Eyelash,

İ ENVY by KISS Premium Juicy Volume 02 Takma Kirpik

14:08 chunlibeauty 24 Comments

İ ENVY by KISS Premium Juicy Volume 02 KPE13 Yoğun Takma Kirpik
Watsons 'tan aldığım bu doğal kirpikleri bugün akşam bir kokteyle gideceğim için taktım ve sizler içinde resimledim.. Kirpik kutusunun içinden kendi yapıştırıcısı cıkıyor.. Gözüme uygun bicimde kısaltıp kirpiklerimin üzerinden taktım.. Sonuç olarak ben beğendim, peki ya siz beğendiniz mi?



İ ENVY by KISS Premium Juicy Volume 02 KPE13 Yoğun Takma Kirpik
Watsons 'tan aldığım bu doğal kirpikleri bugün akşam bir kokteyle gideceğim için taktım ve sizler içinde resimledim.. Kirpik kutusunun içinden kendi yapıştırıcısı cıkıyor.. Gözüme uygun bicimde kısaltıp kirpiklerimin üzerinden taktım.. Sonuç olarak ben beğendim, peki ya siz beğendiniz mi?
Fiyat : 22TL

Kiss i-Envy Au Naturale 02 Premium Human Hair Takma Kirpik
Uygulama: Bir cımbız yardımıyla kirpiği kutudan çıkartın. Yapıştırıcıyı temiz bir yüzeye bir miktar dökün, kirpiğin dip kısmını yapıştırıcıya batırın ve doğal kirpiklerinizin diplerini hizalayarak yapıştırın. Kirpikler göz kapağı ile temas etmeden doğal kirpik üzerine yapıştırılmalıdır. Maskara sürmeden önce 5 dakika bekleyin.
Kirpikleri Çıkartma: Gözünüzün dış kısmından başlayarak kirpikleri yavaşça çekerek çıkartın. Kirpik üzerinde kalan yapıştırıcıyı temizleyerek sonraki kullanımlar için kirpiği tekrar kutusuna yerleştirin.

Benzer Yazılarım

24 yorum:

  1. Wow çok güzel ve doğal,ben de almıştım geçen gün ama takamadım :/
    http://www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. süpeeermiş bunlaar ve çok doğal duruyolar tatlım:)

    YanıtlaSil
  3. Vay beee, çok güzel durmuş haa! Kirpikler oldukça doğal, çok hoş duruyor. Güle güle kullan.
    Biz şimdi bir de kirpik takma videosu isteriz senden. :))

    YanıtlaSil
  4. çok yakışmış çok da doğal durmuş... bayılıyorum bende böyle doğal duran takma kirpiklere

    YanıtlaSil
  5. @nasli cımbızla takmayı dene kolay oluyor :) benimde cok deneyimim yok ama artık daha kolay takıyorum:)

    @Gizzy canımm çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim mcx!

    @Tannesi cok tesekkür ederim canımmm :) Takma kirpik videosumu hmm pek anlatacak birseyim yok ama cekerim tabi :)

    @Mini minicik çok teşekkür ederim.. Doğal kıllardan oluşmasından dolayı doğal duruyor sanırım bende çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  6. çok hoş olmuş tatlım. Öyle abartı da durmuyor. Güle güle kullan cnm. :)

    YanıtlaSil
  7. bayıldımm çok doğal duruyo gerçekten =)

    YanıtlaSil
  8. çok doğal çok havalı çok romantik çok hoş olmuş canım:))

    YanıtlaSil
  9. super-super-super. baska kelime bulamiyorum.

    YanıtlaSil
  10. canım çok güzel olmuşsun:)

    YanıtlaSil
  11. çok yakışmış ve doğal durmuş, yani kısaltman çok daha başarılı bir sonuç vermiş :)

    YanıtlaSil
  12. şahane olmuş, bayıldım bayıldım bayıldım :)

    YanıtlaSil
  13. 'yavrum baban nereli,nereden bu kaşın gözün temeli!!'dedirten kaşın ve gözün var!! maşallah,hep böyle kaşlarım olsun istemişimdir!!! :)çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  14. @ MoR KeLeBeK cok teşekkür ederim canımmm!! beğenmene sevindim :)

    @alice evet bazı kirpikler çok yapay duruyor bu gayet güzel yumuşak kıllardan oluşuyor çok sevdim bende .)

    @ pempe gönlüm sende güzel sözlerin için çok teşekkür ederim canımmmm :)

    @ Adsız çoook teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  15. @özge çok teşekkür ederimmm beğenmene sevindim :D

    @gamjis evet uzunken yapay duruyor tam oturmuyor göze göre kısaltınca çok daha iyi oturuyor :)

    @ Marjo on makeup frenzy :D beğenmene çoook sevindimm!!

    @ FidoLand hahahahhe kaş kalın olunca şekil vermesi kolay oluyor vallahi :) gerisi makyaj hilesi :)

    YanıtlaSil
  16. ay hakikaten bu takma kirpik makyaja bambaşka bir boyut kazandırıyor,çok yakışmış sana da sevgili Buse...

    YanıtlaSil
  17. canım kaşlarını nerede aldırıyorsun,çok biçimli maşallah...istanbuldayım ben de,walla yer soylersen çok mutlu olacağım...

    YanıtlaSil
  18. canım takma kirmikleri ben çok beğeniyorum zaten makyajı çok güzel gösteriyor çokta yakısmıs sana ♥

    YanıtlaSil
  19. cok begendım. bu arada alakasız olacak ama saçlarının preslenmiş halı ıle fotolarını yayınlayabılır mısın? saç kesımını cok begenıorum ben de ole kestırmek ıstıorumçşimdiden teşekkurler

    YanıtlaSil
  20. bunlar gercekten benim de baya bir isime yariyor fotograf cekimlerinde... ama hala duzgun yapistirdigimi soyleyemem :) blogunuz cok faydali buarada basarilar!! eger fotograf konusunda yardimci olabilecegim bir sey olursa cekinmeden ulasabilirsiniz....

    http://nazlierdenphotography.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. oooo cok yakısmıs yalnız bayıldım!

    YanıtlaSil
  22. Cok yakismis tatlim ve cok dogal duruyor. Mart ayinda nikahim var kirpik olarak mac dusunuyorum ama baska bir oneriniz varsa yazarsaniz cok sevinirim
    Simdiden cok tesekkurler
    Bu arada bloga bayildim yararli bilgiler var emegine saglik cnm...

    YanıtlaSil
  23. çok beğendim çok güzel durmuş gözünüzde:) eyeliner haricinde başka birşey var mı gözünüzde.ben de bu tarz bi makyaj yapmayı planlıyrm bir gece için :)

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara