Aydınlatıcı,

Benefit Watt's Up Aydınlatıcı İnceleme

15:12 chunlibeauty 10 Comments

Ten makyajını her zaman daha çok sevmişimdir. Geniş bir yüze sahibim ve elmacık kemiklerimde pek belirgin değildir.. Bu sebeple günlük makyajımda dahi kontürleme, ve aydınlatma tekniklerini kullanarak yüzümde kemikli bir hat yaratmaya çalışıyorum. Bugün de sizinle Benefit'in en sık kullandığım ürünleri arasında yer alan Watt's Up aydınlatıcısı hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.. 


Öncelikle Aydınlatıcı gerekli midir? Neden aydınlatıcı kullanmalıyız? Sorularını kısaca cevaplayalım;
Yüzünüzde ki hatlar belirgin değilse temiz bir ten makyajının ardından, kontürleme, allık ve aydınlatma ile yüzümüzde ki hatlatı  belirginleştirebiliyoruz. 
 İlk önce yüzümüzde geri plana atmak istediğimiz yerlerde hat yaratmak için koyu kahve tonlu renklerle kontürleme işlemi yaparız. (Kontürleme ile yüzümüzü oval, uzun ya da daha küçük gösterebiliriz. ) Ardından allıkla yanaklarımıza hafif bir dokuş yapıp cildi renklendiririz. Allık uygulamasından sonra yüzümüzde çıkıklık yaratmak istediğimiz bölgeleri aydınlatırız (Elmacık kemiği üstü, dudak üstü vb.) .
 Yani kısaca Aydınlatmak o bölgeyi vurgulamaktır. Kontürlemek ise o bölgeyi geri plana almaktır. Aydınlatıcı uyguladığınız bölgeler ışığı çeker ve özellikle de fotoğraflarda daha diri bir görünüme kavuşursunuz..  Yalnız aydınlatıcı ürünleri elmacık kemiklerinizin üzerine sürerken yüzün orta kısmına fazla getirmemeye özen gösteriyoruz. Aksi taktirde aydınlık ciltten ziyade yağlanmış bir cilt görünümü yaratmış oluruz..
Foto 'da gördüğünüz gibi kontür ve aydınlatıcı kullanılmış bir cilt yukarı doğru kalkıp daha diri görünüyor;

Gelelim Benefit Watts Up Aydınlatıcısına..;
Stick şeklinde olması sebebiyle kullanışı hayli pratik bir ürün..
Ambalajının bir ucunda ürün, diğer ucunda da sünger aplikatörü bulunuyor.. Sürdüğünüz ürünü bu süngerle cildinize yedirip hafifçe dağıtabiliyorsunuz.. Fakat ben bu sünger kısmını çokta kullanışlı bulmadım ve pek sevemedim. Bu sünger yerine  duo fırçalarımla dağıtmasını daha çok seviyorum.  .
Benefit uzmanları bu ürünü yüzümüde ki çizgileri yok etmek içinde kullanabilirsiniz diyor. Mesela alın çizginiz ya da mimik çizgileriniz var Watt's Up'ı uygulayıp cizgilerin görünümünü yok edebilirmişiz..
Hep merak edilir fotoğraflarda yanakların ıslan görünmesini sağlayan ürün nedir diye.. İşte o ıslaklığı sağlayan şey aydınlatıcılardır. Dolayısıyla Watt's Up 'ta fotoğraflarda çok güzel bir görüntü sağlıyor. Ten rengine yakın bir rengi & ışıltısı olduğu için disko topuna dönüştürmeden güzel bir aydınlık yaratıyor.. 
Ayrıca ambalajı üzerinde ampul desenleri yerleştirilmiş olması çok güzel bir benzetme olmuş.. 
Kokusuz bir ürün..
Şampanya renginde. Özellikle buğday ve esmer tenlere çok yakışıyor. 

Uygularken hafif ıslak ve serin bir his veriyor. 
Yağlı ve ağır bir yapısı yok. Sivilce vb sıkıntılar yaşatmıyor..
İster çıplak cilde, isterseniz de fondöten, pudranızın üzerine uygulayabilirsiniz. 
Asansör ambalaja sahip..
Kalıcılığı ciltten cilde değişiyor.. Kalıcılık olarak genel anlamda memnun kaldım diyebilirim..
9,4 gr. 99TL ( Herkes gibi ben de fiyatını pahalı buluyorum maalesef)
Aydınlatmak, ışık oyunları yapmak istediğiniz her bölgeye rahatlıkla uygulayabiliriz. Elmacık kemiği, burun kemiği, alnınız darsa alnınıza, çene ve dudaklarımızın üzerine uygulayabiliriz.

 Özellikle dudak üstüne uygulayacağımız aydınlatıcı dudaklarımızın daha biçimli ve dolgun görünmesin sağlıyor. Bknz;

  


Benzer Yazılarım

10 yorum:

  1. Rengine bayıldım :)) Uygulamada çok çok başarılısın :))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bır yazı olmuş ürünede bayıldım ayrıca baya farkettırmış

    YanıtlaSil
  3. hediye etmek istediklerini biz öğrenci kardeşlerine hediye edebilirsin :) :) biz kargoyu öderiz :) :) :) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim çok yakışmış

    YanıtlaSil
  5. alakasiz ama merak ettim chunli ne demek. bu arada onemli bi konuydu benim icin konturleme aydinlatma guzel post olmus

    YanıtlaSil
  6. YÜZÜNÜZDE aydınlatıcı dışında hangi fondöten var acaba harika duruyo

    YanıtlaSil
  7. your foundation looks amazingly marble! would you please share which brand and number it is?
    thanks!

    YanıtlaSil
  8. Ürüne bayıldım ten makyajını da çok sevdim :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara