Eyeliner,

Eyeliner Kuyruğu Nasıl Düzgün Yaparız??

12:42 chunlibeauty 22 Comments

Eğer sizde eyelinerizin kuyruk kısmını düzgün çekemiyorsanız, yapmanız gereken çok basit bir teknik var oda bant yapı$tırmak :D Bantı istediğiniz açıda yapı$tırıp değişik kuyruk modelleride yapabilirsiniz..Sizcede fena olmamı$ değilmi??İlk önce kullanılan malzemelerimizi dizelim ;)
Malzemelerden en önce bantı kullanıyoruz istediginiz açıda yapı$tırıp lineri cekiyorusunuz..
Eyelineri çektikten sonra hala bantım köşede duruyor rimelimide sürmüş makyajım bitmiş.. Geri kalan tek şey bantı çıkarmak :) Bu arada sadece liner ve maskara var far filan kullanmadım..
P.S: REsimlere dikkatli bakınca bantı çok iyi yapı$tırmadığımdan dolayı hafif bir potluk olmuş :) affedin

Benzer Yazılarım

22 yorum:

  1. Ay coK iyi yapmisin bunu yayinlamakla ama..ben anlamadim canim :) sadece alt kisma mi bant yapistirdin yoksa uste de mi? resimde fazla belli degil :) senin sayende birgun bende:p basaracam hahaha

    YanıtlaSil
  2. alt kısmına canımm :) altta kalıyor bant :) tüm tüyoları verdik tüh boynuz kulağı geçmez in$allah :D

    YanıtlaSil
  3. hahahahahhahah Deli

    YanıtlaSil
  4. ilginç bir uygulama ama denemekte fayda var :))

    YanıtlaSil
  5. chunlii sen cok fenasın 40yıl düşünsem aklıma gelmezzz ! benımkihiç düz olmazdı,zaten kalemde güzel çekemem yamuk olur ucu:P

    YanıtlaSil
  6. :) ya evde boya yaparlarkende böyle yapmazlarmı düz cizgi olsun diye bant çekerler :D bende yüzümü gözümü boyuyorum düz cizgi icin bant ideal :D

    ben çakalsam sende MAC fırça seti yüzünden recep ivedik çakmasısın :P

    YanıtlaSil
  7. Böle yapabilmek için önce doğru düzgün eyeliner çekiceksin ki kuyruk yapabilesin ah ah zor iş:)Ama denemeye değer süper bi fikir.

    YanıtlaSil
  8. fashion house by zeto evet liner çekmek banada zor geliyor ince çekeyim derken giderek kalınla$tırıyorum :) sinir oluyorum.. Ben gel eyeliner kullanıyorum fırcada kesik uçlu.. Bu liner işinde fırca cok önemli belki eline uygun bir fırca kullanırsan sende iyi cekebilirsin :)

    YanıtlaSil
  9. Bende bir türlü çekemem şu kuyruk kısmını, hep silerim bu yüzden. Senin gözündeki süper olmuş, bir ara denemem lazım.

    YanıtlaSil
  10. bu dizdiğin malzemelerin yanına birde yetenek lazım cnm tek beceremediğim şey liner çizmek olmuyor nedense denemelere devam:)

    YanıtlaSil
  11. incecik çekilmişini severim ben
    ama asla kendime çekemem elim titriyor çünkü :)
    ama harika başarıyorsun sen bu işi :)

    YanıtlaSil
  12. Ben bUldum hem goz kapagina hem kenarina hem ustune hem altina bant yapistircam boyledikce ince bi eyleiner cekebilirim saniirm guzel fikir :P yarin deneyim yapacam :P

    YanıtlaSil
  13. :) Sanem özel bi yetenek gerekmiyor sevdikten sonra yapıyosun mcxx te$ekkür ederim yorumun için :D

    ''Fotograf penceresinden'' bende ince diye ba$layıp ay şurası olmadı burası iyi durmadı diyip kalınla$tırıyorum
    :D bana ne cok ince nede cok kalın yakı$mıyo :) güzel yorumun icin te$ekkür ederim

    YanıtlaSil
  14. aaa süpermiş valla.Ben hiç beceremiyorum umarım işe yarar

    YanıtlaSil
  15. umarım sizinde işinize yarar bu teknik :)

    YanıtlaSil
  16. benim gibi bir becereksiz için süper teknik teşekkür ederim busecim :)

    YanıtlaSil
  17. bant teknigini öğrendiğimden beri kullanıyorum...süper bence..ama bantı göze yapıştırmadan bir iki kere elinizin üstüne yapıştırmakta fayda var, malum göz derisi hassas..bu uyarıyı daha önce yaptıysan sorry, görmemişim :))

    YanıtlaSil
  18. çok güzel olmuş :)) bende kendimi bantlayıp deniycem bir ara.. ben kuyruğundan geçtim düz bi çizgi çizebilsem yeter :)))

    YanıtlaSil
  19. zeynepp dene bakalim olcakmi bekliyorum fotolar :D

    Nilggün haklisin evet bantin yapi$kanligini öldürmek gerekio biraz :)

    Dominika cok te$ekkür ederim :) umarim bu teknik i$ine yarar canim :D

    YanıtlaSil
  20. ellerine sağlık canım çok yararlı bir paylaşım olmuş benim gibi eyeliner çekme özürlülere :))

    YanıtlaSil
  21. cicibebe :) umarım daha iyi çekebilirsin artık :D

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara