Alix Avien,

Alix Avien XXL MaxiLips Dudak Dolgunlaştırıcı Gloss İnceleme

12:16 chunlibeauty 3 Comments

Herkese merhabaa! :) Biz bayanlar dudaklarımızın hep daha dolgun olması için çeşitli yollara başvururuz. Şahsen ben tercihimi medikal estetikten yana kullanmış olsam da bazen daha dolgun dudaklara sahip olmak için dudak dolgunlaştırıcı ruj/gloss ürünlerini de kullanıyorum. Bugün bir süredir denediğim Alix Avien XXL MaxiLips hakkındaki yorumlarımı sizlerle paylaşacağım; 



  Alix Avien XXL Maxi Lips 804 numarasını kullanıyorum. Oldukça canlı ve iddialı bir kırmızı.. Bu sebeple günlük değil de gece makyajında hafif göz makyajına eşlik edebilir.. :) Koyu saçlı ve açık tenliyseniz daha çok yakışacağını düşünüyorum..
 Dudak örtücülüğü çok başarılı, dudak çizgilerini kapatarak dudakları dolgun ve diri göstermeye yardımcı oluyor. 
Nemlendirme özelliği güzel.. Dudaklarımı kurutmadığı için beğendim.. 
Uyguladıktan sonra dudaklarda hafif bir karıncalanmayla birlikte fresh bir his oluşuyor. 
İçerisinde Hyluronic Acid bulunuyor. Biliyorsunuz ki medikal estetikte de Hyluronic Acid içeren ürünleri enjekte edip dudakları dolgunlaştırıyorlar.. 
Sünger aplikatöre sahip..
Parfümlü.. Şekerli bir kokusu var.
8ml ve  20 TL civarında bir fiyata sahip..
Öncesinde dudaklarınızı ölü deriden arındırıp kuruladıktan sonra dudak çizgisi dahil olmak üzere uygulama yaparsanız dudaklarınız daha güzel görünür. Dudak çizgisi dışına taşmamaya özen göstermek gerekir..  


 Bilekte renk duruşu;
Dudaklarım da ki etkisi ve rengin duruşu;

İçeriğine bakacak olursak;



Sizin önerdiğiniz dudak dolgunlaştırıcı ürünler nelerdir? Hangi ürünleri tavsiye edersiniz yorumlar kısmında önerilerinizi bekliyorum :()

*Basın ürünüdür. Objektif yorumlarımı içerir.

Benzer Yazılarım

3 yorum:

  1. Woww !!Çok iddalı :) güle güle kullan,Bende dore katalogunda satılan lipextreme diye bir dolgunlaştırıcı kullanıyorum harika birşey canım tavsiye ederim 13-15 tl ye düşüyor indirimlerde eczanelerdede 30 tl ye satılıyor

    YanıtlaSil
  2. Bu renk bu marka bir süredir aklımda indirimde bakacağım :)
    Güle güle sür çok yakışmış..

    YanıtlaSil
  3. renk çok güzel. Sana da çok yakışmış buse :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara