Kirpik Kıvırıcı,

Dolgun ve Uzun Kirpikler Icin Ne Yapmalı?

10:41 chunlibeauty 13 Comments

Uzun ve dolgun kirpikler ifademize çok daha feminen bir görüntü kazandırır.  Bu sebeple sürekli yeni maskaralar deneyerek kirpiklerimizde takma kirpik etkisi yaratmaya çalışıyoruz.  Ancak etkileyici bakışlar için maskara seçimi kadar onu nasıl uyguladığımız da son derece önemli.  Düzgün uygulama yapılmadığı zaman birbirine yapışan kirpikler kötü bir görüntüye neden oluyor. 

Bugün de sizlerle belirgin kirpiklere kavuşmak için yaptığım aşamaları  paylaşmak istiyorum;


1- Öncelikle doğuştan kıvrık kirpiklere sahip değilseniz ''maskara kadar önemli olan'' Kirpik Kıvırıcı edinmekle işe başlamalısınız. Ben Shiseido kullanıyorum ve çok memnunum. Ama bir sonrakinde bu konuda nam salmış Shu Uemura alacağım sanırım.


* Kirpik kıvırıcısını üst kirpik dibine sabitliyoruz ve 5-10 saniye sıkıştırıp bırakma işlemi yapıyoruz.
Şu yazımda kirpik kıvırıcı kullanımı ile ilgili detaylı bir yazı yazmıştım.

2- Kirpik bazı kirpiklerimize  dolgunluk  kazandırırken, aynı zamanda daha uzun ve hacimli görünmesini sağlar.  Piyasada bir çok markanın kirpik bazı var. Son zamanlarda Benefit'in kirpik bazını kulanıyorum. Piyasadakiler gibi beyaz olmadığı için daha kullanışlı buluyorum. Ucuz olarak Flormar kirpik bazı gayet başarılı. *Siz de  bu konuda beğendiğiniz tavsiye ettiğiniz varsa yorum kısmında yazarsanız çok mutlu olurum.

* Kirpik bazını kirpiklerimizin dip kısmından başlayarak sağa sola hareketlerle yukarı doğru uyguluyoruz. 

3- Kıvırma ve dolgunluk işlemini kirpik kıvırıcı ve kirpik bazı ile hallettiğimize göre geriye bir tek kirpiklerimizi upuzun gösterecek maskara seçmek! Benim bu konuda çok sevdiğim 2-3 maskara var;

* Başımızı hafifçe yukarı kaldırıp düz bir şekilde önümüze bakıyoruz. Arından göz kapağımızı elimizle hafifçe yukarı kaldırıp kirpik dibinden maskarayı sağa sola hareketlerle uyguluyoruz.. Bu işlem kirpiklerimizin daha yoğun görünmesini sağlar.
 * Kirpiklerimizde topaklanmanın en önemli nedeni ilk katın hemen ardından 2. katı sürmemiz. Topaklanmayı önlemek için maskarayı bir gözünüze uyguladıktan sonra bekliyoruz o sırada diğer gözümüze uygulama yapabiliriz. Ardından tekrar ilk göze 2. katı uyguladığımızda topaklanmanın önüne geçmiş oluruz.  
* Kıvırıcının etkisini kaybetmesini istemiyorsanız waterproof maskaraları kullanmanızı tavsiye ederim. Normal maskaralarda kıvırıcının etkisi çabuk geçiyor. 

4- Siyah ya da kahverengi göz kalemini kirpik diplerimize uygulayarak kirpiklerimizin daha dolgun görünmesini sağlayabiliriz.

*Kirpik dibine ve göz içine kalemi uyguluyoruz.

5- Gözlerinizin daha büyük görünmesini istiyorsanız alt kirpik dibine ten rengi, beyaz ya da Benefit'in high browu gibi hafif pembe beyaz bir kalem kullanabilirsiniz.

Kirpiklerim düzensiz olduğu için en fazla bu kadar hizaya sokabiliyorum. :) Bu sebeple sizinde kirpikleriniz istediğiniz gibi tek tek ok gibi olmuyorsa çok fazla takılmayın derim. 


Unutmadan  maskaraların kısa ömürlü olmasının nedeni fırcayı her çıkardığınızda içine bakteri taşımamızdan kaynaklanıyor. Bu nedenle 3 ayda bir yenilemede fayda var.  

Benzer Yazılarım

13 yorum:

  1. Benim kirpiğim ne kadar çok kıvırırsam kıvırayım böyle olmuyor :( hemen aşağıya iniyor. Sanırım sorun kirpik kıvırıcımda, işe iyi bir kirpik kıvırıcısı alarak başlamam lazım 🙅🏻 ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kirpiklerin düşmemesi için waterproff maskaralardan kullanabilirsin.

      Sil
  2. Busecim paylasimin icin tesekkurler, rimel secimlerini marka olarak paylasmani rica edecegim. Fotograftan rimmel markasini farkettim sadece...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ücününde isimleri net aslında :/ benefit theyre real, makeupforever smoky strech :)

      Sil
  3. Ben cidden rimel sürmeyi bilmiyormusum bu yazıdan sonra anladım. Diğerlerini bilmiyorum ama they're real rimeli bir kere kullandım çok sevdim. Bir de benim nacizane bir önerim;mavalanin bir kirpik ürünü vardı ben hatta onu kaslarıma da kullanmıştım izmit mehmet tatlı'da kaslarımi alırdırdigim bayanın önerisi üzerine. Çok da memnun kalmıştım tavsiye ederim kalinlastiriyor killari☺☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AA bilgi için teşekkür ederim mutlaka bakacağım! :) Çok teşekkr ederim

      Sil
  4. Benefit kirpik primer'i cok merak ediyorum, en kisa zamanda alacagim. Simdi Dior Maximizer serumu kullaniyorum - harika bir urun, tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Benefitin avantajı beyaz olmaması.. Bir de Kendi maskarısının altına sürdüğümde daha kolay kirpikten cıkarabiliyorum

      Sil
  5. Dior maximizer serum baz maskarasini da deneyebilirsiniz.. Olmayan kirpiklerimi mukemmel gosterdi :)

    YanıtlaSil
  6. Artdeco maskara bazını kesinlikle ömeririm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu duydum ama hiç denemedim elimdeki bitince bakabilirim :)

      Sil
  7. Yazı tipinizin ismi nedir?

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara