M.A.C,

MAC Glitter and Ice Makeup

09:29 chunlibeauty 13 Comments

MAC Glitter and Ice paletimle yaptığım makyajım;
Göz makyajını hafif tonlarda yaptım ancak kitin içinde ki diğer renklerde daha farklı kombinler de yapılabilir :)
Dudaklarımda yine kitin içerisinde ki An Imagine This (A) Ruj  ve Tra-La-La Lipglass
Bu palet + yine koleksiyon ürünlerinden olan mor pigmentide katarak yine hafif bir makyaj yaptım  

Siz nasıl buldunuz?? Beğenenler beğenmeyenler fikirlerinizi paylaşın lütfen :)

Benzer Yazılarım

13 yorum:

  1. Canım makyajın çok doğal,çok hoş olmuş ben çok beğendim.
    Video burdan açılmıyor,eve gider gitmez izleyeceğim,sabırsızlanıyorum :)

    www.margunundunyasi.blogpsot.com

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ve doğal bir makyaj olmuş, çok beğendim! <3 Buff allık şahane, çok yakışmış! :)

    YanıtlaSil
  3. @ Buda benim dunyam:) beğenmenize çok sevindim çok çok tşk. ederim :)

    @ makeupwithstyle :) güzel yorum için çok teşekkür ederim :) Buff u bende sevdim ama daha açık tenlilerde daha güzel duruyor

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim makyajını,harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  5. buse çok güzel oldun yawru,güle güle kullan.ama hala benim anlamadığım bir nokta var bu kit wintercool mu warm mı?ikisine de benzemiyor da :)

    YanıtlaSil
  6. @kozmetikperisi beğenip yorum yazdığınız için çok teşekkür ederim :D

    @Olur_oyle canım cok teşekkür ederim ikisi de değil şu linke bak istersen;
    http://karlasugar.net/2011/10/mac-festive-frost-face-kit-nordstrom/

    YanıtlaSil
  7. burnun uzun ve kontürle daha da uzattın hoş olmadı

    YanıtlaSil
  8. @Adsız yorum icin tsk. ederimm :) ancak burnumun ucunu koyultmamis olsaydim dediklerinize katilabilirdim :)

    YanıtlaSil
  9. gözünün üstüne kalem bile çekemeyen,ve küçücük gözleri olan biri olarak gözüm görmesin seni diyorum!!kızım bu ne güzelliktir ya,maşallah,o nasıl bir eye-liner çekiştir,valla tablo yapar gibi boyuyorsun ya şu gözlerini,hasetimden çatlıyorum ha!! :)
    tabi ki beğendim,otur, 10 :)

    YanıtlaSil
  10. çok yalın çok güzel olmuş

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. @ FidoLand bol bol pratik yap :) kalem cekerken kolunu bir yere daya öyle dene.. İnan zamanla el alışıyor ve kagıda cizgi ceker gibi cekmeye baslıyorsun :) Bu arada güzel sözlerin içinde ayrıca teşekkür ederim :)

    @Trendydolap :) cok teşekkür ederim beğenmenize sevindimm

    YanıtlaSil
  12. Rujunuzun rengi ve markası nedir acaba . Ayrıca çok güzel olmuşsunuz (:

    YanıtlaSil
  13. burnunuz çok uzun duruyor estetik mi?

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara