Bloglar,

Clinique Taksim Mağaza Turu 1.Bölüm (OjemRujumRimelim'le)

10:54 chunlibeauty 16 Comments

 Geçen  haftalarda misafirim olan OjemRujumRimel 'le birlikte Clinique Taksim mağazasını ziyaret ettik

 Mağaza turumuz sırasında  Sevgili Alev bizlere eşlik etti. Tüm ürünler hakkında  bilgiler verdi.  Son dönemde oldukça popüler hale gelen ve benim de severek kullandığım Chubby ailesinin git gide genişlediğini çok yakında allıklarının da geleceğini söyledi.. :) Gelelim mağaza turumuza;
Mağazaya girer girmez koskocaman bir Chubby Stick  merhaba diyor.

İlk olarak piyasaya çıkan daha parlatıcı olan Chubby Stick Rujları inceledik;
 Daha sonra yoğun veren Chubby Stick İntense rujları mıncırdık :)
 
 Clinique Chubby Stick Göz farlarına ise bayıldııık!
Clinique birbirinden güzel kofreler hazırlamış; Meseka Tek bir kutu da Clinique’in tüm maskaraları.. Bazen doğal görünüm isteriz, bazen çarpıcı bakışlar.. Farklı fırçalara ve işleve sahip olan mascaraların hepsini kofrede sunmaları güzel bir fikir :) 
 
 Alt kirpik maskarası, Clinique’in en özel ürünlerdin birisi. Benim gibi alt kirpiğine rimel sürmeyi beceremeyenler için geliştirilmiş olsa gerek :D

Çanta da taşımalık Maskara, göz çevresi kremi ve göz kalemiden oluşan böyle kofreler

Bir anahtarlık düşünün rujunuz, glossunuz ve chubbyniz üstünde olsun! Ne muhteşem değil mi?

Deneyerek favori renklerinizi tespit edebileceğiniz Clinique’in rengarenk rujları;
 


 Antioksidan etkili gün boyunca kalıcı özellikteki farlar. Krem ve toz farları birlikte kullanıp farklı sonuçlar alabiliyoruz. (Clinique ‘in çok yakında yeni toz farları  gelecekmiş)

Liner severek biri olarak Quicklineri sevdiğimi söylemeliyim, kalemin arkasındaki fırçayla kalemi dağıtıp daha dramatik (smokeyes) bakışlar yaratabiliriz..

 Clinique’in mis gibi parfümleri;
 Her cilt tipine, her soruna cevap veren Ten makyajı ürünler;


Clinique’in en beğenilen ürünleri arasında olan Moisture Surge Renkli nemlendirici tüm cilt tipleri için uygun ve spf 15 içeriyor. Kapatıcı özelliği olan hafif bir ürün.

Erkek ürünlerinin yer aldığı kısmı görüyorsunuz …

 Merak edilen Rahat kullanım için Profesyoneller tarafından tasarlanan Clinque makyaj fırçaları…
Êşsiz anti bakteriyel teknolojine sahip hijyenik fırçalar;   

 
  
Powder Foundation Brush..  Pudra & fondöteni fırçası... Pürüzsüz ve eşit görünüme kavuşmanız için özel olarak tasarlanmış..
 
DUYURU : Hassas ciltlere özel ojeler çok yakında Clinique te! 12 Farklı renge sahip.. Özellikle alerjik kişiler tercih edeceği ojeler Haziran ayında online satışta olacak.

Clinique ürünlerine  online olarak sitesinden de ulaşabilirsiniz. Ayrıca alışverişlerinizde birbirinden güzel deneme boylarında ürünler de hediye ediyorlar.. Bakmak isterseniz TIK TIK

OjemRujumRimelim'le beraber hazırladığımız yazımızın ilk bölümün sonuna geldik!  (O'nun yazısına ulaşmak için TıK TıK).. 2. Bölüm de sizlere minik  bir sürprizimiz var o yüzden takip etmeye devamm! :) 

Benzer Yazılarım

16 yorum:

  1. Yaa ben bu mağazaya girsem komple cüzdanı bırakır çıkarım sanırım :)
    Fotoğraflar çok güzel ürünlerin renkleri harika çok sevdim göz kalemlerine bayıldım. Sizde süper çıkmışssınız :) yaaa bende gelmek istiyorum :)
    On-Line sitesinde her şey kapışılmış üçlü krem seti geldiği gibi bir tane kapıcam sanırım:)
    Sevgiler, http://hazioz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D aynen öyle oluyor! Güzel yorumun için çoook tşk ederiiimm :)) Bir gün toplaşır gideriz taksimi istila ederiz :DD

      Sil
    2. taksimde nerde acaba ben bilimyordum büyk mü baya?

      Sil
  2. Kızlar harikasınız burası Clinique cennetti! Alev'e çok selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D aynen cennet gibiydi!! Yorum için çoook tşk ederim:)

      Sil
  3. ayy biranda orada olup hepsini yüzüme sürme isteği belirdi :) kozmetik böyle iştah kabartıyo insanda..
    bu arada çok güzel görünüyorsun sana bayıldım !
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aynen sorma bende kendimden geçtim yüzümde ki makyajı sildirip yeniden yaptırdım! Güzel yorumun ve iltifatın icin cook tşk ederim :***

      Sil
  4. Canım bayıldım resimlere :) clinique standı keser mi bu fotoğraflardan sonra bilmiyorum. Mağaza konsepti bambaşka :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D kesmiyor vallahi! Mağaza da herşey daha düzenli ve bilgili elemanlar sayesinde daha keyifli alışveriş yapıyorsun :)

      Sil
  5. HARİKASINIZ YA HELE SANA BAYLIYORUM CANIM YA ŞU ARAŞTIRMACI KİMLİGİNE HAYRANIM SAYENDE GİTMİŞ KADAR OLUYORUM NEKADAR FIRSAT BULAMAYIP GİDEMESEM DE :)SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooww canııım yaa! Ne tatlısın böyle içten yorumları okuyunca ağzım kulaklarıma varıyor! :D Güzel sözlerin ve yorumun için çook tşk ederim tatlıım! Takip etmeye devam ojemrujumrimelimle hediyemiz olacak :D

      Sil
  6. dörtgözle ojelerini bekliyorum!!!

    YanıtlaSil
  7. ya canım konuyla alakası pek yok ama sna birşey sormak istiyorum ciltle ilgili yüzümde sivilceler var senn tavsiye edebilecegin krem vs tür birşeyler varmı yardımcı olursan sevinirm:)

    YanıtlaSil
  8. süper bir ziyaret olmuş :)

    devamını bekliyorummm

    http://jassmeenmode.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Merhaba;

    Hoş bir fiziğiniz var maşallah diyelim...

    benimkisi meraktan olacak boyunuz kaç acaba?

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara