CK Hair,

Küllü Renk Saç İçin Gümüş Cila

09:30 chunlibeauty 17 Comments

 Saçımızdaki turuncu ve dore yansımalardan nasıl kurtuluruz? 
Kuaförünüzün bir türlü küllü renkleri yapamamasından şikayetçiyseniz  sizlere ufak bir tavsiyem var!  Bildiğiniz gibi saçlarım bir dönem dore kumraldı. Dore rengi bir süre kullandıktan sonra pek benimseyemeyip tekrar küllü kumrala geçiş yaptım.  Ancak alt zemin dore olduğu için üzerine atılan küllü renk zamanla akıp dorelik tekrar gün yüzüne çıkmaya başladı. Ben de bunu yok etmek için Silver Cila yaptırdım.



Silver Cila sarı saçlarda platin rengini korumaya yardımcı oluyor. Aynı zamanda benim gibi saçlarında dore yansımaları nötrleyip küllü renge çeviriyor. Bu cila koyu gümüş mor renginde. Bildiğiniz gibi turuncu / sarı renklerinin karşıt rengi mor ve mavidir. Bu nedenle, turunculaşmış ya da benimki gibi dore parlama yapan saçları nötrlemek için bu renk kullanılır. 
Gümüş cila saçımdaki sıcak dore tonu soğuklaştırıp daha küllü bir renk elde etmemi sağladı. Özellikle uç kısmındaki sarılarım platin sarısı oldu. Dip kısmındaki doreliğin yoğun olduğu yer de epeyce küllüye çevrildi. 


Bir de Cila işleminden sonra evinize Loreal'in gümüş şampuanını alıp onunla da devam ederseniz dore yansımalara tamamen elveda demiş olursunuz :*

Benzer Yazılarım

17 yorum:

  1. Benimde saçlarım sizin ilk fotoğrafınızdaki gibi sarılık istemiyorum artık çok sıkıldım küllü açık kumral istiyorum hiç sarı istemiyorum ne yapmalıyım evde kendim boyamak istiyorum ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
  2. sadece gümüş şampuan kullansak doreliği alır mı?

    YanıtlaSil
  3. Ben bu gümüş renkli şampuanı beyaz saçlar için sanıyordum. Sarının rengini korumak için olduğunu bilmiyordum. Hatta bembeyaz saçlı bir tanıdığım bundan kullanarak hafif lilamsı saçlarla harika görünüyordu. Genelde insanlar bembeyaz saçlarla dolaşmazlar, çünkü asla o saç beyaz olmaz, sarımsı beyaz çirkin bir renk olur. Bilgi için teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş hemen deneyeceğim. https://tubakonuksever.wordpress.com/2015/10/19/blonde-brown-bronde-sac-rengi/

    YanıtlaSil
  5. Bu silver shampoo sacda 10-30 dak bekletilirse etkisi inanilmaz oluyor

    YanıtlaSil
  6. Bu silver shampoo 10-30 dak bekletildiginde guzel kullendiriyor

    YanıtlaSil
  7. Bu silver shampoo sacda 10-30 dak bekletilirse etkisi inanilmaz oluyor

    YanıtlaSil
  8. Benim saçom şuan turuncu olayın yaparmı bu şampuan ve geçiçcimi yapar

    YanıtlaSil
  9. Benim saçom şuan turuncu olayın yaparmı bu şampuan ve geçiçcimi yapar

    YanıtlaSil
  10. ben kendim cilamı kendim atıyorum tüp boyayı 4.50 tl alıyorum bana 10 kez cila yapıyor .cilaya 50 tl bayılmak mı.

    YanıtlaSil
  11. ben kendim cilamı kendim atıyorum tüp boyayı 4.50 tl alıyorum bana 10 kez cila yapıyor .cilaya 50 tl bayılmak mı.

    YanıtlaSil
  12. ben kendim cilamı kendim atıyorum tüp boyayı 4.50 tl alıyorum bana 10 kez cila yapıyor .cilaya 50 tl bayılmak mı.

    YanıtlaSil
  13. Belgin hanim Hangi marka ve renk aliyorsunuz

    YanıtlaSil
  14. Saçlarım sarı renkte mavi ve gümüş boyayla cila attım iki üç kez saç rengim daha düzgün bi tona geldi. Bemce evde rahatlıkla cila yapılabilir. Gerek yok diyorum kuaföre :D

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara