Inglot,

Inglot 27TG Duo Fiber Fırçam

11:43 chunlibeauty 10 Comments



 Inglot 27TG Duo Fiber firca  fiyat 55 tl
Sap: Tahta
Kıl / Lif: Taklon + Keçi (Sincap Muadili)

Bu firca ne i$e yarar;
Fondoten sürerken en doğal görünümü yakalamamizi saglar :)...Nasil kullanicaz bunu peki;
Likit fondoten kullaniyorsak fondoteni noktacıklar halinde tüm yüzümüze tamponlayarak sürüyoruz. (Tamponlamakta ne demek derseniz; Noktaciklara hafif vuru$lar yapmak diye aciklayabilirim ancak :P ) Tek fondoten icin kullanilmiyor tabi.. Isteyen allik icinde kullanabilir, pudra icinde yada makyaj bazini sürerkende.. Ayrica Krem alliklardada cok güzel sonuclar veriyor.. Herkeste olmasi gereken joker fircalardan biri.. $iddetle tavsiye ediyorum..NErden alabilirim dersenizde, Park Bravonun bünyesindeki Inglot magazalarindan alabilirsiniz.. MAC`teki muadili su aralar 85 TL civarlarinda..

Benzer Yazılarım

10 yorum:

  1. Bende hala kararsızım bu fırçayı almakta.. Sünger kullanıyorum likit fondötende.. Ama neden olmasınnn!..

    YanıtlaSil
  2. Süngerden daha güzel bence.. İstersen magazalarda bir dene fırcanın yumu$aklıgı, fondoteni yüzde güzel dagıtması ve cok cok az bir ürünle ne kadar kapatıcı bir makyaj yapabilecegini görürsün :)

    YanıtlaSil
  3. ben de şu sıralar fondöten için fırça arıyordum canım, şuan kullandığım no name bir fırça var ama elle de sürsem onla da sürsem fondöten sürüldüğü gözeneklerden belli oluyor. tavsiye eder misin bunu gerçekten doğal bir görünüm veriyor mu?

    YanıtlaSil
  4. evet canim bir cok arkada$im bunu kullaniyor ve cok memnunlar.. Fondoteni az bir miktarda alip tüm yüzüne uygulayabiliyorsun.. hem dogal bir goruntu veriyor hemde cok iyi yayiliyor.. Benim en sevdigim fircalardan biridir :)

    YanıtlaSil
  5. Bende almısdım gecenlerde bu fırcadan
    park bravo kartıyla indirimden yararlanmısdım yeliz hn saolsun.gercekden cok yumusak ve güzel.

    YanıtlaSil
  6. Ben gecen yil almistm bu fircayi , bnce marifet fircadan cok uygulayan ellerde :) Bir de sabahlari aceleyle sungere gidiyor elim anck ozel gunlerde kullaniyorum gule gule kullan buse ...

    YanıtlaSil
  7. @Benli Begonya sende güzel günlerde kullan Park Bravo kartına ekstra bir indiirim oluyormu ki??

    @OZg Çok teşekkür ederim!! ben fırçadan başka birşeyle uygulamayı sevmiyorum Mishha BB kremide bununla uyguluyorum :D

    YanıtlaSil
  8. Ben bayramdan önce almısdım yanında fondöten almadım ama park bravo kartıyla %30 indirime aldım.Kart olmayınca fırca tek alındıgında indirimli vermiyolardı.Ama normaldede zaten fondöten alıp fırcasınıda alınca fırca indirimli oluyodu.

    YanıtlaSil
  9. Ya bn bu fırçayı alalı 1 sene olmadı ama çok fazla kıl dökmeye başladı bu aralar. ilk başta yoktu bu kadar.
    Tekrar yumuşak, kremli bir şampuanla yıkamayı denedim. Bakalım sonuç ne olacak?

    YanıtlaSil
  10. @Benli Begonya hadi ya onu bilmiyordum :) en iyisi kart çıkartayım bende sağol canım

    @Morkelebek hmm bende öyle bir sorun olmadı fırçalarda arada bir depresyonamı giriyor ne :D

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara