Abiye,

Düğün Koşturmacasında Neler Yaptık?

12:10 chunlibeauty 4 Comments

Uzuuun bir aradan sonra yeniden herkese merhabalar!! Tatil, Ramazan, Bayram ve sonrasında Düğün telaşı derken araya koca bir zaman dilimi girdi. Sizlere anlatacak çok şey biriktirdim.
İlk olarak kızkardeşimin düğün koşturmacasını kısaca sizlerle paylaşmak istiyorum;


 Öncelikle işin en zevkli kısmından başlamak istiyorum;  
Gelinlik seçimi..!
  Aklımız çok karışmasın diye gelinlik alışverişine kızkardeşimle ikimiz çıkmıştık. 
Çok büyülü bir an gerçekten..  Pınar gelinlik denedikçe heyecanımız giderek artıyordu. 
Aslında ne istediğimizi az çok biliyorduk. Bu sebeple çok yorucu bir gelinlik bakma serüvenimiz olmadı. Hatta 4-5 farklı modelden sonra Vucut tipine en çok yakıştığını düşündüğümüz A kesim romantik bir gelinlikte karar kıldık. 
Dipnot: Gelinlik seçerken sabit fikirli olmamanızı öneririm. Bu özel günde güzel bir gelinlik seçebilmek için vücudunuzu  iyi tanıyıp nereleri gizleyip, nereleri vurgulayacağınızı çok iyi bilirseniz kendinizi prenses gibi hissedebilirsiniz.
 
 Bana gelecek olursak;
Başkasına fikir verirken çok kararlı biriyken iş kendime gelince karsızlıklar kraliçesi oluyorum. Ailedeki herkes kıyafetini almış, düğüne bir hafta kalmış ben hala elbise bulamamıştım. Nişantaşı, Fatih, Bakırköy her yeri talan ettikten sonra kafamdaki modele en yakın elbiseyi Bakırköy'de PTT nin oradaki abiyecilerden birinde buldum. 
Saç ve Makyaj;
 Bu özel günde saç  ve makyajımızın detaylarını Mali  Kuaförde Gelin koçu  Seval'e bıraktık. 
*Sizler de klasik kuaförlerin kafasına göre bir model oluşturmasını istemiyor ve o güne size özel, sizin isteğinizi dikkate alınarak hazırlanmak istiyorsanız Mali Kuaförün Gelinkoçluğu hizmetini tavsiye ederim. 

  Abartılı dağınık topuzlar ya da fazla salaş modeller Pınar'ın tarzına çok uymuyordu.  Gelinliğinin romantik havasını destekleyecek, kalıp gibi olmayan sade bir saç modeli yapıldı;

 Ben de örgülü hafif salaş bir model istiyordum ama şöyle olsun mutlaka dediğim bir model yoktu. Mali ekibi beni artık iyi tanıdığı & ben de onlara sonsuz güvendiğim için kararı onlara bıraktım.. Sonuçta böyle bir model ortaya çıktı;
 
* Makyaj
Bence makyaj saçtan daha önemli bir detay. Sonuçta duvak ve taç saçı zaten kapatıyor. Bu sebeple kuaför  arayışındaysanız makyaji iyi olan bir kuaför ya da dışarıdan bir makyozle anlaşmanızı öneririm. 
 Biz makyajı da yine Mali Kuaförün Makyözü olan Ebru Hanımın ellerine bıraktık.. Gözlere ağırlık verilen bir makyaj yaptı. Yalnız gerçekten gece boyunca bir gram bile oynamayan bir makyaj oldu.. 



Manikür;
 Mali Kuaförde günün anlam ve önemine uygun şekilde nail art yaptırdık;


Gelin Çiçeği;
Bu konuda seçimimiz canlı çiçekten yana oldu. Yeşilköy'de ki Gülşah Çiçekcilik bize bu konuda çok yardımcı oldu. İstediğimizden daha da güzel bir buket hazırladılar;


Daha fazla detaya girmeye gerek yok sanırım :) Çok ama çok eğlendiğimiz, Pınar'ın kendini gerçekten prenses gibi hissettiği bir düğün oldu.. Darısı tüm isteyenlerin başına diyorum :*

Düğün  öncesi  ve düğün  günü  her anımızda yanımızda olan Mali Kuaför Gelin Koçu Seval'e  sonsuz teşekkürler  💞

Benzer Yazılarım

4 yorum:

  1. Ay çok güzel olmuş, senin ve pınar gibi bir ablam olsun isterdim ya ikinizi de çok seviyorum başarılar dilerim ve pınara da bir ömür mutluluklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yazı olmuş, emeğine sağlık. :)
    Elbisene bayıldım, ne kadara aldığını merak ediyorum, ben de tam olarak böyle bişi istiyorum ama nerede bulabilirim veya ne kadara alabilirim bir fikrim yok henüz, fiyat aralığı verir misiniz rica etsem? Sizde görünce sormak istedim. :)

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş gerçekten.mutluluklar dilerim kız kardeşine.benim kızkardeşimin düğünü iki hafta önce oldu size de bir suru şey danışmıştım aslında.saclarimi sizin modelinizi gosterdim. Ama tabiki yapamadi. Makyajda saçma olunca çok da mutlu olamadık kabus gibi bir gündü.

    YanıtlaSil
  4. Mutluluklar dilerim size bir sorum olucak kameranızın markası ve modeli nedir ? :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara