inceleme,

Shiseido Ever Bloom Parfüm İncelemesi;

13:52 chunlibeauty 2 Comments

''Gözler için resim var. Kulaklar için müzik var. Dokunuş için heykelcilik. Peki ya koklama için? Ben gerçek bir sanat eseri olarak tanınacak bir parfüm yaratmak istiyorum. SHISEIDO’NUN İLK BAŞKANI Shinzo Fukuhara''

Son zamanlarda sık kullandığım parfümleri tek tek paylaşağımı yazmıştım. Bugün de yine çiçeksi kokulardan severek kullandığım Shiseido Ever Bloom'u sizlerle paylaşmak istiyorum; 

Oldukça feminen ve buram buram çiçek kokan bir parfüm. İlk sıktığımızda Lotus çiçeğiyle hafif ve rahatlatıcı bir açılış yapıyor.

Beyaz çiçeklerle devam ediyor ve dip notalardaki misk notası ile yine nazik bir şekilde sonlanıyor.

 Parfüm içeriğine bakacak olursak:
Üst Notalar: Lotus çiçeği, Bulgar gülü, Yasemin,
Orta Notalar: Gardenya. Portakal çiçeği
Dip Notalar: Misk, Hinoki ağacı.
Parfüm şişesi bana göre fazla sade. Ama çok fazla yer kaplamadığı için çantada kolaylıkla taşınabilinir olmasını sevdim. Tam anlamıyla bahar kokusu diyebileceğimiz. koku kalıcılığı yüksek bir parfüm.
Shiseido Ever Bloom parfümü 30 ml, 50 ml ve 90 ml’lik şişelerde EdP şeklinde satışa sunulmuş.
Fiyatları hakkında bilgi almak ve satın almak için;
MakyajTrendi.com 'a bakabilirsiniz.

Benzer Yazılarım

2 yorum:

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara