Hediyeler,

Yves Rocher So Elixir ve So Elixir Purple Yorumlarım..

09:40 chunlibeauty 17 Comments

Yves Rocher hazır indirimdeyken beğenerek aldığım So Elixir ve Hediye olarak gönderilen So Elixir  Purple parfümleri hakkında kısaca bilgi vermek istiyorum...

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki genelde çiçek kokularından hoşlanırım.. Ancak bu iki parfümde de baskın olan odunsu koku.. Çicek kokuları arasında da yasemin kokusunu çok sevdiğim için Sarı şişedeki So Elixir 'ı geçen sene beğenip almıştım.. İçeriğine bakmak gerekirse;

Işıltılı, odunsu ve şekerli...
Yasemin, Paçuli ve Tonka Fasülyesi içerir.

Parfüm kültürüm çok yoktur.. Tonka Fasülyesi ne ola ki diye düşünürken Shewolf'tan öğrendiğim kadarıyla kalıcılığı en yüksek esansmış.. Bu sebeple de parfümlerin alt notalarında çok kullanılırmış.. Yasemin ve paçuliyi zaten biliyoruz :) Ayrıca bu parfümü Coco Chanelin bir kokusuna benzetildiğini  duymuştum ama hangisi bilmiyorum :) Belki parfüm konusunda bilgili olan bir arkadaş yorum kısmında belirtirse çok sevinirim. 



Gelelim hediye olarak gönderilen So Elixir Purple parfümüne.. Bu parfümde odunsuluğu baskın yine çiçeksi bir koku.. Bu sebeple hem açık hemde koyu tenler için uyumlu bir koku diyebilirim..  Sümbülteber de kokusu oldukça yoğun bir bahar çiceğidir. EDP olduğu için kokusu çok kalıcı ve yoğun..  Ayrıca çok ferah bir koku ve bir fısta bile inanılmaz koku veriyor.. 

Ultra feminen, çiçeksi ve hafif odunsu...
Sümbülteber (Tüberöz), Vetiver ve Paçuli içerir.

İkisi de EDP olduğu için kalıcılıkları çok yüksek.. Odunsu kokuya sahip oldukları için tam bir KIŞ kokuları diyebilirim.. İkisi de aynı tarz şişede ve 50 ML.. Dediğim gibi indirimde olduğu için ikisininde satış fiyatı 105tl den 73,50tl ye düşmüş.. Son olarak gördüğüm kadarıyla Purple So Elixir çok çok beğenilse de benim için Sarı olan So Elixir daha ağır basıyor.. İkisini de deneme şansınız olursa yorumlarınızı beklerim :)

Benzer Yazılarım

17 yorum:

  1. Sarı olana aşığım ya ama çok pahalı geliyor bi türlü alamadım,ağlayacağım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki koku zevkimiz aynı :)) geçen sene daha ucuzdu sanırım bu sene zamlanmış :/

      Sil
  2. Ben de ilk mor olanın cok beğenilmeysiyle ikisini de denedim ve sarıyı daha çok beğendim. Sarı olan resmen YR mağazaları gibi kokuyor :) Sanrım içinde bergamut da var ve bergamutlu parfümleri çok seviyorum.Kalıcılığını da çok beğendim.Annem sağolsun geçen gün almış bana,çook mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Morun odunsuluğu daha fazla gibi geldi sarı olan daha çiceksi ve daha hafif olduğu için bana hitap etmişti :) demek senle de aynı secimi yapmışız canım!! Yorum için sonsuz tşk ederim :)

      Sil
  3. Ayy parfüm kültürü dedin de bu konuda cahilliğin dibindeyim,alt nota üst nota toilet,edp falan hiiç anlamıyorum :o burnumun götürdüğü yere gidiyorum genelde :)) sarı olanı merak ettim ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol:)) aynennn yaa! Burnumuzun götürdüğü yere çok iyidemişsin :)))

      Sil
  4. benim tercihim mordan yana ama YR acaip zam yapmış şimdi fiyatları görünce farkettim elixirler 85 tl gibi bir şeydi fiyatları.. yine de diğer parfümlere göre uygun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Mor olanı beğenen çokmuş.. Bende nedense sarıyı çok sevdim :) Zam olayını bende duydum sarıyı aldığımda daha ucuzdu diye hatırlıyorum..

      Sil
  5. Kesinlikle mor, denediğim ilk günden beri vazgeçemiyorum. Hatta kullanmaya kıyamıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moru beğenen aşık oluyor :)) yorum için sonsuz tşkler :)

      Sil
  6. Kesinlikler mor, denediğim andan beri bayılıyorum. Hatta kullanmaya kıyamıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Morun hayranı çooook fazla !! :) Güzel günlerde fısfıslayın :D

      Sil
  7. YR parfümleri içinde benim favorim Evidence. ben kokusuna bayılıyorum,üstelik oldukça kalıcı, üçüncü şişeyi kullanıyorum ve hala sıkılmadım kokusundan. çiçeksi kokuları seviyorsan yves rocher Evidence edp yi de kesinlikle denemelisin,sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Bu kadar güzel yorumdan sonra gidip bir mıncırmak farz oldu :) Bakalım hangisini sevicem.. Tenime kalıcı olan parfüm tutturamıyorum her zaman bi deniyim bakalım belki aradığımı bulurum :)

    YanıtlaSil
  9. sarı olana aşığım :) belki ondan sıkılırsam(! ki bu asla olmayacak :D) mor olanıda denemeyi düşünüyorum :)))

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara