Benefit,

Benefit Çift Etkili Kapatıcı: Fake Up { Review }

10:00 chunlibeauty 33 Comments


BenefitCosmetics, Fake Up ile kapatıcı kavramına yepyeni bir boyut getirmiş;
  ''Nemlendir ve Gizle''
Fake up kapatıcı göz altındaki sorunları gizlerken aynı zamanda çizgilenmeye karşı nemlendirici özelliği taşıyan bir taşla iki kuş mantığında bir ürün :).. 
 Kişisel tercihim çok yoğun kapatıcılardan yana. Ancak koyu kıvamlı kapatıcıların ortak sorunu göz altının kurumasına ve dolayısıyla ürünün cizgilere dolmasına neden olması. Bu ürünün nemlendirici etkisi sayesinde o kurumanın ve çizgilenmenin önüne geçme fikrini çok sevdim. Tabi yoğun kapatıcıya alışmış biri olarak kapatıcılığı biraz az gelse de, cildimi yormadığı ve göz çevremi güzel aydınlattğı için bu ürünü günlük kullanımda  sevdim:)
Gelelim detaylı ve uygulamalı resimlere;
Stick şeklinde, gümüş renkte ve pembe desenlerle renk katılmış güzel ve kullanışlı bir ambalaja sahip;
   
Dikkat edecek olursanız iki cemberden oluşan bir ürün. Dış çemberi saydam renkte ve gözaltını nemlendirmeye yarıyor, iç kısmındaki çemberde 3 farklı renge sahip olan kapatıcı görevi gören bölüm yer alıyor. Bendeki en açık tonu olan Light rengi;
Göz altına uygulandığında kapatıcılığı  hafif olmasına rağmen aydınlık veren bir sonuç elde ediyoruz.
 6 saat boyunca nem takviyesi ve kapatıcılık özelliğine sahip denmiş.. Tabii nem veriyor diye göz kremi kullanmamazlık yapmayın.. Kalıcılık kısmı da biraz göreceli..
Uygularken çok yumuşak kaygan bir ürün olduğunu fark ediyorsunuz. Diğer kapatıcılarım koyu kıvamlı olduğu için bu ürünün kullanması ve uygulaması hayli kolay geldi. 
Ayrıca dış çemberindeki nemlendirici kısmı cilde ağır gelmeyen jel nemlendirici gibi.. 
 Göz altlarınız çok morsa bu ürünün kapatıcılığı size yetersiz gelebilir. Altına hafif bir corrector sürüp üzerine bunu uygulayıp daha aydınlık bir göz altına sahip olabilirsiniz.
Son olarak bu ürün için; Nemlendirici özelliği baskın, hafif  kapatıcılıkta, göz altına aydınlık veren bir ürün demek yanlış olmaz herhalde
 3 farklı renkte piyasaya sürülen Fake Up;


Açık tenliler için light, kumrallar için medium ve esmerler için dark olanı öneriliyor;
 Benefit'in bu ürün için tavsiyesi;

 



Yorgun göz çevresi, koyu renk halkalar, kızarıklıklar için stick formundaki yapısı ile uygulama kolaylığı sunan Fake Up’ ı teninizde gezdirerek, noktasal uygulamalar yaparak yada daha soft bir görünüm için uygulama sonrası parmaklarınız ile dağıtarak uygulayabilirsiniz. 










Göz altınızda kuruma sorunu varsa ve göz altınız fazla sorunlu değile ''hafif  kapatıcılıkta ki'' bir ürün benim işimi görür diyorsanız;
 Sephora Mağazalarından  72 TL ye alabilirsiniz.

* Basın ürünüdür. Kişisel yorumlarımı içerir.

Benzer Yazılarım

33 yorum:

  1. Buse'cim, güle güle kullan! Malum, ben de çok merak ediyordum bu ürünü. Kalıcılığı nasıl peki sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çook tşk ederim canıım! kalıcılığı gayet güzel ancak ciltten cilde değişir tabiki bu durum. Testerını deneyip öyle karar vermeni öneririm canım :)

      Sil
    2. Doğru diyorsun :) Önümüzdeki hafta bir test edeceğim kendisini :) Sevgiler!

      Sil
  2. Wouuw! Süpermiş bu! Görsellerle de harika anlatmışsın. Ben de yoğun olmayan kapatıcalar kullanamıyorum morluklarımdan dolayı ama dediğin gibi illa ki çizgiler oluyor bir süre sonra göz altımda. Bu paylaşım süper oldu benim için. Muckk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yoğun kapatıcılara nazaran uygulaması o kadar kolay ki kaymak gibi :) Nemlendirici özelliği sayesinde o kuru görüntü oluşmuyor ya onu çok sevdim :D

      Sil
  3. Canım senin pek fazla morluğun yok ki bende bu ürünü geçen gün Marmara Park Sephora'da denedim.
    Yapısını çok beğendim ama malesef benim yumruk yemiş gibi duran morluklarımı kapatamadı.
    Fakat Mufe'nin concealerıda çok iyi sanırım mufe alacağım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım zaten yazımda da dedim kapatıcılığı orta diye :) Yoğun kapatıcılık özelliği isteyenleri mutlu etmeyebilir :) Ama benim gibi çizgilenme sorunu yaşayanlara aydınlıkla birlikte nemlendirici özelliği sunması güzel bir alternatif :)

      Sil
  4. Çok merak ettiğim bir üründü bu, kuru göz altı sorunu var bende çünkü yapısı çok iyi görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin göz altların problemli değil yani morluk açısından o yüzden sana uygun olabilir sanırım :D yorum için teşekkür ederim :)

      Sil
  5. güle güle kullan Buse'cim.. benimde kesinlikle denemem gereken bir ürün bu..
    desteğine ihtiyacım var şekerim..SEVGİLER..
    http://ozlemtuanam.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk ederim canıım:) göz altında fazla bir porblem yoksa aydınlık görünüm istiyorsan denemeni tavsiye ederim :) destek için her zaman tabiki :)

      Sil
  6. Bende daha dün merakıma yenilip almıştım nede güzel anlatmışsın. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo süpersin!! Nasıl sevdin mi senin yorumun ne ? :)

      Sil
  7. İzmir'den sipariş verip hepsini alacağım:) Çok güzel anlatmışsınn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok cici bir ürün :) yalnız benim gibi yoğun kremi kapatıcılra alışkınsanız kapatıcılığı yeterli gelmeyebilir ona göre kararınızı vermenizi tavsiye ederim :) yorum için çook tşk ederim :)

      Sil
  8. güle güle kullan canım..çok güzel görünüyor..çok da güzel anlatmışsın ellerine sağlık..öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için ben tşk ederim:) beğenmen beni çok mutlu etti :**

      Sil
  9. güle güle kullan :) Aslında istediğin iyi bir kapatıcılık + en azından gün sonuna kadar dayanma+ doğal görünüm ise sana skinfood salmon göz altı koyu halka kapatıcısını tavsiye edebilirim :) Çok çok memnunum.
    Tek eksisi , gramaj olarak çok fazla ve 1 belki 2 sene her gün kullansan bile bitmez. Değişik ürünler denemeyi sevenler için can sıkıcı olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında göz altım mor degil neden kapatıcılıpı yüksek ürünler seviyorum bilmiyorum:) ama şu sıralar bu ürünü ve este double wearı kullanacağıbiince önerine mutlaka göz atarııım:) çok tşkk

      Sil
  10. Ben de merak ediyordum bu kapatıcıyı :) Her zamanki gibi benefit'in bu ürünün ambalajı da çok güzel =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook tşk ederiim :) Bendfit kadar eğlenceli ambalajları olan marka yok gibi :()

      Sil
  11. Geçen gün sephoraya gidip alıp almamak konusunda kararsız kaldığım bir üründü, kapatıcılığı bana da yeterli gelmemiş gibiydi, yorum için teşekkürler:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kapatıcılığı yoğun istiyorsanız Boing olanına bakabilirsiniz :)

      Sil
  12. canımm göz altında çizgilenme yapmayan bir kapatıcı önerebilirmisn, göz kapaklarım hafif yağlı da kullandıgım hıcbır kapatıcıdan memenun kalmadım :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizgilenme yapmaması için altını iyi nemlendirmek gerekiyor.. Birde kremsi yapılı kapatıcılardan daha çok likit forumdaki kapatıcıları tercih edebilirsin :) Boujours un likit bir kapatıcısı var ona da bakabilirsin canım

      Sil
  13. merhaba ben renk seçimi için arada kaldım, yurtdışından arkadaşımdan aldıracağım da. açık buğday tenliyim, kullandığım fondoten kendi rengimden daha açık oluyor, göz altlarım biraz koyu. makyaj stilimden dolayı 01 numarayı almayı düşünüyorum. fakat makyaj yapmadığımda 01 çok mu açık gelir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmm bence 02 daha uygun olur 01 çok açık gelir.. 02 nin verdiği aydınlık seni memnun eder diye düşünüyorum :)Yalnız çok koyu göz altlarına uygun olmayablir kapatıcılığı fazla değil cünkü

      Sil
  14. merhaba ben renk seçimi için arada kaldım, yurtdışından arkadaşımdan aldıracağım da. açık buğday tenliyim, göz altlarım biraz koyu. makyaj stilimde açık tenli olduğu için 01 i seçmeyi düşündüm. ama makyaj yapmadığımda 01 çok mu açık kalır? lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  15. Bende en kısa sürede bir tane alıp denemek istiyorum biraz fazla uykucu olduğum için göz altı şişkinliği oluyor sabahları :) Uygulamayı görsellerle desteklemen bir harika severek takip ediyorum her yazını ,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çoook teşekkür ederim tatlııım !! Umarım seversin sende! Çook öptüm :)

      Sil
  16. anlatımın harika.:) bunu yüzdeki siyah benler için kullanmak uygun olur mu yani kapatıcılığı yeterli gelir mi?ben yüzüm için küçük benlerim için çok yoğun bir kapatıcı arayısındayım yardımcı olursan cok cok cok sevinirim:)
    öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben icin belki kapatıcılığı az gelebilir canım.. Neticede orta kapatıcılığa sahip.. EsteeLauder Double Wear ya da MAC Studio Finish denemeni tavsiye ederim..

      Sil
  17. yine ben:)
    ayrıca makyalarına bitiyorum cildin cok pürüzsüz güzel duruyor.ben kapatıcılığı yoğun bir yüz concealrı arayısındayım ve fondpten.önerilerini 4gözle bekliyorum.çok öptüm

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara