Kırmızı Ruj,

MAC RiRi Woo Ruj Review ve M.A.C Online Alışveriş

14:14 chunlibeauty 23 Comments

MAC 'in en popüler rujlarından biri olan Ruby Woo 'ya Rihanna'nın eli değdi :) Rihanna 'nın rengini belirlediği ve imzasını attığı RiRi Woo geçtiğimiz günlerde sadece MAC online satış sitesinde satışa sunuldu. Biz de OjemRujumRimel'im le birlikte hemen online satıştan birer adet edinip makyaj çantamıza ışık hızıyla attık :) 
Bu arada MAC  Online alışverişi açılışa özel Ücretsiz Kargo.. Ücretsiz kargodan yararlanmak isteyenlere kod: UCRETSİZKARGO.. Sipariş konusunda çok hızlılar.. Siparişi verdiğin gün ya da ertesi gün paketiniz ışık hızıyla elinizde oluyor . Bu sebeple şiddetle tavsiye edilir.


Ruby Woo 'ya çok benzer bir tonda olması çoğu insanı hayal kırıklığına uğratsa da benim gibi Ruby Woo 'su olmayanlar için aynı fiyata Rihanna İmzalı versiyonunu almak çok daha keyifli oldu:) Ruby Woo ile olan benzerliğine bakmak isterseniz TIK TIK
  Her tene gidecek kırmızıyı bulmak çok zordur. Rihanna bu ruj için her tene uyacack kırmızı tanımlaması yapmış.. Katılmamak mümkün değil..

Ruj gelir gelmez denedik ve dudağımızda ki duruşuna bayıldık. Fazla kırmızı ruj kullanan biri değilimdir.. Ancak böyle bir kırmızıyı da kaçırmamak gerekirdi :).. Bizden daha esmer olan Ojemrujumrimelim arkadaşımda ki duruşuna da bakmak isterseniz TIK TIK
 RiRi Woo ile ilgili kısaca notlarım; 
Ultra mat (Retro Matte) yapıda olması sebebiyle ruju sürmek biraz zor oluyor. Bu sebeple nemli bir dudak fırçasıyla uygulamanız işinizi kolaylaştıracaktır.
Kırmızı ruju sürmek için bu ruja yakın bir dudak kalemi almak şart.(her kırmızı ruj için geçerli)
Soğuk tonlu bir kırmızı.
Kurumuş, çatlak dudaklarda güzel bir görüntü oluşturmaz bu sebeple bu ruju kullanmadan önce dudaklara peeling yapıp nemlendirmek son derece önemli..
Şu yaşıma kadar denediğim en kalıcı ruj.. Dövme gibi dudaklara sabitleniyor.. Bardaklarda bile izi çıkmadı (sıcak içeçekler hariç) 
RiRi Woo sınırlı sayıda üretilmiş.. Almadıysanız üzülmeyin Ruby Woo yu alın arasında ki fark çok az :)
Özel bir ruj olmasına karşı fiyatı diğer rujlarıyla aynı.. Satış fiyatı: 49 TL 
Rihanna 'nın imzasını taşıması çok güzel ancak kullanıkça imza gideceği için insan hüzünleniyor :)
Son olarak Rihanna Kasım ayına kadar ki turnesi boyunca bu Rujla sahne alacakmış :)
   Renge daha yakından bakmak isterseniz;
Bu aralar Rengim Kırmızı.. :) XoXo ! 

Benzer Yazılarım

23 yorum:

  1. en sonuncu resimde haline bayıldımmm tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar canlı ve güzel bir kırmızı öyle :)Sana da çok yakışmış. Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen her tene gidecek bir kırmızı :) Mat oluşu dudakta kalıcılığı arttırıyor.. :) Sevdim bu ruju :)

      Sil
    2. Senin bir şeyi sürüp yakışmama ihtimali yok canım :)
      Ben bir de russian red i merak ediyorum :)
      Öpücükler.

      Sil
    3. hahah bence o nasıl baktığınla ilgili bir durum :D sen güzel baktığın içiin öyle görüyorsun.. Güzel içten yorumun için çok çoook tşk ederim canııım! :***

      Sil
  3. canım çok yakışmış ama ben böyle rujları esmerlere daha çok yakıştırıyorum ,yada gözümüz rihannadan alışmış ondan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) esmerlere ben de daha çok yakıştırıyorum!! :) güzel yorumun için çook tşk ederim :)

      Sil
  4. Bitirmişsiniz yahu ruju hemen :))) Yedekle bence hemen Busee :) İnanılmaz yakışıyor bu renk sana, fotolarada bayıldım, Blogtada yorum yapayım dedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheheh canım yaa! aklıma geldikce sürüyorum :) Sürerken imza gidecek diye dertleniyorum bir de :D Her zaman pozitif yorumlarda bulunduğun için ne kadar tşk etsem azdır! :)

      Sil
  5. satışı ne zaman bitecek yada bitti mi biliyor musunuz?

    YanıtlaSil
  6. arkadaslar herkesleri çekilişime beklerim
    http://nursfashion.blogspot.com/2013/05/cekilis-varrr.html

    YanıtlaSil
  7. Çok doygun bi kırmızı gerçekten çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen el altında bulunması gereken bir kırmızı :) yorum icin sonsuz tşk

      Sil
  8. Canımcım çok yakışmış sana bu <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook tşk ederim canıııım! Beğenmene sevindim! Sana da çok yakışır bu renk!!

      Sil
  9. bulamıyorum bitmiş.. ağlamak istiyorummmm :(

    YanıtlaSil
  10. bulamıyorummm bitmişşşş :(

    YanıtlaSil
  11. bu arada saç renginin bir kodu var mı harikaaaa

    YanıtlaSil
  12. Vay be bu yayını nasıl kaçırmışım ki :/ Çok yakışmış kırmızı rujların bende yeri ayrı <3<3

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara