Kozmetik,

Yves Rocher Sexy Pulp Maskara Swatches

12:05 chunlibeauty 35 Comments

Sexy Pulp Ultra Hacim Maskara

Ultra çekici bir bakış için ultra hacimli kirpikler. 
Brezilya Palmiyesinden elde edilen balmumuyla yaratılmış özel formülü kirpikleri tek tek yakalar ve onlara sıradışı bir hacim verir. Kirpiklere maksimum hacim verirken onları ağırlaştırmaz..
..Ve dahası: İçerdiği Brezilya Palmiyesi Balmumu, Akasya Reçinesi ve Pirinç Reçinesiyle sıradışı bir hacim yaratır. Yine içeriğindeki yatıştırıcı Peygamber Çiçeği Suyu ürünün hassas göz bölgesinde hiçbir tahriş yaratmadan rahat kullanımını sağlar.







  Rimelsiz Göz
 Tek katta fazla etkisi olmayan normal bir rimel ancak siyahlığın yoğunluğu gayet güzel
 İkinci katta daha dolgun kirpikler;
3. Katta yoğun/dolgun ve kıvrık kirpiklerim oldu.. Üstelik hiç ağırlıkta hissetmiyorum.. 3 kat sürdüğüm için haliyle biraz topaklanma sorunu yaşanıyor..
 Sonuç olarak yorumlarıma gelecek olursak.. Rimel ne çok sıvı nede çok yoğun bir yapıda.. Bence kıvamı gayet yerinde..İlk katta doğal bir görüntüsü olsa da 2-3 katta kendini gösteren bir rimel olduğunu düşünüyorum.. Rimel bildiğimiz kıl fırçaya sahip.. Sanırım ben kıl fırçaları daha çok seviyorum.. Fırçanın kalınlığını sevdim..  Hacim ve kıvırma özelliği benim kirpiklerimde işe yaradı.. Kirpiklerde ağırlaşma yapıyor mu diye deneme amaçlı 3 kat sürdüm.. Normalde rimelleri 2 kat olarak sürerim.. 3 kat sürmeme rağmen herhangi bir ağırlık yapmaması  + bir puan diyebiliriz.. İçeriğinin de doğal olması açısından beğendiğim bir rimel oldu.. 

Siyah, Kahve ve Mavi olarak 3 rengi olan bu rimelin fiyatı : 37,90TL

P.S :Bu arada geçen günkü saçıma Twitterdan Nigar adında bir arkadaş ince lastik  kullansan daha hoş görünür demişti.. Bende dün akşam ince lastik alıp yaptım gerçekten daha güzel oldu :) Öneri için teşekkür ederim Nigar :)
Ruj Olarak Flormar Superhine 502

**Ürün firma tarafından hediye olarak verilmiştir.. Yorumlar şahsıma aittir..

Benzer Yazılarım

35 yorum:

  1. Hmm, mavisi denenebilir :) Swatch için teşekkürler; reklamlarındaki ultra yoğun takma kirpikten sonra aslında gerçek kirpikte nasıl durduğunu epey merak ediyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Renkli rimel seviyorsan evet denemekte fayda var.. Ben rimelde siyahtan vazgeçemeyenlerdenim o yüzden renkli rimeller pek ilgimi çekmez :)

      Sil
  2. bu markanın ürünlerini daha pahalı zannediyordum :) ben loreal volume million kullanıyorum ama bunun da içeriği iyiymiş bu yüzden denemeye değer :) http://ezgicemoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlar gayet makul hatta indirim dönemine gelirseniz tadından yenmez.. :)

      Sil
    2. beni engellemişsin :(

      Sil
    3. anlamadım canım neden engelliyim ki seni?

      Sil
    4. galiba google hesaplarında bir yanlışlık oldu, düzeldi şimdi. özür dilerim :)

      Sil
  3. süpermişşş.. ben yoğun yoğun, siyah duran kirpikleri sevdiğimden hemen kapsama alanıma aldım ben bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım bende simsiyah takma kirpik efektli kirpikleri severim.. :D

      Sil
  4. bayıldım bende denedim saç modelini, bu arda bişi sorcam foto makinenin markası ne çok süper çekmiş yakından kirpiklerini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Beğenmene sevindim canım!! Foto makinem Sony Nex5N kendisini çok çok seviyorum!! :)

      Sil
  5. oyyy kapkara bi rimel ama biraz yapışmışmı ??? saçlar her zamanki gibi 10 numero;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3. kat olunca haliyle biraz kalınlaşıyor ama bir çok rimele göre 3. katta oldukça hafif.. :) Güzel yorumun için çok teşekkür ederim!

      Sil
  6. Çok başarılı görünüyor canım, çok begendim bende..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çokk teşekkür ederim güzel arkadaşımm benim!! :)

      Sil
  7. Bveç'e katılıyorum,reklamda ilk dikkatimi çeken ürünün doğal içeriğine tezat olan takma kirpiklerdi.Ve bende ürünün kirpikte duruşunu merak ediyordum.Takma kirpik yerine keşke kendi ürünlerine güvenselerdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reklamına hiç dikkat etmedim :) Ama tek katta değilde 2-3 katta güzel bir görüntü veriyor

      Sil
  8. rimelden çok saçlara takıldım şahane yine :)
    böyle bir model gelin saçı olarak nasıl olur sizce klasik topuz istemiyorum :)
    ufukta evlilik yok ama hayalimde böle bi saç modeli var da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sen böyle diyince akşam duvağımı aldım taktım gerçekten çok güzel oldu!! Ben çok sevdim istersen bir ara resimlerim senin için :D

      Sil
  9. fiyatına değecek bi rimel gerçekten harika.teşekkür ederim canım paylaştığın için...;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bende beğendim canım ağırlık yapmıyor oluşuna ise bayıldım

      Sil
  10. fazla makyaj yapmak istemediğim günlerde bi rimel birde allık sürüp çıkmayı severim ama rimelde bu rimel gibi olacak yani....gerçekten harika paylaştığın için teşekkür ederim canım benim.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende sadece rimel süreceksem bol kepçe olsun derim :D Güzel yorumun için tekrar teşekkürler canım

      Sil
  11. atmasyon modelin çok sportif durmuş, benimde en kısa zamanda denemem lazımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  12. Reklam derken kendi sitelerindeki sarışın manken,ürünün resmi ve yanında ürünün içeriğinin yazılı olduğu görseli kastetmiştim.Ve bende gerçekte nasıl acaba diye büyük merak uyandırmıştı.Sayenizde gördüm fırsatım olursa da deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hıı tamam :) Güzel bir rimel ben sevdim ancak tek katta pek bir işe yaramıyor :) Bir kaç kat sürmek gerekiyor..

      Sil
  13. merhaba. rujun marka ve nosunu öğrenebilir miyim? melnur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Siz söyleyince başka arkadaşlarda merak edebilir diye ruju ve allığı yazdım
      Rujum Flormar Superhine 502 Numara

      Sil
  14. masallahhhhhh kırpıklereeeeeeeeeeeee :))) ben dunyanın en superını alsamda boyle olmaz:)) takıpteyım sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Kirpiklerimi bende seviyorum aslında.. Güzel ve içten yorumunuz için çok teşekkür ederim :) Umarım blogumdan zevk alırsınız

      Sil
  15. kirpiklerin gerçekten harika görünüyorrrr ! :( bu yasemin saç modeline de bayılıyorum en kısa zamanda ben de denicem çok yakışmış sana mucx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindimm :) Saç modelinin adını bilmiyordum sayende öğrendim :)

      Sil
  16. chunlicimmm yaa kendıkırpıgın cok daha guzel.bı kere cok topak topak olmuşş sana sozumyok sen supersınde rımelde iş yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben böyle koyu belirgin kirpikleri seviyorum ama yaaa :) Biraz fazla sürdüğüm için öyle görünüyor.. Bence güzel bir rimel :)

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara