Dove,

Dove Kırık Uçlara Karşı Etkili Bakım Kürü İncelemesi

09:19 chunlibeauty 7 Comments

Saç uzatmak bakım ve zaman isteyen bir süreçtir. Düzleştirme, maşa yapma gibi ısısal işleme maruz kalan saçlar kurumaya başlar. Bu kuruma neticesinde de saçlar incelir ve kırılır. Kıralan saçta düzgün uzamaz ve kötü görüntüye neden olur
Saçını uzatmak isteyip kırıklardan dolayı uzatamayanlar için  Dove  yeni bir teknoloji geliştirmiş. Kırık uçlara karşı etkili bu bakım küründeki  Polielektrolit Kompleks teknolojisi içindeki pozitif ve negatif yüklerin birbirini çekmesiyle kırık uçların birbirine mıknatıs etkisiyle yapışmasını sağlıyor.  Reklamlarında da söylediği gibi 3 kullanımdan sonra saç uçlarında oluşan kırıkları toparlayıp daha güzel&pürüzsüz bir görüntüye kavuşturuyor. Bu deneyimi daha iyi anlatabilmek için kısa bir video ve öncesi sonrası fotoğrafları hazırladım;

  Bu kürü her yıkamadan sonra sadece saç uçlarına (diplere getirmemeye özen göstererek) uyguluyoruz.

Bakım kürünü ister ıslak saça, isterseniz kuru saçınıza uygulayabilirsiniz. 
Kokusu gayet güzel. 
Saçları ekstra yumuşatmak ya da parlamaktan ziyade saç uçlarının daha pürüzsüz ve güzel görünmesini sağlıyor. Kürün tamamlayıcısı olan şampuan ve  saç kremi de birlikte kullanıldığında bu etki daha artıyormuş. Ben sadece saç kremi ve kürünü uyguladım ve farkını görebildim. ,
Çektiğim video da bu farkı daha iyi görebilirsiniz;


Saçlarımda oluşan elektriklenmeyi de kontrol altına aldı ve kabarmasını bir nebze de olsa engelledi ;
Sonuç olarak vaadini yerine getirdiğini düşünüyorum. 
Süreklilik isteyen bir ürün. Bırakıldığında mıknatıs etkisi geçeceği için kırıklarınız tekrar ortaya çıkmaya başlayabilir.
 Kırık uçları düzelttiğimize göre saçlarımızı gönül rahatlığı ile uzatıp şekillendirebiliriz :)

Benzer Yazılarım

7 yorum:

  1. Cidden cok fark etmis! Bende deneyecegim kesinlikle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak herkes beğenmiş gibi :) ;Umarım sen de seversin :*

      Sil
  2. Blogunuzu takibe başladım. Yazılarınız çok bilgilendirici.
    Ben de bloguma beklerim :)
    http://guzellikdenizi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Bu bakim kürünü bende kullandım ve umutsuz kırık saçlarımı gayet toparladı .bende tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Fiyatı ne kadar bide tüm seriyi kullanmak zorundamiyiz lutfen cevapla :-)

    YanıtlaSil
  5. Ben de kuaförüm. Bu kırıklar konusunda araştırıyorum. Şu ana kadar kırıklara iyi gelen çok ürün gördüm. Ancak burada da yazıldığı gibi Dove marka bile devamlılığıgerektiriyor. Anladığım kadarıyla bu da yıkandıkça saçtan akıyor. Saçtan akmayan kalıcı bir şey araştırdım. Sadece bir marka var iddialı. Kullanan varsa lütfen bana geri dönerse sevinirim. Liquid Keratin Serum veya botox da olabilir. %-6 tane sidede var aklımda kalan keratinbotox.com veya keratinbakim.com olabilir. Bir de Global keratinin var. Ayrıca NIKA nın da var. Fakat bunları denedim. Hep sentetik. İlk günler iyi gibi. Sonra akıyor.

    YanıtlaSil
  6. Kuaför Sabit Bey, Merhaba, Buse hanımın kremi evet çok harika, dedğiği gibi süreklilik isteyen bir ürün. Ben sizin dediğiniz keratinbotox.com sitesindeki Liquid Keratin Serumunu aldım. Size çok çok minnettarım. Kırık falan kalmadı. Bu mucize gibi birşey. Üzerine de saf arganla geçiyorum. İnanılmaz güzel oluyor.

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara