Clinique,

Clinique Chubby Stick Nemlendirici Dudak Parlatıcısı Fuller Fig

18:29 chunlibeauty 19 Comments

Yabacı ve Türk blogger arasında oldukça beğenilen bir ürün olan Clinique Chubby Stick Kalem Ruj son zamanlarda elimin çok sık gittiği bir ürün oldu.. Bir nevi renkli dudak nemlendiricisi diyebileceğimiz bu ürün; ruj ve gloss gibi dudaklarda ağırlık yapmadan dudakları renklendirirken aynı zamanda bakım yapıyor. Gerek yapısı gerek çantaya at çık tarzında ambalajı sayesinde günlük  kullanım için oldukça ideal bir ürün diyebiliriz.
Bu üründe neyi sevdin diyecek olursanız; 


Dudaklarımda ağırlık yapmayışı, dudaklarımı nemlendirirken hafifce ışıltılı bir renk vermesini çok sevdim..  Aynı zamanda kalem şeklinde ve kapaklı olması ise taşıma açısından oldukça rahat bir ürün olmasını sağlıyor. Kalem şeklinde olması sizi korkutmasın bu ürünü açmak için kalemtıraşa gerek yok alttan çevirdikçe ürün çıkıyor. Kokusuz bir ürün.. %100 alerji testinden geçmiştir deniliyor bende de herhangi bir alerjik reaksiyon yaratmadı.. Kesinlikle yapış yapış değil.. Özelikle rüzgarlı havalarda lipgloss kullanmayı sevmeyen benim gibi bayanlar için ışıltılı güzel bir lipbalm diyebilirim.. :)

Dudakta yarı saydam, ışıltılı hafif vişne çürüğüne benzer bir renk;

Mango ve shea yağıyla zenginleştirilmiş ekstra besleyici formülü en kuru, hassas dudakların dahi yumuşak ve pürüzsüz bir görünüme kavuşmasını sağlar. Birbirinden çarpıcı 6 farklı rengi keşfedin.
 Kapatıcılık: Yarı-şeffaf
Faydaları: Nemlendirici
Fiyatı: 49TL
Kişisel Yorumlarımı İçerir.
**Basın ürünüdür.

Benzer Yazılarım

19 yorum:

  1. Intense çok çok daha güzel nemlendiriyor, onu da mutlaka denemelisin..

    www.aylininkozmetikgunlugu.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet duydum öyleymiş :) ilk fırsatta deneyeceğim :) yorum için tşk ederiimm!

      Sil
  2. ürün hakkında bir şey diyemeyeceğim ama saç rengin ve göz renginin uyumu mükemmel :) şu sıralar yine boyattın/boyadın sanırım Chunli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol:) çok tşk ederiim! Boyatmadım saçımı evde kendm dip yaptım bür önceki boyam yıkadıkça aktı böyle değişik bir renk oldu:)

      Sil
  3. Dudağında ambalajdaki halinden güzel durmuş.Daha koyu duruyor ambalajdaki hali.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz şeffaf bir yapıya sahip :) dudaklara hafifçe renk katıp nemlendirmesini çok sevdim:)

      Sil
  4. cildin ne kadar pürüssüz ablacım ya maşallah :) seni zaten çok beğeniyorum.. rujda ayrı güzel durmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol:) cildim pürüzsüzvdeğil canım makyaj ve foto makinası öyle göstriyor :) çook tşk ederiim!!

      Sil
  5. dudağında rengini beğendim sana da bu rengi yakıştırdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook tşk ederiiimm canımm :) beğenmene sevindim :)

      Sil
  6. Dudaklar harika,yakışmış rengi.buarada mumlara bayıldıııım😍😍

    YanıtlaSil
  7. çok güzel görünüyor, güle güle kullanın:)

    resimler çook güzel bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çoook sevindimmm :) çok tşk ederiim :)

      Sil
  8. Günlük kullanım için muhteşem bir ürün bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede !! dudaklarım cok catladıgı icin tam benlik bir ürün :D

      Sil
  9. intense diyorum kesinlikle. Demirbaşım oldu resmen. hem güzel renk veriyor hem nemlendirmesi çok iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :() intense daha yoğun sanırım onu henüz denemedim ama alabilirim he an :()

      Sil
  10. canım renk kötü duruyordu ama sürünce gerçekten mükemmel durmuş sanada çok yakışmış güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara