl oldu hala duruyo valla. Sanırım başka yerler sadece microblading yaptığı için az duruyor Arzu Hanım microblading+kıl tekniği kullanıyor ben faydasını çok gördüm.Gönül rahatlığıyla da tavsiye ederim.Hem de öyle çok uçuk fiyatlara değil 500 tlye yapıyor

    YanıtlaSil
  14. Ben yaptrmayı düşünüyorum fakat acnegan sivilce ilacı kullandım zararı olur mu acaba lütfen yardımcı olurmusnz

    YanıtlaSil
  15. Bende düşünüyorum kıl tekniği kaş yaptrmayı fakat acnegen sivilce ilacı kullanıyorum bi zararı olurmu yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  16. Ben yaptrmayı düşünüyorum fakat acnegan sivilce ilacı kullandım zararı olur mu acaba lütfen yardımcı olurmusnz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu ben de bilmiyorum yapan yer bilgi verebilir ya da doktorunuz

      Sil
  17. Ankarada önerilebilecek bir yer varmı karar veremedim

    YanıtlaSil
  18. İlk uygulamada kalın oluyor kaş daha sonra biraz inceliyor mu acaba bende yeni yaptırdım ama çok kalın gorunuyor

    YanıtlaSil
  19. İlk uygulamada kalın oluyor kaş daha sonra biraz inceliyor mu acaba bende yeni yaptırdım ama çok kalın gorunuyor

    YanıtlaSil
  20. İlk uygulamada kalın oluyor kaş daha sonra biraz inceliyor mu acaba bende yeni yaptırdım ama çok kalın gorunuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ilk uygulamada daha kalın ve koyu görünür zamanla rengi ve şekli oturur ;) ztn ilk uygulama çok kalıcı olmuyor 1 ay sonra rötuşa gitmeniz gerekiyor

      Sil
  21. Merhaba bugun 3.gunun ve kaşım cok kalın ve koyu görünüyor.20 gene kadar renkte açılma olur mu.çünkü okula böyle gidemem gibi geliyor.uygulanan bayan beyaz tenli olduğum en acık rengi uyguladığını söyledi.su an cok koyuyor geliyor.bir de 13 ay sonunda uygulamayı tekrarlamadığınızda kaçınız yapılmadan önceki halinde cok mu farklı oluyor.İzmir kalıyor.cevap verirseniz cok mutlu olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açılıyor canım stress yapma hiç :) iz kalmıyor ama ben de tamamen geçmedi cizgiler. Sonrasında bir tık daha kavisi azaltmak için tekrardan yaptırdım

      Sil
  22. Merabalar..ben de ist.da çok bilinen bir yere yaptırdım.3 gün oldu, hala çok koyu çok emanet görünüyor kimse begenmiyor..milim de olsa farklılık var şekilde çünkü bayan işin ehli diye ölçmeden yaptı ama fark göze batıyor..sanırım 1 ay sonraki rötuşta giderilir bu sıkıntı..ama rotuş demek yine koyu görüntü mü demek??biraz pişman oldum gibi..yani bu rengin oturması ve zamanla solma asamasındaki görüntüsü nolur kestiremiyorum..fardan vs kurtulayım dedim ama bilemedim..iyi etmedim galiba..

    YanıtlaSil
  23. Slm bende kizimla birlikte yaptirmak istiyorum ama bayaa bi trstim valla

    YanıtlaSil
  24. Ankarada nereye yaptirmis acaba merve hnm nerde çalışıyo?

    YanıtlaSil
  25. Merve hnm ankarada nerde calisiyomus acaba nasıl ulasicaz

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara