Lens,

Makyaj - Solitica Mel Lensli Pempe Siyah

10:49 chunlibeauty 28 Comments

İlk Önce Flormar paletindeki en koyu pembeyi tüm göz kapağıma uyguladım
Daha sonra Mac Carbon farı her zamanki gibi Göz kapagımın kuyruk kısmına uyguladım;
Daha Sonra Mac FLuidline ile Eyeliner kuyruklu bir liner çektim (nasıl liner cektiğme bakmak isterseniz tıklayın)  Göz altınada Mac Carbon fardan sürüp hafif dağıtıp buğulu bir görünüm elde ettim.. Son olarak MAC Zoom Fast Blackla makyajımı tamamladım;
 P.s: Liner kuyrugunu hafif uzatırsanız bu şekilde gözleriniz daha iri ve güzel görünür

Benzer Yazılarım

28 yorum:

  1. çok çok çok yakışmış canımm yaaa:)maşallah.bu arada cildin de bebek gibi gözümden kaçmadı? ne kullanıosun ten makyajında?

    YanıtlaSil
  2. güzel yorumun içinn te$ekkür ederim canımmm :) Cildim bebek gibi değil malesef :) MAC Studio Fix Powder NC30 kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  3. herzamanki gibi süper bi makyaj olmuş renkler çok yakışmış resimli anlatımlarında benm için çok öğretici oluyo! bunun için ayrıca teşekkür :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş bu kabiliyetini ticarete dökmek lazım:)

    YanıtlaSil
  5. cok hos olmus sekerim. super :)

    YanıtlaSil
  6. Kaş,göz maşallah tam makyaja uygun. E yetenekte olunca. :)

    YanıtlaSil
  7. adsız = biricik kardeşin Pınar:)

    YanıtlaSil
  8. Cnm bnm yaptığın makyajlar çok güzel eee bı de kas göz güzel olunca tam oluyo :)))

    bugün kuzeniM dediki; ablamya bugün cildin çok hosuma gitti ya ay parçası gibisin ne güzel tenin dedi.
    Bende; heehehehe :D mac studio fix saolsun az önce onu sürmüştüm :)))) tabi biz koptuk :)))
    gercekten oturup ciltte bütünleşen bi pudra.

    YanıtlaSil
  9. "Zeynep" cok te$ekkür ederim canim artik senden daha cok makyaj resimleri bekliyorum :)
    "Hande" canim cok te$ekkür ederim begendigine sevindim :)
    "benim adsiz kardesim Pinar" sonunda takibine almi§sin beni :) ilk once sen parayi öde o zaman :)))
    "Roxana" cok te$ekkür ederim :) yorumlariniz olmasa bu kadar post yayinlamazdim herhalde :)
    "Mor Kelebegimmm" tatlim cok sagol mcx hakikaten studio fix cok guzel kapatiyor :) bende cok seviyorum

    YanıtlaSil
  10. Anemm anemmmm kurbaneeee :) çok güzel yaaa bitanemm ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. canım kaş rengin cok hosuma gidiyor.saç boyasılamı yoksaa kaş boyasılamı boyatıorsun.bıde rengını bılıosan sölersen cok sevınırım

    YanıtlaSil
  12. canım kaş rengin cok hosuma gidiyor.saç boyasılamı yoksaa kaş boyasılamı boyatıorsun.bıde rengını bılıosan sölersen cok sevınırım

    YanıtlaSil
  13. canim ikiside degil :) ka$larimi tüy sararticiyla aciyorum.. daha dogrusu rengini kiriyorum :) benim icin en kolay ve en iyi yöntem..5-10 dk arasi arada bir kontrol ediyorum istedigim renge gelincede silip yikiyorum..

    YanıtlaSil
  14. Ben bunada yorum yazmıştım daha önce ama belki da yanlış hatırlıyorum. Göz makyajını çok beğendim. Hem sade hem de şık. Abartıyı sevmem ben bu yüzden tonlamaların filanda çok doğal duruyor çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  15. ''Joey Potter'' Bu makyajıma degilde ba$ka bir makyajıma yorum yapmı$tın :) Beğendiğin ve yorumlar yaptığın için çok te$ekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  16. Rica ederim. Karıştırdım demekki. Biraz farklı senin teman o yüzden zorlanıyorum yorum yaparken ama alışırım :)

    YanıtlaSil
  17. çok guzel olmus sana cok yakısmıs pembe sarısınlarda cok tatlı duruyor..

    YanıtlaSil
  18. Joey Potter :D simdiki temam daha kolay sanirim :D

    Pelinuygun :D cok te$ekkür ederim canim begenmene cok sevindim.. Dedigin gibi bende sarisinlarda pembeyi cok seviyorum :D ama esmerlerede bir o kadar yaki$tigi kesin :D

    YanıtlaSil
  19. ay sana pembişler çok yakışıyo :))

    YanıtlaSil
  20. carbona bayılıyorum artı kirpikler de okkalı olmuş,,kim ne derse desin vallahi ben seviyorum mac maskaralarını...velhasıl çok yakışmış pek güzel olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  21. Canım çok yakışmış bu renkler sana benimde rimelim bitti senin kirpikleri görünce ne alıcağıma anında karar verdim:)

    YanıtlaSil
  22. @tubis çok teşekkür ederim :D

    @makyajlı kız çok teşekkür ederim dediğin gibi mac maskaraları kirpikleri çok belirgin yapıyor :D seven cok seviyor sevmeyende nefret ediyor :D

    @Zetooo canım benim çok teşekkür ederim bu rimeli ben çok seviyorum kirpikleri oldukca belirgin yapıyor ama bazı arkadaslarımda bir o kadar nefret ediyor yani ikisinin ortası yok :) o yüzden denemeden sakın alma :)

    YanıtlaSil
  23. cok güzel olmus makyajın döktürmüşsün yine :)

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel olmuş, çok beğendim. Lensler de süper. Bu zamana kadar hiç lens kullanmadım, denemedim bile. Sizin blogda görünce çok özendim. Bi ara araştırmam lazım.

    YanıtlaSil
  25. normelde sevmem pembeyı ve kımseyede yakıstırmam ama...sana cıdden cok yakısmıs guzel tasımıssın HAKSIZLIK yaa kırpıklerın cok uzun ve ne sursen gosterıosun:))))) ben loreal teleskopık dısında hıc bı mascarayla bole uzun dolgun yapamıyorum dogustan TORPILLISIN:)))

    YanıtlaSil
  26. @ Benli Begonya çok teşekkür ederim canım beğenmene çok sevdim :D eski bir makyajım aslında

    @3kişilikDünyam çok teşekkür ederim :) solotica lenslerini tavsiye ederim hem çok doğallar hemde cok rahatlar :)

    @esme çok teşekkür ederim bu ne güzel iltifat böyle!! :) bende pembeyi çok severim koyu renklerle karıştırınca güzel oluyor..

    YanıtlaSil
  27. kirpikler süper olmuş canım:))

    YanıtlaSil
  28. @özge çok teşekkür ederim canım :D

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara