Bio Kıl,

Bio Kıl / Micropigmentasyon Kaş Estetiği Detayları

09:30 chunlibeauty 15 Comments

Kaşlarımız tüm ifademizi etkileyen, yüzümüzdeki en önemli bölgelerden biridir. Biraz uzun tutarsak üzgün, fazla kavisliyse sinirli (benimki gibi), fazla düz şekillendirilirse de ağlamaklı bir görüntü yaratabilir. Bu sebeple kaş şekillendirilmesi yapılırken yüz şeklimizi de baz alıp karar vermeliyiz. Modaya uyup yüzümüze gitmeyecek düz ya da kavisli bir modelde ısrar etmemek gerekir.
Yaklaşık bir, birbuçuk sene önce kaşlarımı kıl tekniği ile kalınlaştırıp bunu da sizlerle paylaşmıştım. Bu tarz uygulamaların ömrü olduğu için tekrar yeniletmek istedim ve bu sefer Tırnakbutik'te sevgili Ebru'ya gittim.

 Kaşlarım kendiliğinden aşırı kavisli olduğu için botokslu gibi çok kalkık duruyor. Ben de bu durumdan çok hoşlanmadığım için kavisi biraz daha azaltmak istediğimi söyleyip, Ebru'dan buna göre bir şekillendirme yapmasını istedim.

Micropigmentasyon /Bio Kıl uygulaması kozmetik anlamda kullanılsa da aslında medikal bir işlemdir. İşlemde kullanılan boyaların deri altına mikro iğnelerle kıl şekli verilerek enjekte edilmesiyle yapılır. Medikal bir işlem olduğu için hijyenik ortamlarda yapılması gerekir. Ayrıca basit bir işlemmiş gibi görünse de son derece dikkat edilerek yapılması gereken bir uygulamadır.

*Bio Kıl, Microblading, Micropigmentasyon bunların ne farkı var diyenlere de kısa bir bilgi aktarmak istiyorum;
Microblading her ciltte tutunamayan ve dolayısıyla kısa ömürlü bir işlem. Bunun yerine Micropigmentasyon ya da Bio Kılı tercih etmenizi öneririm. Bio Kıl'ın Micropigmentasyondan farkı nedir peki??
Farkı makineye ve micro iğnelerine bağlı olarak atılan çizgilerde belli oluyor. Bio Kıl uygulamasında çizgiler çok daha ince çıkıyor. Bu da doğala en yakın sonuç vermesini sağlıyor..

 Kalıcı kaş estetiği son zamanlarda yükselen bir trend olduğu için önüne gelen bu işlemi yapar oldu. Size tavsiyem her önünüze gelene yaptırmayın bu işlemi. Hatta şöyle söyleyeyim instagramda benim kaşlarımı alıp ben yaptım deyip müşterilerini kandıranlar bile var. Telafisi de pek yok gibi birşey yani beğenmedim sildireyim dediğinizde sandığınız kadar kolay kurtulamıyorsunuz. Bu sebeple bu işlemi yaptıracaksanız mutlaka iyi araştırın.
Bir de bu tip işlemlerde ortalama 1-1buçuk sene ömür verirler. Ancak cildiniz yağlıysa bu süre daha da kısalabilir. Bunun bilincinde olarak karar vermenizi öneririm.

Kıl tekniği ile kaş estetiğini kimler yaptırmalı?
1- Doğuştan kaş şekli seyrek olanlar,
2- Yanlış kaş alımlarına bağlı olarak kaşı küsmüş olanlar
 3- Daha kavisli ya da daha düz kaşlara sahip olmak isteyenler
4- Kaşlarını kalınlaştırmak isteyenler
5- Kaşlarında asimetri olan kişiler
6- Rahatsızlık sonucu kaşları dökülenler (kemoterapi görenler doktor izni alarak)

Uygulama aşamasına gelecek olursak, öncelikle kaşı bir krem yardımı ile uyuşturuyorlar. 20 dk bekletikten sonra işleme alıyorlar. İşlem sırasında hafif bir ağrı hissediliyor ama abartılacak derecede bir acı söz konusu değil :)

Tırnakbutikte kıl oldukça ince şekilde çiziliyor. Bu sayede daha doğal bir sonuç elde ediliyor.
İlk bir kaç gün kaşlar normalden çok daha koyu duruyor. Özellikle açık renk kaşınız varsa bu görüntü çok yapay geliyor. Ama sakın paniğe kapılmayın çünkü öyle kalmıyor. Gün geçtikçe boya oturup rengi hafifliyor. Böylece kendi kaşınızla uyumlu daha doğal bir görüntü ortaya çıkıyor.
Uygulama sonrasında hafif kaşınma oluyor. Uygulanan bölgeyi sürekli nemli tutmak gerekiyor. Eğer önerilen kremleri uygulamazsanız uygulama yapılan bölge kabuklanırsa boya atar ve kalıcı makyajınız silinmiş olur.

Bazı kişilerde ilk uygulamada boya rengini alıyor ve tekrar rötüş gerekmiyor. Bu kişinin cilt tipine göre değişen bir durummuş. Özellikle yağlı ciltlerde boya kendini daha çabuk atıyor.. Bu sebeple ilk uygulamadan 2-3 hafta sonra tekrar bir kontrol gerekiyor. İlk  1. işlemde içinize sinmeyen noktalar varsa rotuş zamanında söylemenizi öneririm.
İlk işlem sırasında çektiğim videoyu izlemek isterseniz;
1 ay sonra rötuş yapıldı. Bu videoda gördüğünüz gibi bir üstteki uygulamanın bir ay sonraki hali. İlk uygulama (bir üstteki videonun son bölümü) ne kadar koyu görünüyordu değil mi?


Bu işlemi Tırnakbutikte yaptırdım. Salonlarında el,ayak bakımı, ipek kirpik, kirpik liftingi, protez tırnak, kaş tasarımı gibi bir çok uygulama yapıyorlar. Yerleri Bakırköy'de. Merak edenler  @Tırnakbutik instagram sayfalarından kendilerine ulaşabilirler.

Benzer Yazılarım

15 yorum:

  1. Ben de uzun zamandır düşünüyorum ama İstanbul'da yaşamıyorum bunu yaptırmak için gelmeden once fiyat bilgisi alabilmek mümkün mü acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiiki instagram hesaplarındaki telefon numarasından watsup yoluyla fiyat alabilirsiniz. Şehir dışından geleceğim Chunlibeauty Buse 'nin arkadaşıyım derseniz indirim yaparlar :)

      Sil
    2. yaa çok teşekkürler <3 :)

      Sil
  2. yüzünüz ne kadar güzel maşallah kaşlarınız da yüzünüze çok yakışmış

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş. Güle güle kullanın. Aynı işlemi bende bugün Ankara'da yaptırdım. Uygulanan bölgeyi sürekli nemli tutmamız gerektiğini belirtmişsiniz ama bana yaptırdığım yerde 72 saat boyunca su değmemesi gerektiği.. Yağ ve kremleri de 72 saat sonra uygulamam soylendi. Birde bu rötüş seansım. İlk seferde yeteri kadar renk tutmadı.. Sizce hemen nemlendirmeli miyim? Siz nasıl yapıyorsunuz acaba?

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş. Güle güle kullanın. Aynı işlemi bende bugün Ankara'da yaptırdım. Uygulanan bölgeyi sürekli nemli tutmamız gerektiğini belirtmişsiniz ama bana yaptırdığım yerde 72 saat boyunca su değmemesi gerektiği.. Yağ ve kremleri de 72 saat sonra uygulamam soylendi. Birde bu rötüş seansım. İlk seferde yeteri kadar renk tutmadı.. Sizce hemen nemlendirmeli miyim? Siz nasıl yapıyorsunuz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankarada nereye yaptirtabilirim bu islemii onerebileceginiz biyer varmi acaba

      Sil
    2. Ankarada nerede yaptirdiniz ve memnun kaldinizmi bende ankara icin guzel bir mekan ariyorumda

      Sil
  5. Merhaba

    Güzel görünüyorlar iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  6. Merhaba

    Çok başarılı bir çalışma güle güle kullanin

    YanıtlaSil
  7. Merhaba

    Güzel görünüyorlar iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  8. aynen dediğiniz gibi her eline bu aleti alan ben de kıl tekniği kaş tasarlıyorum diyor bu konularda çok dikkatlı olmama rağmen (hatta takıntım var tıp eğitimi almamış insanlara asla cilt bakımına bile gitmiyorum) benim gibi pimpirikli biri kazıklandı :) şekli kötü olmadı ama kıl tekniği4kontur olur sana cunku hiç kaşın yok denip mix parası aldılar ve full kontur yaptılar. kıl çizgiis denen bir şey yok. iş olup bittikten sonra kavga etsen nolur di mi? üstelik ben 3. yımdayım var rengi inanılmaz soldu kuru cildim olmasına rağmen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AA çok üzüldüm. Ama sildirebilirsiniz isterseniz??

      Sil
  9. Kabuk baglamamasi icin kremle nemlendirme süreci ne kadar zamanda tamamlanıyor? Ne zamandir yaptirmak istiyorum.. 24 temmuzda düğünüm var. Rütuşa girmeden (ikinci dugunu de atlatinca yaptirabilirim ancak.) Bu zamanlarda yaptırsam olur mu sizce

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara