Avon,

Avon Luxe Dudak Kalemleri - Pink Cashmere, Plum Passion, Red İcon

13:12 chunlibeauty 9 Comments

Her ne kadar renkli renkli ruj almayı sevsemde iş icraate geldiğinde nedense pek kullanamam.. Genelde nude tonlarında belli belirsiz dudak ürünleri kullanmayı severim.. Ancak son dönemlerde nedense içimde bir ruj aşkı depreşti.. Hal böyleyken düzgün ruj sürmek için bilhassa koyu rujlarda kalem sürmenin gerekliliğini fark ettim.. Son zamanlarda elimin sık gittiği, kullanmaktan keyif aldığım Avon Luxe Dudak kalemleri;


 Luxe serisi Avon'un yeni çıkartmış olduğu bir seri.. Bildiğimiz AVON ürünlerinden farklı yepyeni bir ambalaja sahip bir koleksiyon.. Diğer makyaj ürünlerinden bir tık daha pahalı ama adı gibi Luxe ürünlerinden oluşuyor.. Koleksiyonda ki ürünleri incelemek isterseniz TIK TIK
Luxe Dudak Kalemi
Oldukça yumuşak bir kıvama sahip.. Sürerken dudakta kayıyor gibi.
Kalemtraş gerektirmeyen çevirmeli (asansör) ambalaja sahip…  Bazıları kalem ucunu sivriltmeyi sever bu tarz ambajlarda bu mümkün olmuyor. Ancak ince uçlu tasarlandığı için sürmesi gayet kolay geldi..
Diğer ucundaki fırça sayesinde oldukça pratik bir ürün haline geliyor.. Çantamızda ekstra bir fırça taşımayı kim ister ki? 
Yumuşak yapıda olmasına rağmen kalıcıkları çok başarılı.. 
3 renk olarak satışa sunulmuş; 15632 Pink Cashmere, 15633 Plum Passion,   15634 Red İcon
Kampanyasız Fiyatı 20,80TL
 
 Renklerin flashsız olarak tende duruşu;
 Tahmin edersiniz ki en çok kırmızı olanını kullanıyorum.. :) Özellikle yeni aldığım RiRi Woo ile rengi çok örtüşüyor..
Takip eden, okuyup yorum bırakan herkese sonsuz teşekkürler 
XoXo :)

Benzer Yazılarım

9 yorum:

  1. Avon'un Luxe serisi ambalajları çok hoş. Diğer ürünleri denememe rağmen bu kalemleri denememiştim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D evet diğerlerine göre daha kaliteli ve güzel ürünleri var ben de sevdim :D yorum icin cok cok tşk ederim canım!

      Sil
  2. Geçen kampanya alsam mı, almasam mı diye kararsız kalmış vede almamıştım.
    Bende pink cashmere rengine bayıldım bir dahaki indirime bundan alayım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kullanıyorsan indirimden almanı tavsiye ederim canım :D oldukça kalıcılar

      Sil
  3. paylaşımlarınız çok zevkli ve kaliteli. Öyle özeniyorsunuz ki severek yaptığınız çok belli :) Aman bırakmayın blogger olmayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa! ne kadar teşekkür etsem azdır! genelde insanlar iyi seyler söylemeyi pek sevmezler ama benim şansıma hep iyi insanlar cıkıyor :) Çok çok teşekkür ederim!

      Sil
  4. Üstteki yoruma katılıyorum. Alçakgönüllü bir kadınsın, hediye verirken bile severek veriyorsun, belli oluyor, Ve gerçekten seçimlerini zevkli buluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne kadar teşekkür etsem azdır! Çok çok sağol :D

      Sil
  5. Guzelmis cidden bu arada duzenledigim cekilise sizleride beklerim http://kozmetikka.blogspot.com/2013/05/ilk-cekilisimi-yapiyorumm.html?m=1

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara