Eyelash,

Makyaj 1 (Mac Fluidline)

12:38 chunlibeauty 4 Comments


 Aslında cok renkli makyaj yapmam.. Vazgecilmezlerim siyah kalemler ve eyelinerlerdir.. Son zamanlarda itsbeauty de arkadaşların tavsiyeleri üzerine mac fluidline blacktracki almıştım.. Tek kelimeyle harika.. Benim göz cevrem yaglı bir yapıda oldugundan kalemler bir iki saat icinde akar.. ancak Fluidline aldıgımdan beri başka birsey kullanmaz oldum.. En uzun süre akmadan bozulmadan duran tek eyelinerim :) Bu jel eyelineri sürmek icin birde fırcaya ihtiyacımız var.. Ben kesik uclu fırcalardan kullanıyorum..




        Benzer Yazılarım

        4 yorum:

        1. aaaa merhaba:)ıts beauty den tanıdık geldi nickin bakiim dedim burdada yazmışın :):)bende sevindim :)

          YanıtlaSil
        2. :) evet canım orda moderatörüm benim blogumada ho$geldin tekrar :)

          YanıtlaSil
        3. Merhaba,
          Makyajını çok güzel yapıyorsun.
          Fondöteni sürerken ne ile sürüyorsun?
          Teşekkür ederim...:)

          YanıtlaSil
        4. rimelin çok hoş :) markası nedir

          YanıtlaSil

        Yorum bırakmak isterseniz;

        Bu Blogda Ara