Kozmetik,

LoreaL Bare NaturaLe GentLe MineraL Powder ve Makyajım

12:06 chunlibeauty 12 Comments

  Bare Naturale Gentle Mineral Powder Compact with Brush 414 Creamy NaturaL rengi.. Bunu kardeşim Mınay Strawberry indiriminden kapmış.. Ikı tanesini 22TL ye almış.. Bana gösterdiginde cok beğendim.. Oda birini bana hediye etti :)

 Bu pudra gercekten çok hoş kapatıcılığıda oldukça iyi bir ürün.. Ürünün icinde fırçasıda var.. Üstelik kutusunun arkasıda ayna gibi.. hani yanınızda ayna yoksa kutusunu cevirip işinizi görebilirsiniz.. Kardeşimin cildi benden acık oldugu icin bana biraz acık gelsede yinede sewdim... 

Benzer Yazılarım

12 yorum:

  1. bu kampanyadan önce anneme almıştık yine çilekten bu pudradan. onca markayı inceledik cildi hassas olduğu için mac,benefit,lancome,dior,becca,estee,youngblood vs vs... ama bunda karar kıldık çünkü cosmeticdatabase sitesinden baktığımızda en zararsız pudralar listesinde olduğunu gördük. sen ve kardeşinde gönül rahatlığıyla güle güle kullanın canım

    YanıtlaSil
  2. esroshumsu heheeh yıkıLdım ama ayaktayım imajı vermeye calışıyorum :P Öncesinde Mac Studio Finis Concelaer La cildimdeki kusurları kapadım onunda etkisi var tabiki.. :) ondan sonra pudrayı sürdüm ardındanda allık sürdüm

    Sanem hahaha Allahım yaa birseyimizde aynı olmasın :D cok sewindim canım bilgi icinde te$ekkür ederim tatlım kardeşimede diyim bunu :D

    YanıtlaSil
  3. demene gerek yok ;) bende çok beğendim gerçekten pudrayı tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  4. bende beğendim bendeeeeee :D

    YanıtlaSil
  5. chuml;çok ama çok bağendim ...eline ve koluna sağlık ..yaralı ceylanım :))

    YanıtlaSil
  6. cnm geçmiş olsun bu arada iyi ki sol kolun olmuş yani sağ kolun olsa nasıl makyaj yapardın..sonra mahrum bırakırdın bizi:) neyse şu loreal güzel görünüyor..sence benim tenime hangisi gider şimdi çileke baktım da bu arada buğday tenliyim ve suratım çok olmasa da sivilceli..öptüm(gmaile yazarsan sevinirim)

    YanıtlaSil
  7. Bence ten rengine çok güzel gitmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Eli, kolu, kanadı kırıldı hala şirinlikten geri kalmıyor. :))

    Yerim seni ben :)

    YanıtlaSil
  9. merhaba busee bu pudra cok güzelmiş :) kolun ıcın gecmıs olsunnn

    YanıtlaSil
  10. Mınay ben onu ıslak fırcaylada kullandım fondoten gibi oldu :D cok sewdim!!

    JAdore o zaman sanada alak :P

    Makyaj Arşivim cok te$ekkür ederim :D
    Yaralıda olsak tam gaz devam :D

    PiNaR digeride olsa yapardım ben :D sarışın olunca makyajsız gezmek cok feci ruh gibi!! :D Gmaile yazdım ;)

    Assenol evet bende cok sewdim :)

    Kelebegim :) kalırmıyım sen kalıyonmu??:)

    MEldacım naber yahu :) cok te$ekkür ederim :) gmailden mail atmışsın görmemişim hemen cevapladım tatlışım

    YanıtlaSil
  11. gerçkten cok hoş..bu makyajı nasl yaptgnı video ile gostermen mumkn mu

    YanıtlaSil
  12. ben kahve tonuyla yaptgnz makyajda cok begendm oda olursa cok guzl olurr:)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara