Inglot,

Sepet Bohem Örgü ve Takma Kirpikli Makyaj

11:27 chunlibeauty 70 Comments


Bugün değişiklik olsun diye saçımı iki yandan salaş örgü yapıp tepede sepet gibi birleştirdim.. Örgüyü yaptıktan sonra bohem bir hava versin diye aralardan çekiştirip örgünün o düzgün halini bozdum.. Makyaj olarakta;

The Balm Shady Lady Paletten Beyaz ve yeşil farı göz kapağıma uyguladıktan sonra
Inglot Takma kirpiği kirpik diplerime yapıştırdım
Daha sonra MAC Pearlglide Black Line göz kalemini liner gibi kirpiklerin üzerinden geçtim.
Ten makyajı için The Balm Shelter renkli nemlendirici üzerine
The Balm Bahama Mama Bronzerı kontür olarak uyguladım
Ardından MAC Optimistic Orange Cremeblend allığı yanaklarıma hafifçe dokundurdum ve
Flormar Super Shine Lipgloss 117 yi sürüp parmak ucuyla dağıttım 






Benzer Yazılarım

70 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim! Çok teşekkür ederiiim! :)

      Sil
  2. Maşallah çok yakışmış sana .)

    YanıtlaSil
  3. cok hoş olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. ahhh bıde yapılışı anlatsakta bızde guzel olsakkk:P

    YanıtlaSil
  5. Helen gibi olmuşsun ne güzelsin kuzum ♥ Kirpikler çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) O senin güzelliğin canımm! Çok çok teşekkürler! Özlemişim seni :)

      Sil
  6. oooo saçın ve takma kirpiklerin harika :) saç modellerini gördükçe saçlarımı kısacık kestirdiğime çook üzülüyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Olsun kökü sende uzar nasıl olsa.. Kısa saçın kullanımı daha rahat

      Sil
  7. çok güzel olmuşş canım beniimm kirpiklerde müthişşş;))...cumartesi günü kuzenimin kına gecesinde sade kıyafet ve makyajıma senin saç örgülerinden birini denedim saçıma çokk harika oldu.burdan teşekkür ediyorumm sanaa dünyalar tatlısııı pamukk ellerine sağlıkkk...;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Süper bu yorumun beni çok çok mutlu etti.. Eline yüreğine sağlık :)

      Sil
  8. yapılışını detaylı anlatabilir misin canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok anlatmam! :) Ama videosunu çekerim en kısa zamanda :) Yorum için tşk!

      Sil
  9. sac rengini degistirmek gibi bir planin var mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Offs var ama cesaret edemiyorum.. Ama bugün dip boyası yaptırma gibi bir planım var..

      Sil
    2. ten renginiz aslinda bircok renge uygun ama yanlis anlamazsaniz bu renk cok yapay durmus.

      Sil
    3. Aslında flashin etkisiyle biraz yapay oluyor.. Koyu saç yakışsa hiç düşünmeyeceğim ama ten rengime pek gitmiyor.. Zaten hangi kuaföre gidersem bu renk sana yakışıyor dönme diyor..

      Sil
  10. bebeğimm yapılışını da anlat nolur ben de yapmak istiyorum :(( çok güzel olmuşsun bu arada :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ben bilindik bir model diye videosunu çekmiyim demiştim.. En kısa zamanda videosunu çekmeye çalışacağım :) Çoook teşekkürlerr

      Sil
  11. çok güzel olmuşsun, maşallah :) bu tür örgüler açık renk saçta çok güzel duruyor.

    YanıtlaSil
  12. KESİNLİKLE NEFİS OLMUŞ, AYRICA GÖZ MAKYAJINI DA ÇOK BEGENDIM BİTANECİM...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel arkadaşımm! :)

      Sil
  13. Saç ta makyaj da harika . Tü tü tü maşallah ne kadar pürüzsüz, kusursuz bir görüntü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pürüzsüz bir cilde sahip değilim fotoğraf makinası biraz düzgün gösteriyor :) Güzel yorumun için çok teşekkür ederim!

      Sil
  14. çok beğendim yaa. eleştirilmesin şu güzellik lütfen=)

    YanıtlaSil
  15. çok beğendim saç modelini, kesinlikle video koymalısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır :) En kısa zamanda HD olarak bir video hazırlayacağım:)

      Sil
  16. saçı çok beğendim. Bende bloğuma beklerim.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Saclarina ve makyajina ba-yil-dim tatlim, harika olmus!! : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Beğenmene çok sevindim canım! Çoook teşekkür ederimmm!!

      Sil
  18. eleştiririm tabikine canım seve seve:))
    wuuuuuu desem yeter mi saç ayrı makyaj ayrı doğal ve güzelki :)
    tütü maşşallah sana gerçekten:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Canııım! Çok teşekkür ederimm :) Utandırdın beni :)

      Sil
  19. harikadanda öte birsey olmus canim.Özellikle saclarinin rengine bayiliyorum ve böyle örgülü model süper olmus canim

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkür ederim! Beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  20. kaşlarım kalın ama seyrek aralarını doldurmak istiyorum tavsiye edebileceğin far, kalem vaks gbi markalar neler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benefitin kaş kalemi yada farını kullanabilirsin..
      Daha ucuz birşeyler olsun dersen Rimmel markasınında kaş kalemi gayet güzel :)

      Sil
  21. kaşlarım kalın ama seyrek aralarını doldurmak istiyorum bana önerebileceğin kalem,far,vaks gbi ürünler ve markaları varmı ..?

    YanıtlaSil
  22. Bende çok beğendim örgü saç modelleri favorimdir..takma kirpiklerinizde bi harika..ayrıca sizi bloğuma beklerim yeni açtım destek bekliyorum hepinizden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :) Blogunuza uğruyorum şimdi

      Sil
    2. İlk takipçim siz olmuşsunuz:)çok teşekkürler..

      Sil
    3. Evet öyle oldu :) Umarım bol takipçin olur :D

      Sil
  23. Saçına bayıldııımmmmm , takma kirpikde çok doğaaal bendemi edinsem diyorum hattaaa:) Burunnn yemeliikk tammm;) mckkkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Takması biraz zahmetli gelse de takma kirpiğin havası çok başka.. Burnum her geçen gün biraz daha iyi oluyor sanki :) Yorum için teşekkürler çok çok öptüm canım!

      Sil
  24. herzaman kii gibi gene çok güzel olmuş ve çok güzel yapmışşsın saçınıı :)) fakattt bişiyy sorucamm
    önceden ne güzel videolarlaa anlatıodunn dha güzel öğreniodukk niee artık öle yapmıosnn :(
    ben dha önceki videolarının hepsinii islemiştimm yaniii :) yine yapp yinee islerim çokta güzel anlatıosun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yeni makinemle HD video çekeceğim diyorum ancak tripord almam lazım.. O yüzden hep erteliyorum daha çekmeyi planladığım 2-3 şey var :D

      Sil
  25. çok yakışmış vakit bolken yapmak gibisi yok, saçlarımı taramaya zor vakit buluyorum desem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Sen bir alo de ben taramaya da gelirim, toplamaya da, Rüzgarı yemeye de :)

      Sil
  26. canım saçının rengini bencede hiç değiştirme çok yakışmış sana gerçekten ;)
    birde allığın çok naturel duruyo sakıncası yoksa markasını söyleyebilir misin ?

    http://esrasyr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çoook teşekkür ederim ben bu yorumları nasıl atlamışım bilmiyorum :/ Çok özür dilerim!
      Allık olarak Nars Orga.m kullanmışımtır muhtemelen :)

      Sil
  27. hımm ertelee ertelee sonraa bi 10 tane falan video çekk:D:D beklediğimizee değsiiinn amaa dimiiiiiiiiiii cnımmmmm:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol:D ben yeniden videolara başlıyım dimi? Ama bazıları cok yorucu eleştrilerde bulunuyor sinirlerimi bozuyor ondan mı acaba bıraktım bilemiyorum

      Sil
  28. Bu örgünün nasıl yapıldığını bilmiyordum desem? :) kesinlikle deneyeceğim, salaş doğal havası müthiş görünüyor canım benim, kirpikler de çok nostaljik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende deneye deneye ögrendim cok kolaymış :D Güzel yorumun için çook teşekkür ederim güzellik!

      Sil
  29. bu saç modeli sana çok yakışmış.en kısa zamanda videosunu istiyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videolara çok mu ara verdim ne :) Tembellik diz boyu!

      Sil
  30. Gercekten cok güzelsiniz. Kaş boyama hakkında da bilgi verirmisiniz, azıcık rengini açmak istesek sağlıklı bir şekilde zarar vermeden ne yapabiliriz. Teşekkürler. Tugba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sizin güzelliğiniz :) Çok güzel olduğumu düşünmüyorum sadece güzel görünmek için gerekli yerleri vurguluyorum :) Ben kaşımı ya kuaförde actırıyorum yada kullandığım sac boyayısyla boyuyorum :) Zarar olayını pek düşünmemeye calısıyorum

      Sil
  31. slm ben sacının rengını merak edıyorum hangı boya ıle boyuyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bununla ilgli bir post yapmıştım Neva Color Platin 10 noyla boyuyorum canım

      Sil
  32. Canım saçların ve makyajına bayıldım ayrıca yüzünede bayıldım parlak, canlı görünümlü bir yüzün var lekesiz gördüm bunu neye borçlusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Cildim fotoğraflarda ki kadar pürüzsüz değil Flashın etkisiyle öyle çıkıyor :)

      Sil
  33. canım ya burnun süper olmus ameliyatı nekadara oldun?

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara