Forevernew,

Mezuniyet Gecesi Ne Giymeli? Nasıl Makyaj Yapmalı?

13:41 chunlibeauty 6 Comments

Herkese merhabaalar! Heyecanla beklediğiniz Mezuniyet Balosuna çok az bir zaman kaldı. Bu özel günde seçeceğiniz elbise,  sizi hem gecenin en şık kızı olmanızı sağlamalı hem de rahat ettirmeli. 
 Peki bu gece ne giyeceksiniz?
 Kabarık etekler, topuzlar, ağır makyajlar yerine uçuş uçuş pastel tonlarda elbiseler, salaş bir saç modeli ve güzelliğinizi ön plana çıkartacak ama yaşınızı büyütmeyecek bir makyaj sizi çok daha güzel gösterecektir.
Hala elbisenize, saçınıza ve makyajınıza karar vermediyseniz Forever New 'le birlikte oluşturduğum kombinlere hep birlikte bakmaya ne dersiniz?




Bu postu hazırlarken kendi lise yıllarıma gittim. İlk balomda ne kadar heyecanlıydım. Şimdi aynı heyecanı hatta daha fazlasını sizler için kombin oluştururken tekrar yaşamış oldum :)

İlk kombinim Bebek Mavisi Opal İşli Maksi Elbise oldu.. Elbisenin üst bedenindeki işlemeler sayesinde gece boyunca ışıl ışıl görünebilirsiniz. 
 
2. Kombin olarak , uzun & klasik ama gösterişli bir elbise tercih ettim. Bu elbise 8 farklı şekilde kullanılabiliyor. Omuzlarını açık bulduysanız önünde iki tül var bunu boynunuzdan bağlayıp omuzlarınızı kapatabilirsiniz. 

Bileklik: Kate Bileklik
3. Kombin olarak kısa bir elbise seçtim. Genç arkadaşlara çok yakışacağını düşündüğüm bu Mint yeşili bu  uçuş uçuş  elbiseye bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim. ;
Elbise: Bethany Balo Elbisesi (Benzeri)
Küpe: Imogen Küpe

Bu elbiseyi gümüş renklerle kombin edip biraz daha ışıltı katmak isterseniz Belle Portföy Çantayı kullanabilirsiniz;

Son olarak Pudra Pembesi yakası kapalı bir elbise seçtim;
 Elbise çok sade olduğu için küpe, bileklik, çanta ve ayakkabıda bol ışıltı seçtim;
Elbise Eliza İşli Uzun Elbise (benzeri)
Opal ve Kristal taşlı Çanta: Isabella Portföy Çanta
Photo: @mehtapozkayaphotography

Bu özel günde  Ebiseniz gibi saçınız ve makyajınıza da aynı özeni göstermeyi unutmayın. Topuzlar yerine evde maşanızla yapabileceğiniz dağınık bukleleri kullanmanızı tavsiye ederim.

 Omuzları açık bir elbise seçtiyseniz saçınızı açık bırakabilirsiniz. Elbiseniz sade ise saç aksesuarlarını tercih edebilirsiniz..
Omuzları kapalı bir elbise tercih ettiyseniz yarım toplu bir model tercih edebilirsiniz. Taze çiceklerle saçınıza renk katabilirsiniz;

Makyaj olarak hafif pastel & toprak renklerini kullanmanızı öneririm. Eğer kendiniz yapamıyorsanız MAC mağazalarından randevu alıp makyajınızı profesyonel ellere bırakabilirsiniz. Makyajın fiyatı 160TL ancak bu tutar değerinde ürün satın alabildiğiniz için aslında makyaj bedavaya geliyor :)
Randevu almayi ihmal etmeyin


Tüm  fotoğraflar  @mehtapozkayaphotography tarafından çekilmiştir.
eğlenceli bir gece geçirmeniz dileğiyle :*

Benzer Yazılarım

6 yorum:

  1. Mac te olan bu kampanya kisa bi sureligine mi var. Ayrica elbiselerin hepsi harika olmuş. Bi elbise bu kadr sik ve zarif durr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır her zaman var bu uygulama :) İltifatın için çok teşekkür ederim :*

      Sil
  2. çok güzelsiniz ve tüm kombinler çok yakışmış, bayıldımmm

    YanıtlaSil
  3. Macin olayını pek anlayamadım biraz daha açıklamalı anlatabilir misiniz lütfen çünkü gitmeyi düşünüyorum ve pek bilgi edinebileceğim bi yer bulamadım

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara