Far,

Flormar Quartet Eye Shadow 405

13:57 chunlibeauty 5 Comments

Flormarın bu 4'Lü farlarını cok seviyorum.. Cok güzel renk veriyor ve kullanımı cok rahat :)  Bu ikinci paletim, digeride mavilerden oluşan TIK TIK bir paletti.. Bunda ise 4 alakasız renk yanyana ama renkler harika :) kesinlikle uzun süre kullanabilecegim bir renk skalası :) Şu renklerin canlılıgına bakarmısınız?? 
Bugün mavisi ile hafif bir makyaj yaptım az sonra yayınlarım.. Ama başka bir zaman daha agır bir makyaj yapmayıda pLanLıyorum :P

Benzer Yazılarım

5 yorum:

  1. oww ne güsel renkler.. ne makyaj döktürülür bunla

    YanıtlaSil
  2. hemen bu far'dan almalıyım:)
    güle güle kullan canım hepsi ayrı ayrı sana yakıscagından eminim..

    YanıtlaSil
  3. mavisi ve yeşiline bayıldım, çok canlı :)

    YanıtlaSil
  4. baLım sen arabik makyaj yaparsın bende türkish :D

    Azzra bencede cok güzel bir far :) bakalım nasıl durucak renkler bende merak ediyorum

    Zeynep bende en cok onları sevdım :) bakalım kullandıkca payLa$ırım burada :D

    YanıtlaSil
  5. canımcım flormarın bu dörtlü paletinin siyah ve kahve tonları var bende hakikaten sürümü ve renkleri çok harika bu renkleri de çok beğendim doğrusu alabilirim güle güle kullan şekerr

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara