Events,

Bizimle MAC Lansmanina KatiImak Istermisiniz??

22:00 chunlibeauty 21 Comments

MAC sponsorluğunda süper bir çekiliş düzenliyoruz ancak süremiz kısıtlı.
Çekilişe esas lansman İstinyepark'ta gerçekleşecek olan "glitter and ice" koleksiyonunun özel müşteri lansmanı
Ben, MarjoOnTheBlogVespaGirlMakeup ve  Hersheyler blog sahibeleri ile beraber Glitter&Ice Koleksiyon temasında ilham alınarak hazırlanmış kış masalını andıran bir dekor eşliğinde koleksiyonu inceleyip, koleksiyonun 4 farklı makyaj uygulamasından birini MAC make up artistleri ile seçip bir güzel makyaj yaptıracağız. Ayrıca bir patenci kar küresinin içinde poz veriyor olacak lansman etkinliği olarak ve makyaj uygulaması sonrasında beraber anı fotoğrafı çektirilebileceğiz.
Peki bu etkinliğe nasıl katılabilirim derseniz...  

Yapmanız gereken blogumun izleyicisi olmanız ve bu yazıya yorum yapmanız!

Şansınızı arttırmak için 4 blogda birden çekilişe katılabilirsiniz ayrıca yorum kısıtlaması yok.
Peki bunları yaptıktan sonra neler olacak ? 
Her bir blogdan 5er okuyucu yani toplamda 20 kişi bizimle beraber 19 Kasım 2011 Cumartesi günü saat 13.00'de olacak... Bunun için şu andan başlayarak 18 Kasım 2011 Cuma günü saat 21.00'e kadar yorum yazarak çekilişe hak kazanabilirsiniz. Çekiliş sonuçları 18 Kasım 2011 Cuma günü saat 22.00'de bloglarda duyurulacaktır...

Not: Lütfen etkinliğie gerçekten zaman ayırıp katılabilecek olanlar yorum bıraksın.

Benzer Yazılarım

21 yorum:

  1. Ben de istiyorum, ben deee! :)))
    Başka türlü bir araya gelebileceğimiz yok zaten. :)
    Yeni makyaj blogum için de bulunmaz bir fırsat olacağını düşünüyorum. Umarım şanslılardan biri ben olurummm!

    YanıtlaSil
  2. Bende katilmak istiyorum
    Freeleyla@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Bende katılmak istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  4. hııım acaba ice bar da mı yapılacak tam o konsepte uygun bir seri :) katılmak isterriiimmmm....
    mirayzeybek@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. bendee burdayıııım :))

    YanıtlaSil
  6. süpermiş. Ins banaa cıkar:)

    YanıtlaSil
  7. Beni de goturuuun.İnaniyorum bana cikacak.Hepinize yaziyorum simdi:)

    YanıtlaSil
  8. Şansımı denemek istedim, bakalım :)

    YanıtlaSil
  9. MAC'ı çok beğenerek kullanıyorum, ürünlerim bitti yeni ürün almak için uzun zamandır fırsat kolluyordum o yüzden ben gelmek istiyorum...

    YanıtlaSil
  10. ben de isterim bende:) Mac ile tanışmak için iyi bir fırsat.

    YanıtlaSil
  11. bende istiyorummm hepimize bol şanssss;)

    YanıtlaSil
  12. Bende katılmak isterimmm.İzleyicin oldum bile:)

    YanıtlaSil
  13. Körlüğüm tuttu nerde izle butonu

    YanıtlaSil
  14. sağda canım reklamların altında :) belki görünmemiştir sayfanı yenilersen gelir

    YanıtlaSil
  15. Ben de katılmak isterim. Duyuruyu görünce cok heyecanlandım. Hem sizlerle tanısmak hem de Mac'in yeni kolaksiyonunu yakından incelemek süper!!! Zaten izliyordum bloğu. Resmi olarak da izleyici oldum :)
    Müge
    irresistible_nymph@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. internet explorerdan kaynaklıymış canım.chorme ile izleyicin oldummm:)
    Şans benden olsunnn

    YanıtlaSil
  17. bendeeee bendee:D bana gel bana

    YanıtlaSil

Bu Blogda Ara