Golden Rose,

Golden Rose Rich Color Oje Serisi Swatches

16:47 chunlibeauty 14 Comments

Merhabalaarr yaza cıvıl cıvıl girmek yazın çoşkusunu hissetmek için Pınar 'la birlikte  Golden Rose Rich Colour serisinin birbirinden güzel renkleriyle bir post hazırladık..

Golden Rose Rich Color Oje Serisi,
 Yosun yeşili, sarı, bebe mavisi, mercan, kırmızı, lavanta gibi yaza uygun  renklerden oluşan güzel bir koleksiyon olmuş..

Ojeler hakkında genel bilgiler verecek olursak;
Tırnakta ki örtücülük renklere bağlı olarak değişiyor.. Açık renklerler 2 kat istiyor.. Koyu renkler ise tek katla kendini güzelce belli ediyor..
Fırçasının geniş olması sebebiyle uygulaması oldukça pratik oluyor..  ( rimmel ve sally hansen oje fırçaları gibi)
Ojeler hızlı kuruyor ve uzun süre dayanıyor..
Bunun dışında ekstra parlaklık ve koruma isterseniz seride ojenin hızlı kurumasını sağlayan Quick Dry Top Coat ve jel yapısıyla dayanıklılık sağlayan Gel Look Top Coat bulunuyor..
Golden Rose Quick Dry Top Coat ojemizin  hem kısa sürede kurumasını sağlıyor hemde ekstra parlaklık veriyor.. Aynı zamanda UV filtreleri içeren özel formülü ile sararma ve renk solmasını da önlüyormuş..
Golden Rose Gel Look Top Coat ise, özel jel yapısı sayesinde tırnaklarımızda ki ojenin daha parlak ve dolgun bir görünüm kazandırmaya yarıyormuş.. 
Ojelerin fiyatı 2,80TL Online olarak satın almak isterseniz TIK TIK 
Gelelim Renklere;
Toplam 12 renkten elimde mevcut bunlardan 6 tanesini şimdi 6 tanesini de daha sonra paylaşacağım;
Golden Rose Riche Colour 38 Numara.. Bebe mavisi diyebiliriz bu renge;
 
Golden Rose Riche Color 36 Numara 
Sıradan kırmızıdan sıkıldınız mı? O halde  İçinde mikro ışıltılar bulunduran 15 Numaralı Kırmızı oje;
 Tam bir yaz rengi olan benim favori renklerimden olan Golden rose riche color 44 numara;
Pembeyi kim sevmez hele de böyle bebek pembesiyse Golden Rose Riche Color 46 Numara;
 Benim Arm Party Li 46 numara ojem;
 Yine mikro ışıltılı bir renk olan pembeye kaçan kırmızı bir renk.. Golden Rose Riche Color41 numara;
 Geri kalan 6 yı da daha sonraki postta yayınlayacağım :) Görselleri hazırlayan ve yükleyen blog yardımcım kızkardeşim Pınar'a  teşekkürlerimi bir borç bilirim :)

Benzer Yazılarım

14 yorum:

  1. 36-44 ve 46 numaralara bayıldım. Nasıl canlı nasıl yoğun renkler gerçekten.
    Tabi eller de pek bi güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Eller kardeşime ait ojeler artık ondan soruluyor :)

      Sil
  2. Nede güzel renkler.
    Bu yaz bu renkli ojeler, oje sürmeyen bana yaradı, sayelerinde biraz daha bakımlıyım, bir de rengarenk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) dimi! bende eskiden hiç sürmezdim ama şimdi hergün farklı bir renk sürüyorum :)

      Sil
  3. Allahım nasıl muhteşem renklerrr
    ve
    Nasıl muhteşem, özenli bir post olmuş bu :)
    Çekimler çok güzel olmuş canım. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederiiiiz!! Böyle beğeniler alınca daha güzel & farklı şeyler yapmaya çalışıyoruz :)

      Sil
  4. Mint yeşiline ve bebek pembesine bayıldım.Sitede bu numaralar yok:S Nereden aldın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfalarında bazen aksaklık oluyor kiokslar da bulabilirsin canım :)

      Sil
  5. Pembe ve turkuvaz çok güzel duruyor güle güle kullan tatlım yakışmış ellerde güzel olunca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Çook teşekkür ederiz canım ama benim eller takoz fotoda ki eller kardeşime ait :)

      Sil
  6. canım o kalınyüzükleri nerdne buldun? ben arıyorum ama yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım heryer de satılıyor.. Pazarlar da bile var :)

      Sil
  7. canım o kalın yüzükleri nerden aldın ben arıyorum ama bulamıyorm :(

    YanıtlaSil
  8. Muchas gracias. Voy a visitar su página .. :)
    XoXo

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara