Clinique,

Chubby Stick Intense Nemlendirici Kalem Ruj 04 Heftiest Hibiscus Swatches

10:00 chunlibeauty 24 Comments

Sanırım son dönemlerde Clinique markasının en popüler ürünlerinden biri de kalem rujları.. :) Daha önce Chubby Stick Nemlendirici Dudak Parlatıcısını şu yazımda yorumlamıştım.. Kullanım açısından çok pratik bulduğum rengiyle tam bana uyan bir rujdu.. Şimdi o rujuma yazın çoşkusunu yansıtacak kuruyan dudaklarımı daha iyi nemlendirecek İntense ailesinden (şu sıralar mercan & turuncu tonlarına takık olduğum için);04 Heftiest Hibiscus ruj katıldı.. :)

*Clinique Chubby Stick'ler dudağa ışıltı katıp hafif renklendiriken, Chubby Stick Intense ruj ise ona göre nispeten daha yoğun olarak dudakları nemlendirip & renklendiriyor.
*Benim gibi dudakları çok  kuruyan, çatlayan pürüzlü dudaklara düzenli kullanımda iyi geliyormuş.. Düzenli kullanmayı başarırsam zafer benimdir :)  Örtücülüğü gayet başarılı..
*%100 Parfümsüz..
*Uyguladığım anda gerilmiş dudaklarımı rahatlatan bir yapısı var.. Bu sebeple makyaj cantamda sürekli taşımaya özen gösteriyorum.. 
*İçerisinde Shea Butter, Mango Seed Butter ve Jojoba Seed Oil bulunuyor.. Dudaklar neme doyuyor haliyle :)
*Dudaklarda ağırlık ve  yapış yapış bir his yaratmıyor.
*Seride 8 farklı rengi var.. Hepsi birbirinden güzel.. Asansör ambalaj (çevirmeli kalem şeklinde)
*Fiyatı 49 TL 
  


Bilekte gün ışında duruşu;
   
Dudakta duruşu;

 Takip eden & yorum bırakan herkese sevgiler:)
XoXo!

Benzer Yazılarım

24 yorum:

  1. Rengi muhteşem gerçekten bu yılın moda rengi :)
    Bence tek dezavantajı kapağını kapatırken oluşabilecek hasar gerçi bende bu ürün yok ruj tamamen içeri giriyor mu bilemedim :)
    Sevgiler,hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canııım! Yazın favori renklerimden biri :) dikkatli kapatmazsan kapağı kapatırken yan tarafına filan carpıyor :) ama çok az hasar oluyor

      Sil
  2. bu tonlari cok severim ben de bakayim bu renge:) gule gule kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynennn :) umarım sen de seversin canımmm! :)

      Sil
  3. Chubby stick intense nasıl diye soranlara, eğer normal Chubby Stickleri seviyorsan buna bayılacaksın diye cevap veriyorum :)) Gerçekten çok başarılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) aynen bu cevap! çook haklısın canım :) yorum içinnde ayrıca tşk ederim :)

      Sil
  4. merhaba canım bayıldım rujun rengine:) dokusuda muhteşem. bu arada benim bloğumada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MErhaba tatlıııım! Yorum için teşekkürler :D hemen geliyorum :)

      Sil
  5. Chubby Stick'lerden Two Ton Tomato'yu kullandım ama bana bir lip balmdan farksız gelmişti. Açıkçası bu serinin renklendirmesini sevmedim. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o ilk çıkan seri :D İntense serisinin nemlendiriciliği ve renk pigmenti daha fazla :)

      Sil
  6. çok güzel bir renk turuncuya taktım bu aralar alabilirim bunu her an.. :-))

    YanıtlaSil
  7. Çok güzelmiş rengi. Mercan tonlarını çok seviyorum. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim canıım! Ben de mercanlara taktım bu ara :)

      Sil
  8. İntense ile normal serinin fiyatı aynı mı?

    YanıtlaSil
  9. çok çok yakışmış! güle güle kullan cnm:*

    YanıtlaSil
  10. çok beğendim sanada yakışıyor bu tonlar güzel günlerde sür sürüştür canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim tatlııııımmm :***

      Sil
  11. Harika bir reng çok güzel durmuş dudaklarında tatlım güle güle kullanman dileğimle mutlu mutlu sür iyi haftasonları (:

    Sevgiler >^^<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim tatlıııım!!! Beğenmene çook sevindimm :)

      Sil
  12. bende denemek istiyorum ama bir türlü gidip de almadım rengine ve ojenle uyumuna bayıldım..
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara