Allık,

MAC Festive Frost Face Kit Swatches

12:07 chunlibeauty 10 Comments

''En ışıltılı, en güzel ve en büyüleyici renklerden oluşan bir koleksiyon! Sallanabilir kar küreli kutuları sayesinde altı renk tonunun eğlenceli festivaline tanık olun! Sezonun bütün ışıltı ihtiyacı burada!''

MAC yılbaşı Glitter İce koleksiyonundan bu cicileri size tanıtmak istedim.. Aslında bu ürünlerle bir makyaj videosu da hazırladım ancak onu bu akşam yada yarın yayınlayabilirim :) 
Gördüğünüz gibi Bu kit;
Bir allık ve far paletinden, Paletin içeriği;
Once Upon a Time (VXP); Below Zero (F), Expensive Pink (VXP), Embark (M) ve Buff (M) allık

3  Tane kısa saplı (pırıltılı) fırça ama resimlerde birini göremiyorsunuz kardeşim el koydu;
275 SE 129SE ve 266SE
 Ve Son olarak
 An Imagine This (A) Ruj  ve Tra-La-La Lipglass




 
Alttaki resim KARLASUGAR 'dan alıntıdır.
An Imagine This (A) Ruj   sade uygulanmış hali
Tra-La-La Lipglass Sade uygulanmış hali;
An Imagine This (A) Ruj  & Tra-La-La Lipglass Kombini :)

Benzer Yazılarım

10 yorum:

  1. rujun rengine bayıldım sade hali süper. keske bende katılabilseydim size ama katılıma yorum yazmakta geciktim :S neyse bidahakine artık :)

    YanıtlaSil
  2. @Hello Kitty :D tam senlik!!

    @Benli Begonya davetten geç haberimiz oldu duyurumuzu kısa zamanda yapınca maalesef herkesin haberi olamadı.. Umarım sonraki etkinliklerde görüşürüz :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsini güle güle kullan canım. Makyajlarını merakla bekliyoruzz. :)

    YanıtlaSil
  4. face kit'in fiyatını öğrenebilirmiyim acaba

    YanıtlaSil
  5. @Mor Kelebek canım çok teşekkür ederim :) yarına blogda video:)

    @Powderpuff 125 TL canım :)

    YanıtlaSil
  6. güzel hünlerde kullan tatlım,ruja bittim:)

    YanıtlaSil
  7. Harika bir set bu, aklım bunlarda kaldı aslında ama bu ay başka markaların holiday koleksiyonlarına abandım, para kalmadı. Elca'ya düşmelerini bekleyeceğim artık. :(

    YanıtlaSil
  8. @Özge çok teşekkür ederim tatlım :D

    @CansuLensMakyaj :) sende ztn bunlara yakın tonlar vardır :) Bakalım Elcaya ne kadar ürün gidecek merak ediyorum :D

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan buse!
    Ruja bayıldım!!!

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara